註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-12-13 05:02 PM 發表 我部機尋日已經摌過安裝過, 而家應該無LEE D 情況了.
返回頂部
珍珠宮
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-13 17:01 發表 日光光就見月亮, 真係要洗.
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-13 17:02 發表 妳 都冇補於事嘛. 返去溫書先, 功課做唔晒都唔做, 9:00要訓.
原文章由 多利是 於 07-12-13 17:03 發表 咁都好d...係公司見到d咁野真係... .
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-12-13 16:59 發表 默書計入平均分加, 佢而家有温都係 7x, 唔温真係 囉
原文章由 雪文 於 07-12-13 17:04 發表 我剛剛同佢講咗 : 1) 今日無做完功課無得食飯 2) 無默書無得睡覺
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-13 17:05 發表 你只要過到自己個心理關口就得架啦 :-| :-|
原文章由 come爸嘩 於 07-12-13 17:03 發表 之前又試過我做做下文件彈出黎, D同事見倒以為我....
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-13 16:52 發表 佢近呢1年真係好小睇啦,做都小左呀 唔知點解架wor...唔通
原文章由 funbabyhk 於 07-12-13 17:07 發表 哈哈..佢係咪 set 左 '我的最愛'
原文章由 come爸嘩 於 07-12-13 05:05 PM 發表 多: 你公司收幾點?????:time: :time: :time:
原文章由 come爸嘩 於 07-12-13 17:07 發表 我因有時要上大陸網, 一上完就中招啦!!!
原文章由 come爸嘩 於 07-12-13 17:00 發表 你尋日比我的麵, 我比左一包我弟, 佢超LIKE食麵的.:D
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-13 05:06 PM 發表 妳嚇佢的呢兩樣妳都做唔到啦. 佢辛苦時妳又辛苦. :-|
原文章由 cyclmama 於 07-12-13 05:07 PM 發表 你主動d la, 好悶 and 好痕 ga ma
原文章由 cyclmama 於 07-12-13 17:10 發表 我都係咁對亞女ga, 做唔哂都要瞓, 唔俾佢做
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-13 17:06 發表 妳嚇佢的呢兩樣妳都做唔到啦. 佢辛苦時妳又辛苦. :-|