關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
61#
發表於 07-10-26 16:01 |只看該作者
我未用過 wor......
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:56 硐表
你地有無人用過"Clinique"lee個牌子的護膚品呀? good or not??????????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
62#
發表於 07-10-26 16:03 |只看該作者
你成日都唔正常架啦 又話要拿提單等等


原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 15:59 硐表
11/2 friday?  約幾點? 如果正常我會 6:45pm 到藍田地鐵, 唔正常就可以 5:00-6:00pm

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
63#
發表於 07-10-26 16:07 |只看該作者
沒有見面.  lee 次再約過咪可以見面 law
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:07 硐表

唔記得問你同funfun: 星期六你地有無見倒面呀??????????????

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
64#
發表於 07-10-26 16:11 |只看該作者
咮......唔好講出來:tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:03 硐表
你成日都唔正常架啦 又話要拿提單等等

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
65#
發表於 07-10-26 16:11 |只看該作者
fun: 想問你今年有無買短boots呀?

原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:07 硐表
沒有見面.  lee 次再約過咪可以見面 law

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
66#
發表於 07-10-26 16:12 |只看該作者
以往有多個圖案, 公仔既網站冇左 wor.....
你地有冇新的網址可以睇到圖案及公仔?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
67#
發表於 07-10-26 16:13 |只看該作者
未買呀, 我諗等多 2-3個星期會出多 d 款先至買
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:11 硐表
fun: 想問你今年有無買短boots呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
68#
發表於 07-10-26 16:15 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:12 硐表
以往有多個圖案, 公仔既網站冇左 wor.....
你地有冇新的網址可以睇到圖案及公仔?

係啦, 話要暫時關站!!!!:cry:  我無呀.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
69#
發表於 07-10-26 16:16 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:13 硐表
未買呀, 我諗等多 2-3個星期會出多 d 款先至買

睇得上眼果d都要成6xx呀 .......你會點親衫??????????

Rank: 5Rank: 5


3212
70#
發表於 07-10-26 16:23 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:56 硐表
你地有無人用過"Clinique"lee個牌子的護膚品呀? good or not??????????????????


早前我見我妹妹好似係用呢隻牌子的爽膚水同埋cream, 不過可以幫你問一問佢好唔好用

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
71#
發表於 07-10-26 16:24 |只看該作者
咁貴...睇吓等一排 cindy 果度有冇入 d 款 (價錢點都會平 d)
我多數都是襯褲, 或者著連身裙 (好似你 b+ab果條) +legging; 應會好睇的.    如果著短裙+tight pant 都好看, 但我太肥唔敢著
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:16 硐表

睇得上眼果d都要成6xx呀 .......你會點親衫??????????

Rank: 5Rank: 5


3212
72#
發表於 07-10-26 16:26 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:16 硐表

睇得上眼果d都要成6xx呀 .......你會點親衫??????????


呢期行街多左, 發現好似好多野都貴左好多, 稍為好d個d衫及鞋都要200-300樓上, 但人工好似冇muk 點加到..... , 追唔到個通漲.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
73#
發表於 07-10-26 16:26 |只看該作者
好呀, 我見而家永安有得做promotion, 皇牌保濕+一支cream=290.00,(橙肉色的) 唔知係咪平左好呢????????????????

原文章由 novemberwm 於 07-10-26 16:23 硐表

早前我見我妹妹好似係用呢隻牌子的爽膚水同埋cream, 不過可以幫你問一問佢好唔好用

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
74#
發表於 07-10-26 16:28 |只看該作者
come, 你有冇聽過日本牌子 jelly bean, 佢出 d 鞋好 "come"著"come" 興, 價錢度度地區賣都唔同.
我之前果對中 boot 在灣仔買 (睇人地報料) 今年都可以著番.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 16:16 硐表

睇得上眼果d都要成6xx呀 .......你會點親衫??????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
75#
發表於 07-10-26 16:29 |只看該作者
c火 ~~我一直覺得legging同tight pant係一類野黎架???
不是三角骨 or 四角骨 貼身褲嗎?????????????
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:24 硐表
咁貴...睇吓等一排 cindy 果度有冇入 d 款 (價錢點都會平 d)
我多數都是襯褲, 或者著連身裙 (好似你 b+ab果條) +legging; 應會好睇的.    如果著短裙+tight pant 都好看, 但我太肥唔敢著
...

Rank: 5Rank: 5


3212
76#
發表於 07-10-26 16:29 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 16:03 硐表
你成日都唔正常架啦 又話要拿提單等等


米就係law…… 查實你boss 知唔知架   , 定係知都算數渣, 見你咁幫到手:D :D

Rank: 4


679
77#
發表於 07-10-26 16:30 |只看該作者
通常都係,是但一個病,另一個就跟住,佢地一病,我就好金
原文章由 come爸嘩 於 07-10-26 15:26 硐表

2個一齊病呀????:cry:

Rank: 4


679
78#
發表於 07-10-26 16:31 |只看該作者
唔該哂!

原文章由 yan02 於 07-10-26 15:34 硐表
我家有,今晚去選左的相同的出來先,再話比你知

Rank: 4


679
79#
發表於 07-10-26 16:32 |只看該作者
Yes,天氣一轉就係咁.:cry: :cry:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-26 15:56 硐表
感冒嗎 :cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
80#
發表於 07-10-26 16:33 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-26 16:28 硐表
come, 你有冇聽過日本牌子 jelly bean, 佢出 d 鞋好 "come"著"come" 興, 價錢度度地區賣都唔同.
我之前果對中 boot 在灣仔買 (睇人地報料) 今年都可以著番.

夏天時有睇過, 一對"婆仔鞋"要成4xx, 我覺得佢d鞋好貴囉, boots幾$$一對?????? 灣仔邊度???? 有無爭架????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖