註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
複式洋房
原帖由 喵媽 於 09-10-16 12:40 發表 40人兩個老師, 真係超出教育署既上限 1:15, 可以告得tim呀!
原帖由 jessicalau 於 09-10-14 01:06 發表 每日只係返兩個鐘,我在學校陪阿仔一小時,他會喊,後一小時留下他一個人上課就喊得更慘,喊到嘔,唔給老師抱,又要踏上垃圾桶看我,又要開門,跟住校長同我講觀察多一段時間,如果再咁大反應就話要等大個一點才返學,我見四十個學生得兩 ...
民房
別墅
原帖由 jessicalau 於 09-10-15 22:07 發表 PM晒啦,因為我囝囝仲係度讀所以唔講個全名出來。
原帖由 rabbitpiggy 於 09-10-21 08:48 發表 呢d 係學校問題啫, 基本上唔駛太worry 係自已小朋友的問題.. 我細仔由9月開學到現在日日返學分手果刻都喊, 校長都說呢d 係好normal 既事. 剛上學時, 我細仔不單單是分手果刻喊, 入到課室都喊不停tim. 老師們總係 ...
禁止訪問
洋房