- 在線時間
- 21 小時
- 最後登錄
- 25-3-6
- 國民生產力
- 1
- 附加生產力
- 300
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 09-6-18
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 114
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 415
- UID
- 511920
 
|
Joeychai,
大家都讀1C班. 我想問阿仔星期五及星期一都在英文上寫了 "revise Aa-Zz" 是什麼意思? 我問阿仔, 佢又話唔知.
仲有, 上星期5係唔係收左 Let's Give 本書呀? 我問阿仔, 佢又話只收了 Listening, 唉呀, 如果學校收左 Let's Give, 都好D, 唔係的話, 我咪要買過?
仲有, 我都好期待上網查手冊呀! 有時都唔係好知D short form 係咩意思.
仲有, 有D堂, 我唔係好知帶什麼書, 大家有沒有呢個問題呢?
我昨晚放工7:30PM返到屋企 (阿仔第一日全日), 我覺得自己好似打緊杖咁, 一D都無誇張.
原帖由 joeychai 於 09-9-7 10:39 發表 
通告寫欠交功課5次就警戒,唔知幾多次缺點!
第二日先交我估當欠交,不過岩岩開學唔會咁嚴掛?!
係囉!幾時先可以睇網上功課 |
|