- 在線時間
- 163 小時
- 最後登錄
- 19-12-13
- 國民生產力
- 41
- 附加生產力
- 594
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-3-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 179
- 主題
- 9
- 精華
- 0
- 積分
- 814
- UID
- 126681

|
係啊~~咁多位~~我今日打左去學校問床墊同被袋size, 校長好有禮貌答哂我d問題, 仲fax左 size比我添, 如果大家想要, 可以打去問佢地要, 不過只限fax or親身去拎~~
仲有, 我問左戒片同食飯問題, 妳地d bb戒哂片未ga? 校長話仲有幾個月先番學, 可以等回暖時教bb去小便, 如果到時番學都仲未識, 就照帶片片番學, 同埋佢地都好鼓勵午睡用番片片既, 因為小朋友瞓左, 如果起身濕哂, 會好驚(佢冇講點解, 我估係怕同學仔笑), 會影響bb既情緒, 另外, 食飯就bb自己食, 之後抹咀就會用抹手紙加煲過的水當做濕紙巾, 老師會跟進bb既清潔~~
另外, n1係冇英文堂既, 只係小組活動, n2先有英文堂~~
大家如果有咩問題, 都可以打去問, d staff 真係好有禮貌!! |
|