關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 剛上完優才首課,感覺如何
樓主: Connie12747
go

剛上完優才首課,感覺如何 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3829
61#
發表於 15-10-30 00:33 |只看該作者

回覆:剛上完優才首課,感覺如何

其實個實驗唔係咁公平,班學生跟本就唔習慣係果種模式上課,上完未必真係能完全顯示果種效果,如果要公平D,就搵一班完全都無上過兩種模式會好D


另外,指用多一倍時間,只能提升多5%,就話無效率,只想問一下,係咪英式用多一倍時間就一定可以多過5%呢?其次大家都知道,要係最後果段提升,往往要用很多資源先得,明顯比之前無咁有效率概。



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖