- 在線時間
- 918 小時
- 最後登錄
- 22-6-4
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 3377
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 11-9-22
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 452
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 3829
- UID
- 634145
 
|
回覆:剛上完優才首課,感覺如何
其實個實驗唔係咁公平,班學生跟本就唔習慣係果種模式上課,上完未必真係能完全顯示果種效果,如果要公平D,就搵一班完全都無上過兩種模式會好D
另外,指用多一倍時間,只能提升多5%,就話無效率,只想問一下,係咪英式用多一倍時間就一定可以多過5%呢?其次大家都知道,要係最後果段提升,往往要用很多資源先得,明顯比之前無咁有效率概。
 |
|