關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無今年報咗沙呂小的媽咪, 入來講吓. ...
樓主: htcmama
go

有無今年報咗沙呂小的媽咪, 入來講吓. [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2879
61#
發表於 06-11-20 11:01 |只看該作者

Re: 有無今年報

借問聲有幾多位20分成功呢?

Rank: 3Rank: 3


280
62#
發表於 06-11-20 11:02 |只看該作者

Re: 有無今年報

我想問有冇人15分都得~~
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid131/p0b7e1bd93a444e61d3fd5b3fc63c4bc7/f7adb1c9.jpg[/img]

Rank: 3Rank: 3


144
63#
發表於 06-11-20 11:10 |只看該作者

Re: 有無今年報

我都無份(15分).....要等大抽獎
        
SUNNY媽

Rank: 5Rank: 5


2525
64#
發表於 06-11-20 11:16 |只看該作者

Re: 有無今年報

你幾多分呀?   
chingyanma 寫道:
好開心呀, 竟然得左!!!!!!!!!!!

http://www.bstwlmc.edu.hk/p1.pdf

Rank: 4


544
65#
發表於 06-11-20 12:12 |只看該作者

Re: 有無今年報

請問你幾多分??

chingyanma 寫道:
好開心呀, 竟然得左!!!!!!!!!!!

http://www.bstwlmc.edu.hk/p1.pdf

Rank: 4


544
66#
發表於 06-11-20 12:16 |只看該作者

Re: 有無今年報

請問咁多位有無人得o左,可否講o下你地幾多分呢?

Rank: 3Rank: 3


229
67#
發表於 06-11-20 12:23 |只看該作者

Re: 有無今年報

係囉, 分享吓啦, 雖然自己衰咗, 都想分享吓你地的喜悅. anyway, 恭喜晒得咗的人.

Rank: 3Rank: 3


229
68#
發表於 06-11-20 18:14 |只看該作者

Re: 有無今年報

hihi,
你地會點樣部署下次的大抽獎呀, 會唔會填返呢間做第一志願呀.

Rank: 3Rank: 3


144
69#
發表於 06-11-20 19:00 |只看該作者

Re: 有無今年報

收到信了     
你地去唔去12月個"健康嘉年華"??
SUNNY媽

Rank: 2


46
70#
發表於 06-11-21 09:15 |只看該作者

Re: 有無今年報

Hello, bonha,

我有20分, 本來都係唸要大抽獎, 真的好運!!!!!!!!

[quote]
bonha 寫道:
請問你幾多分??


  
:-) :-) :-) :-D

Rank: 4


544
71#
發表於 06-11-21 10:06 |只看該作者

Re: 有無今年報

Hi chingyanma,

恭喜你   
希望我出年抽到,同你小朋友做同學仔

Rank: 3Rank: 3


229
72#
發表於 06-11-21 17:54 |只看該作者

Re: 有無今年報

chingyanma,
你真係好運, 我都係20分, 不過抽唔到. 唯有等下年大抽獎啦.
係喎, 你地12月去唔去嗰個嘉年華呀.

Rank: 4


776
73#
發表於 06-11-21 20:09 |只看該作者

Re: 有無今年報

20分都要抽籤, 15分就一定冇的. 1月份, 大家再努力!!

Rank: 2


46
74#
發表於 06-11-22 17:19 |只看該作者

Re: 有無今年報

我會去嘉年華會, 讓小朋友多些機會認識學校. 你地更加要去, 叩門時都o的point 嗎
:-) :-) :-) :-D

Rank: 3Rank: 3


375
75#
發表於 06-11-22 20:13 |只看該作者

Re: 有無今年報

我都有20分, 但衰左......     

嘉年華會幾時呀?

Rank: 3Rank: 3


144
76#
發表於 06-11-22 20:44 |只看該作者

Re: 有無今年報

學校網址已有嘉年華會資料, 你地都睇吓啦 !
到時見 :  :  :
SUNNY媽

Rank: 3Rank: 3


144
77#
發表於 06-11-22 20:54 |只看該作者

Re: 有無今年報

下次大抽獎, 我估大家都會放沙呂做第一志願, 至於第二及第三位置, 你地有咩意見 ??
如果選培基, 胡素貞, 朱正賢 或 蕭漢森, 那個機會多d ?
    
SUNNY媽

Rank: 3Rank: 3


229
78#
發表於 06-11-22 23:17 |只看該作者

Re: 有無今年報

當然沙呂係第一志願, 第二同第三真係有D頭痛. 我唔會選太遠, 因為希望唔駛搭車, 阿婆話想每天都可送飯比阿囡食, 方便D.
朱正賢今年都會有好多人放係第一志願, 所以如果我地放佢係第二志願, 都未必安全. 我想搵間安全D, 萬一衰咗, 都唔好去到太後.
胡素貞其實係一個唔錯的CHOICE, 佢地排名一向好, 但因為仲係半日制, 所以呢二年小咗人選, 聽聞去年有同學將佢放係第三都入咗. 不過佢離我阿媽度較遠, 所以未必考慮.
唉, 真係唔知點選, 都係時候再攞本學校資料出來睇睇, 大家一齊交流吓啦.

Rank: 3Rank: 3


375
79#
發表於 06-11-23 00:01 |只看該作者

Re: 有無今年報

我不屬於91區,所以一呂基本上無望...我或者會放棄大抽獎了,因我住的89區沒有我喜歡的學校,派了也不想讀..唉...

Rank: 3Rank: 3


144
80#
發表於 06-11-23 20:15 |只看該作者

Re: 有無今年報

我都担心培基同朱正賢會有好多人選, 唔敢放係第二志願, 所以要睇吓邊間安全d。胡素貞都幾好嫁, 不過唔想返半日law......真頭痛 !! 仲有冇其他建議呢 ??!!
                  
SUNNY媽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖