關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
61#
發表於 07-10-11 15:34 |只看該作者
ar, 所以睇下可唔可以工人同2個小朋友訓lor
原文章由 yan02 於 07-10-11 15:31 硐表
你知啦,大家一早就出門,見面又真係不多,都係靠夜晚睡前溝通啦
有時的野又不方便在工人面前講,點搞呀,不通成日靠電話 ,甘大家會不會越來越不似2公婆,多過似朋友多呀 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
62#
發表於 07-10-11 15:34 |只看該作者
love: 係咪填字遊戲??????? 我估
係等於   頂佢唔住?????
(答得對唔對呢????? )

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:28 硐表
真係”性”格問題wor,我c6係主動的,e+年紀大左就小左咩咩囉,之前後生果時我真係   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
63#
發表於 07-10-11 15:35 |只看該作者
Should be yan02先岩
原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 15:33 硐表
irene >>>> 你睇到嗎?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
64#
發表於 07-10-11 15:35 |只看該作者
jerry媽: thank you!!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
65#
發表於 07-10-11 15:36 |只看該作者
荅埋呢句 : 唔會, 我媽而家成日都去咗我囡間房同佢哋一齊瞓, 係子母床.

因我細房買錯床, 太高老人家好難上下.



原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:30 硐表

咁......如果郁動你媽間房, 佢會唔會唔like?????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
66#
發表於 07-10-11 15:36 |只看該作者
好好用就唔敢講,但應該會有d幫助呱,我自己就無用呢d野,公司就有用囉

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:27 硐表

其實係咪真得好用架???????????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
67#
發表於 07-10-11 15:36 |只看該作者
唔駛問都估到啦, 我最叻講呢d, 人地成日都話d秘書小姐係最salt wet gar
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:34 硐表
love: 係咪填字遊戲??????? 我估
係等於   頂佢唔住?????
(答得對唔對呢????? )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
68#
發表於 07-10-11 15:38 |只看該作者
咪走住, 睇下咁樣得唔得: 你仔女/媽去左你地間房先, 你同老公瞓住你媽度o唔ok????????

原文章由 雪文 於 07-10-11 15:36 硐表
荅埋呢句 : 唔會, 我媽而家成日都去咗我囡間房同佢哋一齊瞓, 係子母床.

因我細房買錯床, 太高老人家好難上下.

Rank: 8Rank: 8


17382
69#
發表於 07-10-11 15:40 |只看該作者
唉,咁希望一齊訓返房會好d啦,佢e+開始左返房訓未


原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:33 硐表
我c6係由細到大都唔係太主動gar, 分開左訓再加上有牙齒印, 又加上年紀問題, 咪咁lor

Rank: 5Rank: 5


3104
70#
發表於 07-10-11 15:40 |只看該作者
仲有個條件,我仔間房在他1歲內不可以動土,如果不係,我一早拆成2間細房啦,我女又"爛睡,"一晚由床頭睡在床尾再360度轉,2件一齊睡,一定不得,到時變成六國大封相啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
71#
發表於 07-10-11 15:42 |只看該作者
星期一開始訓返la, 暫時都有計傾下lor

係我主動要亞仔過去隔離房訓gei, 佢都話好, 話亞仔都要學獨立wor (又係亞仔, 佢唔係諗我地gar)
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:40 硐表
唉,咁希望一齊訓返房會好d啦,佢e+開始左返房訓未

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-10-11 15:45 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
72#
發表於 07-10-11 15:43 |只看該作者
你個問題有d複習, 我相信我地要實地考察下先得
原文章由 yan02 於 07-10-11 15:40 硐表
仲有個條件,我仔間房在他1歲內不可以動土,如果不係,我一早拆成2間細房啦,我女又"爛睡,"一晚由床頭睡在床尾再360度轉,2件一齊睡,一定不得,到時變成六國大封相啦 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
73#
發表於 07-10-11 15:44 |只看該作者
係呀你答岩左呀))))))))
我真係頂佢唔住呀:tongue: :tongue: :tongue:   



原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:34 硐表
love: 係咪填字遊戲??????? 我估
係等於   頂佢唔住?????
(答得對唔對呢????? )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
74#
發表於 07-10-11 15:45 |只看該作者
我對仔女唔肯同我媽瞓加, 同一張床的話.

咁我對仔女係T 字床, 上下格.  我老公咁高, 唔夠佢瞓, 而家我間房都係加長咗的.   

細房(即我媽瞓的)只可以放一張3呎單人床.

一就叫我對仔女換去我間房, 拆咗我仔女的T字床, 換過張雙人床我二公婆瞓.  亞婆間房又換過張你老公而家咁樣的床.

不過一講到扔嘢, 你知我媽會有咩反應加啦.



原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:38 硐表
咪走住, 睇下咁樣得唔得: 你仔女/媽去左你地間房先, 你同老公瞓住你媽度o唔ok????????

Rank: 8Rank: 8


17382
75#
發表於 07-10-11 15:46 |只看該作者



原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:36 硐表
唔駛問都估到啦, 我最叻講呢d野, 人地成日都話d秘書小姐係最salt wet gar

Rank: 5Rank: 5


3212
76#
發表於 07-10-11 15:46 |只看該作者
開完會返黎, 竟然開左新part, 差d行錯路返屋企tim
入左間old 屋...........

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
77#
發表於 07-10-11 15:47 |只看該作者
咁一係放張墊肉係地下, 亞女訓地下la, 無計, 無計
原文章由 yan02 於 07-10-11 15:40 硐表
仲有個條件,我仔間房在他1歲內不可以動土,如果不係,我一早拆成2間細房啦,我女又"爛睡,"一晚由床頭睡在床尾再360度轉,2件一齊睡,一定不得,到時變成六國大封相啦 ...

Rank: 5Rank: 5


3212
78#
發表於 07-10-11 15:48 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:42 硐表
星期一開始訓返la, 暫時都有計傾下lor

係我主動要亞仔過去隔離房訓gei, 佢都話好, 話亞仔都要學獨立wor (又係亞仔, 佢唔係諗我地gar)


咁米好lor ... 有計傾先溝通得到, 先有改善的機會ma... 努力 !!:loveliness: :loveliness: :loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
79#
發表於 07-10-11 15:49 |只看該作者
咁真係只好等到1歲後先再安排點攪啦,e+你地偷偷魔魔住先囉

原文章由 yan02 於 07-10-11 15:40 硐表
仲有個條件,我仔間房在他1歲內不可以動土,如果不係,我一早拆成2間細房啦,我女又"爛睡,"一晚由床頭睡在床尾再360度轉,2件一齊睡,一定不得,到時變成六國大封相啦 ...

Rank: 5Rank: 5


3212
80#
發表於 07-10-11 15:50 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:35 硐表
jerry媽: thank you!!!!!



come,  到時真係有"電視框", 可否預埋我 ar………..
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖