關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
61#
發表於 08-1-8 17:31 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-8 17:27 發表
淘大唔好住啦, 有咩事又會佢出事先. 不如要返而家層樓.

又係SAR單野:cry: :cry: :cry:
如要近藍田~~匯景貴又鑽石廳.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
62#
發表於 08-1-8 17:34 |只看該作者
如果無小朋友真係唔駛顧慮咁多
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 17:31 發表

又係SAR單野:cry: :cry: :cry:
如要近藍田~~匯景貴又鑽石廳.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
63#
發表於 08-1-8 17:36 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:34 發表
如果無小朋友真係唔駛顧慮咁多

你係咪覺得而家LEE度唔好住呀?????

Rank: 6Rank: 6


8125
64#
發表於 08-1-8 17:38 |只看該作者
hoganmama

其實我同意你朋友既說話...& 淘大就唔好唸啦, 唔老 like 呀..

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 05:20 PM 發表
我話賣左再買就一定買私人樓住gar la, 咁私樓就起碼過2M la

佢話如果你老公份工唔掂咁點? 又係wor, 如果無左份工咁點算?

我又住近我99, 因我仔要99湊, 我地又要食飯, 都唔搬得遠, 搬左就要請工人, 一闊三大, 點頂 ...

Rank: 6Rank: 6


8125
65#
發表於 08-1-8 17:39 |只看該作者
if 無小朋友, 我地而家可能半退休啦

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 05:34 PM 發表
如果無小朋友真係唔駛顧慮咁多

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
66#
發表於 08-1-8 17:42 |只看該作者
因為我老公而家收入都唔錯, 但又唔係d咩professional, 一旦有咩事, 可能比人炒都唔定gar, 又或者收入減d都c
原文章由 多利是 於 08-1-8 17:38 發表
hoganmama

其實我同意你朋友既說話...& 淘大就唔好唸啦, 唔老 like 呀..

Rank: 6Rank: 6


8125
67#
發表於 08-1-8 17:44 |只看該作者
come

我放工都可以去望下clinique set野..希望忍得住手啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
68#
發表於 08-1-8 17:44 |只看該作者
唔知係咪經過呢幾年減人工, 裁員, 真係好怕又係咁

Rank: 5Rank: 5


1150
69#
發表於 08-1-8 17:44 |只看該作者
我個人覺得除非你係賣左唔再買而轉租,如果係換大d或貴d其實風險重大。如果層樓多過200萬比架雜費都好金
原文章由 多利是 於 08-1-8 17:38 發表
hoganmama

其實我同意你朋友既說話...& 淘大就唔好唸啦, 唔老 like 呀..

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
70#
發表於 08-1-8 17:45 |只看該作者
我閃la, 88

Rank: 5Rank: 5


1150
71#
發表於 08-1-8 17:49 |只看該作者
或者你可以儲起D錢,做下基金或股票投資,等待樓市跌啦再拿D錢去做首期好像LOVE咁做包租婆。: :

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:42 發表
因為我老公而家收入都唔錯, 但又唔係d咩professional, 一旦有咩事, 可能比人炒都唔定gar, 又或者收入減d都c

Rank: 6Rank: 6


8125
72#
發表於 08-1-8 17:54 |只看該作者
hoganmama

我唸法一樣..

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 05:42 PM 發表
因為我老公而家收入都唔錯, 但又唔係d咩professional, 一旦有咩事, 可能比人炒都唔定gar, 又或者收入減d都c

Rank: 6Rank: 6


8125
73#
發表於 08-1-8 17:59 |只看該作者
agree : : :

原文章由 phoebecyl 於 08-1-8 05:44 PM 發表
我個人覺得除非你係賣左唔再買而轉租,如果係換大d或貴d其實風險重大。如果層樓多過200萬比架雜費都好金

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
74#
發表於 08-1-8 18:32 |只看該作者
我不嬲都冇在匯豐銀行用網上理財的, 而且上年底前要再登入才可以繼續用, 但我又忘記了.
所以e+ 要去分行填表先申請密碼, 登記後又要等黑色夾仔, 才可以在網上用積分換禮品 (折上折的優惠) 睇黎要等多 2-3星期時間.

[quote]funfun,匯豐銀行無人復我換熱水煲個到:cry:, 我check扣咗數啦, 算數啦.

咁我呢個周日會再換蘿蔔糕來送禮, 我仲發現我有近4萬分是會在今年五月到期[quote]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
75#
發表於 08-1-8 18:39 |只看該作者
yan02,
(你的心儀是油基法)
part 1 - 填一間 "油基法"
part 2 - (1) 油基法   (2) 油基顯   (3) 聖愛德華
(如果第二位覺得冇機的, 就將三位放第二位, (3) 陳呂)

因為2 間兆強及循道放在後面都唔會有機會抽到.

Rank: 6Rank: 6


6601
76#
發表於 08-1-9 08:53 |只看該作者
各位早晨!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
77#
發表於 08-1-9 09:40 |只看該作者
Good Morning!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
78#
發表於 08-1-9 09:53 |只看該作者
早晨

原文章由 hoganmama 於 08-1-9 09:40 發表
Good Morning!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
79#
發表於 08-1-9 10:01 |只看該作者
油基顯不要放第二, 一定無機會 聖愛德華排第2 la, 如果你覺得陳呂ok, 就排第3

咁排就穩陣la, 陳呂第3 / 4都應該入到

原文章由 funbabyhk 於 08-1-8 18:39 發表
yan02,
(你的心儀是油基法)
part 1 - 填一間 "油基法"
part 2 - (1) 油基法   (2) 油基顯   (3) 聖愛德華
(如果第二位覺得冇機的, 就將三位放第二位, (3) 陳呂)

因為2 間兆強及循道放在後面都唔會有機會抽到. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
80#
發表於 08-1-9 10:05 |只看該作者
Funfun,我再打去hotline, 佢應允同我cancel個訂單, 但我要睇到佢refund咗D錢俾我先.   我仲諗緊周日仲換唔換, 我見屈記而家只要 $148.-就可以換一個, 我使物咁麻煩上网換.  睇睇先.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-8 18:32 發表
我不嬲都冇在匯豐銀行用網上理財的, 而且上年底前要再登入才可以繼續用, 但我又忘記了.
所以e+ 要去分行填表先申請密碼, 登記後又要等黑色夾仔, 才可以在網上用積分換禮品 (折上折的優惠) 睇黎要等多 2-3星期時間.

...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖