關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1934
61#
發表於 06-6-9 11:44 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

minnie:

我細仔唔入安怡啦...讀返原校

上年我仔考插班時, 校長講 太多小一叩門啦.....所以要用筆試成績決定收生...今年都應該係咁

Rank: 5Rank: 5


3883
62#
發表於 06-6-9 12:08 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Thank you , 浩媽.   咁我要操操仔仔先

你又唔入安怡呀, 雪瑩媽媽個女又唔入, BK又得返我一個 :cry:

Rank: 5Rank: 5


1331
63#
發表於 06-6-9 19:36 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006年小一家長會

對不起,我是新搬來油塘區,請問基法及基顯banding 如何?
那間學術水平較高?謝謝.
[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_287.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2977
64#
發表於 06-6-10 01:39 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006年小一家長會

好難答,魚與熊掌....其實兩間差不多,當然以一個準家長來說,我選基顯是李校長在教育界的江湖地位,而且壓力少。派位如何則沒有研究,聽聞兩間都ok架。

fionwong2707 寫道:
對不起,我是新搬來油塘區,請問基法及基顯banding 如何?
那間學術水平較高?謝謝.

Rank: 5Rank: 5


2977
65#
發表於 06-6-10 01:52 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

總之入到自己可接受的便可以放心,每人要求不一,有得必有失。我相信人生是早有上天的安排,只要盡力便無愧於心。
Minnieluo 寫道:
hermanpapa, smalle, lauky,浩媽

我今日先入來呢到睇到你們的鼓勵, 好多謝你們呀,  基顯我都好鍾意, 只是第一次只可選擇一間, 第二次就無得轉, 諗住叩門誠意問題.  我都好擔心你們校長會問我呢個問題.

浩媽, 我都希望基顯有筆試, 但係小一生可能無的, 不是插班生.

ps. 安怡呢排好多蚊, 我對仔女俾咬到好多紅點, 我仔話好多小朋友都係咁樣.  你仔仔而家決定入唔入安怡呀 ?



我都好希望我有日有可以用基顯家長入來呢到.

Rank: 5Rank: 5


2977
66#
發表於 06-6-13 20:05 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

up高d先

Rank: 2


40
67#
發表於 06-6-13 22:46 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

HI, 各位家長,你們好!

原來呢到咁熱鬧,最近日間上BK很慢,所以好耐冇黎.
轉眼又一年了,我個小朋友都總算適應了學校生活,而且對學校很有歸屬感,我可以放心啦!

Rank: 5Rank: 5


2977
68#
發表於 06-6-14 20:25 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi Hi YKH1B,

你的小朋友返學開心嗎?


YKH1B 寫道:
HI, 各位家長,你們好!

原來呢到咁熱鬧,最近日間上BK很慢,所以好耐冇黎.
轉眼又一年了,我個小朋友都總算適應了學校生活,而且對學校很有歸屬感,我可以放心啦!

Rank: 2


40
69#
發表於 06-6-14 21:41 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

佢好開心好鍾意返學,所以我選基顯第一志願都算冇錯,做父母既都係想自己仔女開心快樂

Rank: 5Rank: 5


2977
70#
發表於 06-6-14 22:57 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

開心是最好,我最痛恨填鴨式。雖不反對基本知識的背誦,但不能不求甚解地背。
臻美是我考慮過,但好似校務管理上有些混亂。一些在教育界的朋友也替他們的小朋友轉校〝音小〞。
加上新教育趨勢是培養自學能力,要求創意思考與分析,専題式活動教學會較適合未來要求。

YKH1B 寫道:
佢好開心好鍾意返學,所以我選基顯第一志願都算冇錯,做父母既都係想自己仔女開心快樂

Rank: 2


40
71#
發表於 06-6-14 23:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

臻美我地本來收左,但好似有d負面既消息,所以最後還是放棄
我都覺得以前自己既一代只是死讀書,一知半解,所以而家做野總是轉數慢,思考唔夠深遠

Rank: 5Rank: 5


3883
72#
發表於 06-6-15 10:03 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa, 我又幫你up高D

我而家的心態係听上天的安排啦, 但之前要做到呢點真係唔易.

[quote]
hermanpapa 寫道:
總之入到自己可接受的便可以放心,每人要求不一,有得必有失。我相信人生是早有上天的安排,只要盡力便無愧於心。

Rank: 5Rank: 5


1934
73#
發表於 06-6-15 10:53 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa:

李校長上年開學時都講明, 一定要係油塘做得有成績架
所以都幾谷d 高年級架, 我仔3年級評估, 學校除家課
之後, 就係做評估練習.....睇見佢真係可憐,
但係佢又無咩野喎 真係比佢激死

Rank: 5Rank: 5


2977
74#
發表於 06-6-16 21:14 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

一切隨缘,聖愛德華也不錯,但功課多D。
Minnieluo 寫道:
hermanpapa, 我又幫你up高D

我而家的心態係听上天的安排啦, 但之前要做到呢點真係唔易.

[quote]
hermanpapa 寫道:
總之入到自己可接受的便可以放心,每人要求不一,有得必有失。我相信人生是早有上天的安排,只要盡力便無愧於心。

Rank: 5Rank: 5


2977
75#
發表於 06-6-16 21:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

做project與練習都沒問題,最大件事是去背默一大推書。
浩朗媽媽 寫道:
hermanpapa:

李校長上年開學時都講明, 一定要係油塘做得有成績架
所以都幾谷d 高年級架, 我仔3年級評估, 學校除家課
之後, 就係做評估練習.....睇見佢真係可憐,
但係佢又無咩野喎 真係比佢激死

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
76#
發表於 06-6-16 22:24 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

3年級就要背默架啦???   
hermanpapa 寫道:
做project與練習都沒問題,最大件事是去背默一大推書。[quote]
浩朗媽媽 寫道:
hermanpapa:

李校長上年開學時都講明, 一定要係油塘做得有成績架
所以都幾谷d 高年級架, 我仔3年級評估, 學校除家課
之後, 就係做評估練習.....睇見佢真係可憐,
但係佢又無咩野喎 真係比佢激死
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
77#
發表於 06-6-16 23:03 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

外面有d名校,從低班便要大量背誦,更有些名幼稚園在k3時要背英文詩。死未?
我就學老莊....無為而治...讓他自己去學。一直向問他問題,讓他自己想。
come爸嘩 寫道:
3年級就要背默架啦???    [quote]
hermanpapa 寫道:
做project與練習都沒問題,最大件事是去背默一大推書。[quote]
浩朗媽媽 寫道:
hermanpapa:

李校長上年開學時都講明, 一定要係油塘做得有成績架
所以都幾谷d 高年級架, 我仔3年級評估, 學校除家課
之後, 就係做評估練習.....睇見佢真係可憐,
但係佢又無咩野喎 真係比佢激死
[/quote][/quote]

Rank: 5Rank: 5


3883
78#
發表於 06-6-17 09:47 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa , 油塘個topic去得太快, 你可能睇唔到 ?

你話收風係你的工作之一, 咁可否同我去揾吓資料, 今年到底有幾多人派到第十志願以後呢 ?  我好奇怪, 間間學校都出現幾佰人去叩門的場面, D人係邊到來的 ?  唔該晒.

Rank: 5Rank: 5


3883
79#
發表於 06-6-17 09:50 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa, 這是另一個BK友的資料 :

From Mingddmm :

據教統局資料, 舊年05年統一派位, 以 48 網最多學生, 有1506人, 甲部派 159 人, 乙部 1-3 意願派 997 人, 4-10 意願派259 人, 第十意願以後有 91 人. 我偏偏是 1506 份之 91 其中之一.

舊年放榜前夕, 照例公佈有8成派到 1-3意願, 雖則戰戰兢兢, 但心還是有信心, 因為唸住派 1- 8 意願都會去的, 怎知......, 又是一個雨天的早上, 到了派位中心--秀茂坪聖馬太小學附近, 接近過五百人的人龍沿秀明道而排, 一小時後, 接到派位表, 我倆不約而同的發出一個問題 : 甚麼學校來的? 在那兒 ? 因為第13之後真是亂填, 再看看意願表, 派 16意願. 有無攪...

雖然有私小做後備, 但心中不服, 於是在 46, 48 網交了/登記了數間, 有六間有得見, 四間收, 最後選了原第三意願.

統一派位 ! 五年後再玩過 , 祝你們好運 !

Rank: 5Rank: 5


2977
80#
發表於 06-6-19 09:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我去8下D朋友有冇info先。

年年都有人想執位去叩門,有些是跨區叩的,而且一叩多間,校門外一定多人,看油天叩門便知,油尖旺區那有咁多人,正所謂"搏一博冇頻撲"!

[quote]
Minnieluo 寫道:
hermanpapa , 油塘個topic去得太快, 你可能睇唔到 ?

你話收風係你的工作之一, 咁可否同我去
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖