註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 10:32 發表 叫亞公帶佢去得唔得? nds~~我唔知喎!! 無留意.
返回頂部
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 10:22 發表 如果插頭岩既話我都會自己拿去 酒店果d風筒 有排吹因此頭髮長
原文章由 funbabyhk 於 07-8-11 10:31 發表 我仔昨晚都冇得去醫院拆線, 改了今天下午
大宅
子爵府
原文章由 katiekma 於 07-8-11 10:31 發表 我昨天在東莞 , 同仕2:30 打來話3:30掛8 号, 我以為佢講下, 做得嘢來趕 3:30 車出深圳, 又送車尾.搭 4:00 出, 沿路都塞車, 6:00 到深圳. 7:30 先番到屋企, "sit" 左半日假,
原文章由 katiekma 於 07-8-11 10:35 發表 追番的 post, hogan 仔生日, 祝生日快樂, 身體健康, 聽教聽話, 吾駛勞氣, 科科A
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 10:33 發表 要用2腳插頭, 我"不嬲"都有.
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 10:44 發表 唔好理啦拿去啦
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 10:45 發表 你地d股票有無事 我睇報紙講好似好得人驚咁呀
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 10:46 發表 我d頭髮又係好厚, 酒店d風筒吹好耐都唔乾架.
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 10:46 發表 全線下跌!!!:cry: :cry: :cry:
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 10:51 發表 咁點算啊,係咪唔放住等佢上返
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 10:50 發表 我直情係勁厚 :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 10:53 發表 我個d係大路股, 由得佢先啦! 等下添囉....