關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
61#
發表於 07-12-20 16:33 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:29 發表
c, 我都仲未知係邊間

24 how much

係新蒲崗廣場,平時我食$14X, 24號幾$就唔知

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
62#
發表於 07-12-20 16:33 |只看該作者
KY,係唔係, 你女都唔差. 你俾多D鼓勵佢, 得加.

原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:26 發表
啱啱呀女打俾我,派埋英文同常識卷!

英文》》唉70
常識》》98(好開心呀!未試過咁高分呀!)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
63#
發表於 07-12-20 16:35 |只看該作者
想問問大家, apm or 啟田商場, 係咪有食肆有打邊爐? (晚市)

Rank: 6Rank: 6


6601
64#
發表於 07-12-20 16:37 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-20 16:33 發表
KY,係唔係, 你女都唔差. 你俾多D鼓勵佢, 得加.

希望繼續努力啦!
不過係咁唔開心的環境下(P.1下學期開始),唔係科科見紅,都算啦(我女係堅強過我的)!

Rank: 5Rank: 5


2967
65#
發表於 07-12-20 16:38 |只看該作者
我地一家4口要成$700, 隻佬實唔肯:tongue:  
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 16:33 發表

我未問實, 睇雜誌"立"過好似大人178, 細路138咁上下及加一.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
66#
發表於 07-12-20 16:38 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-20 16:35 發表
想問問大家, apm or 啟田商場, 係咪有食肆有打邊爐? (晚市)

上次我食過啟田的潮篇, 幾好食, 七大一小食左約仟1, 2元(唔太記得)

Rank: 6Rank: 6


6601
67#
發表於 07-12-20 16:38 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-20 16:35 發表
想問問大家, apm or 啟田商場, 係咪有食肆有打邊爐? (晚市)

fun fun:

啟田頂樓間酒樓有冇呀?匯景就應該有!

Rank: 5Rank: 5


2967
68#
發表於 07-12-20 16:39 |只看該作者
值得鼓勵la
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:37 發表

希望繼續努力啦!
不過係咁唔開心的環境下(P.1下學期開始),唔係科科見紅,都算啦(我女係堅強過我的)!
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
69#
發表於 07-12-20 16:39 |只看該作者
就算份卷易都要佢小心先得gar ma, 女女真係好叻gar
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:37 發表

希望繼續努力啦!
不過係咁唔開心的環境下(P.1下學期開始),唔係科科見紅,都算啦(我女係堅強過我的)!

Rank: 6Rank: 6


6601
70#
發表於 07-12-20 16:39 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:38 發表
我地一家4口要成$700, 隻佬實唔肯:tongue:  

咁你俾都一樣啫!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
71#
發表於 07-12-20 16:40 |只看該作者
我地一家三口都要成5百, 我都係返99度食算la
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:38 發表
我地一家4口要成$700, 隻佬實唔肯:tongue:  

Rank: 5Rank: 5


2967
72#
發表於 07-12-20 16:40 |只看該作者
99聽到62唔咁快返大陸, 心情即刻good 哂,問我sat想食muk:)
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
73#
發表於 07-12-20 16:41 |只看該作者
如要我比, 我赤 我係唔捨得洗$係食個方面d人
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:39 發表

咁你俾都一樣啫!

Rank: 5Rank: 5


2967
74#
發表於 07-12-20 16:42 |只看該作者
我地e+好窮ga, 太貴佢會覺得徙$, 唔like ga:(
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:39 發表

咁你俾都一樣啫!
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
75#
發表於 07-12-20 16:43 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 16:39 發表
就算份卷易都要佢小心先得gar ma, 女女真係好叻gar

其實呀女好多時都係衰埋D唔小心,唔認真,唔專心,今次考試,except常識可能易之外,其他科都衰埋同一樣 加埋唔識!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
76#
發表於 07-12-20 16:44 |只看該作者
有冇得 book 位?  
(因唔想食 '好味王' , 想試吓其他)
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 16:38 發表

上次我食過啟田的潮篇, 幾好食, 七大一小食左約仟1, 2元(唔太記得)

Rank: 5Rank: 5


2967
77#
發表於 07-12-20 16:44 |只看該作者
你洗哂係lv and 肚臍lor
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 16:41 發表
如要我比, 我赤 我係唔捨得洗$係食個方面d人
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
78#
發表於 07-12-20 16:46 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:44 發表
你洗哂係lv and 肚臍lor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
79#
發表於 07-12-20 16:48 |只看該作者
出街食, 一定係我俾加啦.  呢排好D, 飲茶C6都會俾吓.

原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:38 發表
我地一家4口要成$700, 隻佬實唔肯:tongue:  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
80#
發表於 07-12-20 16:49 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:42 發表
我地e+好窮ga, 太貴佢會覺得徙$, 唔like ga:(

我未知去唔去, 問埋我朋友先, 佢地confirm再叫我家姐book位, 係家姐提出的, 如果唔去果度食飯我都無定去.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖