關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
61#
發表於 07-11-8 15:36 |只看該作者
唔好意思, 借位來 報料!!

今晚六合彩有 $3500 萬
預祝有買既朋友們 : 好運

Rank: 8Rank: 8


17382
62#
發表於 07-11-8 15:38 |只看該作者
個C6仲會唔會同你XX呢 (可以唔答)
我其實只係想話萬一有既話,你都要好好保護自己,要佢用DUN DUN先好XX 點知佢係出面攪D咩呀   


原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 15:34 硐表
cy 你會用 '隻眼開隻眼閉' 去忍 lee 2 年?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
63#
發表於 07-11-8 15:38 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 15:34 硐表
cy 你會用 '隻眼開隻眼閉' 去忍 lee 2 年?

當你死晒心, 就只會當佢係同屋住架啦!!!:evil:

Rank: 8Rank: 8


17382
64#
發表於 07-11-8 15:39 |只看該作者
就算忍都會好痛苦:cry: :cry: :cry:

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 15:35 硐表
真係好難做到:cry: :cry:  

Rank: 8Rank: 8


17382
65#
發表於 07-11-8 15:40 |只看該作者
好呀多謝報料,我今晚收工去買


原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 15:36 硐表
唔好意思, 借位來 報料!!

今晚六合彩有 $3500 萬
預祝有買既朋友們 : 好運

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
66#
發表於 07-11-8 15:42 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-8 15:36 硐表
唔好意思, 借位來 報料!!

今晚六合彩有 $3500 萬
預祝有買既朋友們 : 好運

我唔買六合彩架!

Rank: 8Rank: 8


17382
67#
發表於 07-11-8 15:42 |只看該作者
我既性格實唔得啦 你地都知我火起上來都唔係正常的
原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 15:38 硐表

當你死晒心, 就只會當佢係同屋住架啦!!!:evil:

Rank: 8Rank: 8


17382
68#
發表於 07-11-8 15:43 |只看該作者
唔買 我買架

原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 15:42 硐表

我唔買六合彩架!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
69#
發表於 07-11-8 15:52 |只看該作者
我無你咁勁, but都唔會啞忍, 因為唔鍾意比人當我流
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:42 硐表
我既性格實唔得啦 你地都知我火起上來都唔係正常的  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
70#
發表於 07-11-8 15:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 15:52 硐表
我無你咁勁, but都唔會啞忍, 因為唔鍾意比人當我流

我都唔忍得, 但$$$$:cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
71#
發表於 07-11-8 15:54 |只看該作者
我D性格其實係幾任性的,不過我都改左好多啦
我開頭都有忍架BUT忍唔到ma,忍真係好辛苦:-|

原文章由 hoganmama 於 07-11-8 15:52 硐表
我無你咁勁, but都唔會啞忍, 因為唔鍾意比人當我流

Rank: 8Rank: 8


17382
72#
發表於 07-11-8 15:57 |只看該作者
我覺得有時d野唔好太執著,佢係比自然會比,佢唔比...你做咩佢都係唔會比的 我會先做好自己先




原文章由 come爸嘩 於 07-11-8 15:54 硐表

我都唔忍得, 但$$$$:cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 5Rank: 5


3212
73#
發表於 07-11-8 16:00 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:38 硐表
個C6仲會唔會同你XX呢 (可以唔答)
我其實只係想話萬一有既話,你都要好好保護自己,要佢用DUN DUN先好XX 點知佢係出面攪D咩呀   


...


agreed....!! 要好好保護自己....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
74#
發表於 07-11-8 16:02 |只看該作者
咁又係, 佢唔比你吹佢唔漲:tongue:

又話今日落雨, 等我仲"咩"埋把遮返工重都C!!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:57 硐表
我覺得有時d野唔好太執著,佢係比自然會比,佢唔比...你做咩佢都係唔會比的 我會先做好自己先

Rank: 5Rank: 5


2967
75#
發表於 07-11-8 16:02 |只看該作者
唔得都要忍,如果唔係分分鐘muk都冇
原文章由 hoganmama 於 07-11-8 15:35 硐表
真係好難做到:cry: :cry:  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
76#
發表於 07-11-8 16:03 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-8 16:00 硐表


agreed....!! 要好好保護自己....

NOVEMBER: 你明天6:30PM來唔來倒官塘?

Rank: 5Rank: 5


2967
77#
發表於 07-11-8 16:05 |只看該作者
佢都e+都扮冇事.我不嬲都要佢用.不過我地已經好耐都冇xx la
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:38 硐表
個C6仲會唔會同你XX呢 (可以唔答)
我其實只係想話萬一有既話,你都要好好保護自己,要佢用DUN DUN先好XX 點知佢係出面攪D咩呀   


...

Rank: 5Rank: 5


4210
78#
發表於 07-11-8 16:06 |只看該作者
亞囡終於退左燒啦

Rank: 5Rank: 5


2967
79#
發表於 07-11-8 16:06 |只看該作者
我知,禽晚件事已經知la
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-8 15:42 硐表
我既性格實唔得啦 你地都知我火起上來都唔係正常的  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
80#
發表於 07-11-8 16:07 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-8 16:06 硐表
亞囡終於退左燒啦

真係好啦, 咁你自己都休息下啦!!!!
‹ 上一主題|下一主題