註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
子爵府
男爵府
原文章由 多利是 於 08-2-22 09:04 發表 美人 一訂要20包先賣咁既$$, 你地 group 下 order 先啦....
原文章由 多利是 於 08-2-22 09:09 發表 話說咪叫隻佬臨出門口前鍚啖先既, 第1日 - 講左 第2日 - 鍚左 第3日 - 我出面口, 佢仲未起身, 變成我鍚佢 第4日 - 太趕, 大家都唔記得左 第5日 - 條友準備走之制, 我提佢啦 佢陰陰咀笑地話 : 琴晚表現麻麻地咋bor ...
伯爵府
原文章由 lky2008 於 08-2-22 09:17 發表 come come: 琴晚有冇收穫呀?
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 09:19 發表 no la, 淨係買左零食咋, d衫睇唔中呀.
原文章由 ccbeauty 於 08-2-22 09:12 AM 發表 哎呀! 我問吓我公司有冇人想訂先. 咁你地邊位想訂呀??
原文章由 lky2008 於 08-2-22 09:20 發表 D衫唔啱你心水呀?
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 09:25 發表 yes, 而家d夾棉褸, 想搵件睇吓都無....:;pppp:
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 09:18 發表 訂乜野呀????????????????????
原文章由 ccbeauty 於 08-2-22 00:07 發表 (1) 俾d tips 吖 (2) 係咪華仔做ga??
原文章由 ccbeauty 於 08-2-22 09:33 發表 多上次介紹gei HONEY. 我覺得幾好, 亞仔都肯飲. 我暫時有5包order
原文章由 come爸嘩 於 08-2-22 09:05 發表 morning!! 雪: 我老公明天無得早收不特止, 可能仲要遲走, 所以我叫佢不如唔好入來粉嶺啦, 比個位funfun, 我尋晚call左fun佢ok, 咁我老公車唔倒你老公, 唔好意思! ...
原文章由 funbabyhk 於 08-2-22 09:36 發表 (1) 5 個字, X X 的 X X (將個 '曇' 拆開就容易 d估) (2) 唔係
原文章由 多利是 於 08-2-22 09:23 發表 我唸我d同事+埋我自己, 可以要4-5包既
原文章由 lky2008 於 08-2-22 09:29 發表 嗯!可能開始轉季啦!
原文章由 funbabyhk 於 08-2-22 09:38 發表 要唔要準備 d 咩帶入去?