關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
61#
發表於 07-11-17 12:33 |只看該作者
拍拖都有送, 有年情人節佢又送, 但公司得個1x個人, 得我1個女仔, 送黎把鬼咩, 我叫佢唔駛送, 自始之後草都無條

以前細個就話要威要咩, 而家, 你比個幾舊我好過
原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:30 硐表

諗返轉頭都唔係唔好, 唔好攪咁多lee d 花巧野, 實實際際!!!:D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
62#
發表於 07-11-17 12:34 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-17 12:29 硐表
各位, 我開始報告我深圳之行啦 :

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=desc&tid=1191469&pid=19912553&page=1&extra=#pid19912553

雪文:你咁夠pop一個人係深圳四周去?!?!?!?!?

Rank: 5Rank: 5


1150
63#
發表於 07-11-17 12:34 |只看該作者
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202993&extra=page%3D1
有空入去睇下...我剛一邊睇一邊流眼淚,好大感足。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
64#
發表於 07-11-17 12:35 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:33 硐表
以前細個就話要威要咩, 而家, 你比個幾舊我好過  ...

係呀, 比$$我, 自己鐘意買乜就買乜仲好!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
65#
發表於 07-11-17 12:37 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-11-17 12:34 硐表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202993&extra=page%3D1
有空入去睇下...我剛一邊睇一邊流眼淚,好大感足。

lee個我都有睇過下!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
66#
發表於 07-11-17 12:42 |只看該作者
各位又差唔多收工:time: :time: , 星期一再傾啦....

Rank: 5Rank: 5


1150
67#
發表於 07-11-17 12:42 |只看該作者
我由拍拖到結婚都同我老公講明唔好送花比我。
唯1有2次收到係結婚那天買的花球及我生仔時第2日我生日我老公叫左班朋友而他就係之前叫人送左花來之後他同d朋友就拿左蛋糕去醫院幫我慶祝生日。諗起幾開心
原文章由 hoganmama 於 07-11-17 12:33 硐表
拍拖都有送, 有年情人節佢又送, 但公司得個1x個人, 得我1個女仔, 送黎把鬼咩, 我叫佢唔駛送, 自始之後草都無條

以前細個就話要威要咩, 而家, 你比個幾舊我好過  ...

[ 本文章最後由 phoebecyl 於 07-11-17 12:44 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
68#
發表於 07-11-17 12:45 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 07-11-17 12:34 硐表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202993&extra=page%3D1
有空入去睇下...我剛一邊睇一邊流眼淚,好大感足。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
69#
發表於 07-11-17 12:52 |只看該作者
我都閃啦.

comecome, 希望你早D好返啦.

下周五, hin_bb話唔joint我哋呀. 仲有無人同我哋一齊去深圳食小肥羊 ??

報名 :

雪雪
come
funfun



原文章由 come爸嘩 於 07-11-17 12:42 硐表
各位又差唔多收工:time: :time: , 星期一再傾啦....

Rank: 5Rank: 5


3104
70#
發表於 07-11-17 12:56 |只看該作者
話說對面屋師奶成日幫我湊仔,甘他個仔今個月生日,我想買個CAKE 比他,點知他死都不肯同我講邊 日,你地知不知我女爆左句咩
"媽咪,甘我生日個天,你生我.甘你麻好痛囉"我地當堂O 晒咀,后來我即刻講,係呀,所以你大個生日時,記得買入禮物比我,同我講聲媽咪辛苦晒,多謝你呀 !
現在的小朋友真係成熟,就來不識教啦.
我仔一個月出左3只牙,夸不夸呀,仲有一只可能過幾天又出來
我自己都突晒眼,快得甘雜譜

Rank: 5Rank: 5


2967
71#
發表於 07-11-17 12:58 |只看該作者
hi,啱啱起身,未溫書
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
72#
發表於 07-11-17 13:12 |只看該作者
當一個人好愛另1半,真係會忍,唉.................:cry:
原文章由 yan02 於 07-11-17 11:58 硐表
大家有空睇睇

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202041&extra=page%3D1
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
73#
發表於 07-11-17 13:16 |只看該作者
come,保重呀.

我未結婚都收過2札花,結婚後都係$實際d
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
74#
發表於 07-11-17 13:19 |只看該作者

原文章由 phoebecyl 於 07-11-17 12:34 硐表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202993&extra=page%3D1
有空入去睇下...我剛一邊睇一邊流眼淚,好大感足。
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
75#
發表於 07-11-17 18:03 |只看該作者
me too

原文章由 phoebecyl 於 07-11-17 12:34 硐表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1202993&extra=page%3D1
有空入去睇下...我剛一邊睇一邊流眼淚,好大感足。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
76#
發表於 07-11-18 18:07 |只看該作者
我今日終於去左剪頭髮+造色+=410大元

我女就同我老公去左tko中心玩roller, 佢地都話好難玩好難控制, 不過幾平, 40元/3個hrs.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
77#
發表於 07-11-18 19:45 |只看該作者
我同Becky一早陪小朋友去西貢, 上次新年我哋BBQ的地方. 8點要到觀塘, 我好 呀.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-18 18:07 硐表
我今日終於去左剪頭髮+造色+=410大元

我女就同我老公去左tko中心玩roller, 佢地都話好難玩好難控制, 不過幾平, 40元/3個hrs.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
78#
發表於 07-11-19 09:18 |只看該作者
morning all!!!

咁早去西貢, 有咩玩
原文章由 雪文 於 07-11-18 19:45 硐表
我同Becky一早陪小朋友去西貢, 上次新年我哋BBQ的地方. 8點要到觀塘, 我好 呀.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
79#
發表於 07-11-19 09:19 |只看該作者
我都要剪同做color, d白頭髮出晒黎, 不過想等到christmas前先, 唔知捱唔捱到
原文章由 come爸嘩 於 07-11-18 18:07 硐表
我今日終於去左剪頭髮+造色+=410大元

我女就同我老公去左tko中心玩roller, 佢地都話好難玩好難控制, 不過幾平, 40元/3個hrs.

Rank: 5Rank: 5


1150
80#
發表於 07-11-19 09:20 |只看該作者
早呀...
我好耐冇造過色啦..我都好想去做負銀紙(負璃子)。

原文章由 come爸嘩 於 07-11-18 18:07 硐表
我今日終於去左剪頭髮+造色+=410大元

我女就同我老公去左tko中心玩roller, 佢地都話好難玩好難控制, 不過幾平, 40元/3個hrs.

[ 本文章最後由 phoebecyl 於 07-11-19 09:21 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖