註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:29 發表 c, 我都仲未知係邊間 24 how much
返回頂部
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:26 發表 啱啱呀女打俾我,派埋英文同常識卷! 英文》》唉70 常識》》98(好開心呀!未試過咁高分呀!)
原文章由 雪文 於 07-12-20 16:33 發表 KY,係唔係, 你女都唔差. 你俾多D鼓勵佢, 得加.
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 16:33 發表 我未問實, 睇雜誌"立"過好似大人178, 細路138咁上下及加一.
原文章由 funbabyhk 於 07-12-20 16:35 發表 想問問大家, apm or 啟田商場, 係咪有食肆有打邊爐? (晚市)
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:37 發表 希望繼續努力啦! 不過係咁唔開心的環境下(P.1下學期開始),唔係科科見紅,都算啦(我女係堅強過我的)!
子爵府
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:38 發表 我地一家4口要成$700, 隻佬實唔肯:tongue:
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:39 發表 咁你俾都一樣啫!
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 16:39 發表 就算份卷易都要佢小心先得gar ma, 女女真係好叻gar
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 16:38 發表 上次我食過啟田的潮篇, 幾好食, 七大一小食左約仟1, 2元(唔太記得)
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 16:41 發表 如要我比, 我赤 我係唔捨得洗$係食個方面d人
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:44 發表 你洗哂係lv and 肚臍lor
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:42 發表 我地e+好窮ga, 太貴佢會覺得徙$, 唔like ga:(