關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 係唔係以後唔好問有關York的問題呢?
樓主: MiniCooperS
go

係唔係以後唔好問有關York的問題呢? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4328
61#
發表於 11-12-12 14:13 |只看該作者
我想請問pn一星期有幾多堂普通話? 除多元智能班, 係咪另外有課外活動只針對cambridge試? 謝謝.

Rank: 4


553
62#
發表於 11-12-12 14:27 |只看該作者

回復 61# 大白豬 的帖子

PN有多少堂普通話我唔請楚! 升到L2 你可選擇讀全日班, 即多元化智能班, 課程包括功課輔導, 普通話和cambridge. 無讀此課程亦有星期六課外活動,可選讀cambridge以並付考試
dadabbma

Rank: 5Rank: 5


1360
63#
發表於 11-12-12 15:02 |只看該作者
究竟我應該點揀﹖
我的要求:小朋友喜歡英文,係咪主流班已滿足到這項要求﹖

第日小朋友會讀傳統小學,不會讀國際學校
係咪揀主流班好d﹖

PLS HELP
困擾

Rank: 5Rank: 5


4328
64#
發表於 11-12-12 18:30 |只看該作者

回復 62# dadabbma 的帖子

thanks.
我想問7月出世的小朋友可以係香港考cambridge starter嗎? 因為聽聞考時未夠2歲要返大陸考。我唔係好想。

Rank: 4


553
65#
發表於 11-12-13 00:16 |只看該作者

回覆 64# 大白豬 的文章

要足五歲先可在港考cambridge試,不足是要回大陸考的。york會在小朋友L2時,約三月中安排學生和家長回大陸考的
dadabbma

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1129
66#
發表於 11-12-13 00:29 |只看該作者
我係主流 am啊
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖