註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 katiekma 於 07-9-28 09:22 硐表 的嘢一講就要做, 成日覺得10月打後大家都好忙, 好難就間,可能要去就聖誕
返回頂部
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:22 硐表 起爐呢家野要問love
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:28 硐表 係呀講到庆起 要立即行動啦 都係架10月又話考試,11、12月又話考試 到時無人有心情架啦
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:22 硐表 另請各位不要帶遊戲機, 可以嗎?
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:20 硐表 我屋企有: 燒烤網1個, 膠叉, 紙碟1包(要買多一包). 膠杯(應該夠用), 抹手紙(+埋FUNFUN果D, 唔駛再買), 報紙一份都夠呱(起爐用)???
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:31 硐表 起爐咪先整好個形圍好個圈之後放D炭精落去燒一陣,又加報紙燒,D炭燒到有小小著果時咪用野’勃’火囉
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:32 硐表 我囡不嬲唔會帶遊戲機出街
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-9-28 09:34 硐表 紙碟我屋企都有1包
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:31 硐表 我都鍾意即慶, 等幾個禮拜無左個種mood
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:33 硐表 炭, 燒烤叉, 蜜糖, 飲品就係華潤買. 我前一晚買定茄子, 金菇, 椰菜(係咪要?) 仲有乜野? 我1/10朝早洗定取落去.
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:39 硐表 THANKS呀,我覺得樣樣小小就夠,咁早唔食得幾多野
男爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-9-28 09:36 硐表 你地話唔帶, 咁唔帶囉
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:35 硐表 起爐有KATIEMA老公幫手喎!!!
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:45 硐表 係啦, 好怕剩低埋D食物.
原文章由 funbabyhk 於 07-9-28 09:51 硐表 咁我仔果部就.......(話俾佢聽唔準帶)
原文章由 katiekma 於 07-9-28 09:57 硐表 放心, 我冇遊戲机的。