註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
原帖由 RC-mama 於 2011-12-13 20:50 發表 多謝你! 預祝你明天收到offer letter!! 大家小朋友一齊做同學! 等你上嚟報喜呀!
別墅
洋房
複式洋房
原帖由 thingy 於 2011-12-13 22:52 發表 原來重有家長未收到信! 起碼唔使膽心埋係唔係郵差入錯信箱先啦....ai~
原帖由 piggyccy 於 11-12-13 22:46 發表 今天收信Rejected! 其實都係意料中事,㳟喜各位有offer既,未有offer希望明天有好消息!
原帖由 Hjoyce 於 2011-12-13 23:02 發表 藤媽, 我來報名0908B, 13/12收信 12/12 Chop, E/C pm
原帖由 藤媽 於 11-12-13 15:00 發表 哈哈!我都係咁話,呢個都係我開post既重點之一... 今日幾想出去截住郵差叫佢嘔晒d信出黎俾我check一次
原帖由 sophiamok1024 於 13-12-2011 20:43 發表 全部 waiting, 民生係我心儀學校,點知係 rejected,真係心都實晒 開始諗係未同住邊區都有關,自問囝囝當日 in 得唔算差 (可能唔係最好,或其他小朋友更好),而且又係二月b, 連waiting 都冇。但係同事個b係超細b,佢 ...
原帖由 yushbaby123 於 2011-12-13 19:59 發表 me too. Rejected letter. Do u think is possilbe to write some "offer seat" letters to school? or less chances if got rejected? This is my 3rd reject letters which i recieved so far, no offer so far ...
原帖由 coobe57 於 2011-12-13 23:11 發表 今日收到信喇...rejected 滕媽:;pppp:
民房