註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
hohoho888 發表於 19-2-19 15:26 就係囉 而家個問題是佢無比我去表現呀
返回頂部
複式洋房
男爵府
anpanman_baby 發表於 19-2-19 15:30 本帖最後由 anpanman_baby 於 19-2-19 15:30 編輯 講故事個part 已經係啦,同埋同小朋友傾計時你2公婆 ...
hohoho888 發表於 19-2-19 15:37 即係佢地想唔想要怪獸呀?
anpanman_baby 發表於 19-2-19 15:41 梗係啦
hom320 發表於 19-2-19 12:21 我係上午IN,男老師好有耐性,問左仔仔好多問題,我覺得主要睇小朋友表現,反而家長都係問一兩條問題就算。 ...
moneapig 發表於 19-2-19 22:08 是否2樓視藝室?
Toy.Poodle 發表於 19-2-19 23:18 有啲咩跡象睇到係咪怪獸?
assado 發表於 19-2-20 07:03 本帖最後由 assado 於 19-2-20 09:40 編輯 怪獸會唔會對住超人笑呀? 會唔會講多謝及唔該 ?
Toy.Poodle 發表於 19-2-20 10:42 仲有踩爛晒啲枱櫈
sh_rowena 發表於 19-2-20 21:08 好想快d到28號
jessnyt 發表於 19-2-21 22:47 雖然我小朋友有講故事同有答老師野,但大部分都係點頭同擰頭,部分唔知點答仲唔出聲,係甘望住我! 家長係 ...
rachel_cty 發表於 19-2-16 16:27 我都覺今日好流暢 安排好好 我個老師好 nice
freshbt 發表於 19-2-22 06:13 X 2 值得一讚