關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 觀塘家長站
樓主: kt8001
go

觀塘家長站 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2039
61#
發表於 07-8-27 17:33 |只看該作者
素兒,
激死我啦!現在才上到線
你囡囡蚊蚋印是否都是很難退gr,你用咩藥膏呢?

原文章由 素兒 於 07-8-27 11:34 硐表
咁我細囡就慘d,佢由細細個就係咁啦 ,
佢果d又係發得好大架,比如釘一個蚊蚋係面仔咁,之後會成半邊面仔都腫左

Rank: 5Rank: 5


2039
62#
發表於 07-8-28 12:59 |只看該作者
峰媽媽
你有無睇過工聯會果d中醫呀!

原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-20 17:50 硐表
hello !!!

我住官塘區,大仔9月會升小一,牛頭角基顯,你小朋友讀邊間 ???

Rank: 5Rank: 5


2065
63#
發表於 07-9-6 10:04 |只看該作者
kt8001,

你女女知吾知自己幾多号呀?老師講左味?

Rank: 3Rank: 3


456
64#
發表於 07-9-6 11:57 |只看該作者
hi..hi...各位好嗎....

開左學差唔多成個禮拜囉...大家慣唔慣呀...
之前同大家講過...因上校車時間早...要6:00起身...都真係好眼瞓 ..我同個囡都唔多願起身....不過都尚算ok la...
見到個囡放學返黎..佢都幾開心架...應該佢都可以習慣小學生活...大家既小朋友又點呀...習唔習慣呀....

Rank: 5Rank: 5


2039
65#
發表於 07-9-6 16:52 |只看該作者
katiema,
我個囡是5學號,katie現常常同我個囡一齊,好以幾好咁,你有無買小學常識前練習呀!我想買但唔知有冇用,你個囡返ok嗎? 我個囡話都幾開心,不過好似話下星期要開始默書. 我都唔知佢有冇聽錯

原文章由 katiekma 於 07-9-6 10:04 硐表
kt8001,

你女女知吾知自己幾多号呀?老師講左味?

Rank: 5Rank: 5


2039
66#
發表於 07-9-6 17:06 |只看該作者
emonmama,
我個囡ok喎,不過你咁早起身就慘D,我坐果架校車7:40才到,所以我可以7:10才起牀,而我囡囡同katiema的囡囡同一班,可算是有個照認


原文章由 emonmama 於 07-9-6 11:57 硐表
hi..hi...各位好嗎....

開左學差唔多成個禮拜囉...大家慣唔慣呀...
之前同大家講過...因上校車時間早...要6:00起身...都真係好眼瞓 ..我同個囡都唔多願起身....不過都尚算ok la...
見到個囡放學返黎..佢都幾 ...

Rank: 5Rank: 5


2065
67#
發表於 07-9-6 17:25 |只看該作者
個個都知幾多号, 系我個女吾知 ,佢地2個好 friend 架。小息去邊都一齊 , 多謝你女女請佢食朱古力條。我吾買 lar, 我暑假都有買補充練習比佢都未做完 。下星期默書 , 等我今晚問下佢先。另外英文星期幾默書, 我只知中文就星期五默。

原文章由 kt8001 於 07-9-6 16:52 硐表
katiema,
我個囡是5學號,katie現常常同我個囡一齊,好以幾好咁,你有無買小學常識前練習呀!我想買但唔知有冇用,你個囡返ok嗎? 我個囡話都幾開心,不過好似話下星期要開始默書. 我都唔知佢有冇聽錯

...

Rank: 8Rank: 8


17382
68#
發表於 07-9-6 17:27 |只看該作者
孖公仔


原文章由 katiekma 於 07-9-6 17:25 硐表
個個都知幾多号, 系我個女吾知 ,佢地2個好 friend 架。小息去邊都一齊 , 多謝你女女請佢食朱古力條。我吾買 lar, 我暑假都有買補充練習比佢都未做完 。下星期默書 , 等我今晚 ...

Rank: 5Rank: 5


2039
69#
發表於 07-9-6 17:44 |只看該作者
我是在手冊上見到之後我問我個囡, 佢話老師話下星期五要中文默書,今個星期就唔駛,我都唔知真定假


原文章由 katiekma 於 07-9-6 17:25 硐表
個個都知幾多号, 系我個女吾知 ,佢地2個好 friend 架。小息去邊都一齊 , 多謝你女女請佢食朱古力條。我吾買 lar, 我暑假都有買補充練習比佢都未做完 。下星期默書 , 等我今晚 ...

Rank: 5Rank: 5


2039
70#
發表於 07-9-6 17:49 |只看該作者
朋友,
你有冇買小學常識試前練習.好唔好買

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-6 17:27 硐表
孖公仔

Rank: 8Rank: 8


17382
71#
發表於 07-9-6 17:52 |只看該作者
佢肯做就一定好的 輕鬆咁去教佢

原文章由 kt8001 於 07-9-6 17:49 硐表
朋友,
你有冇買小學常識試前練習.好唔好買

Rank: 5Rank: 5


2065
72#
發表於 07-9-6 17:52 |只看該作者
英文知5知星期幾默?

原文章由 kt8001 於 07-9-6 17:44 硐表
我是在手冊上見到之後我問我個囡, 佢話老師話下星期五要中文默書,今個星期就唔駛,我都唔知真定假

Rank: 5Rank: 5


2039
73#
發表於 07-9-6 18:03 |只看該作者
朋友,
你大仔現讀幼兒園是未讀幼稚園呀!定你間幼兒會有k1-3架,
我個仔囡未讀過幼兒園,咁你會到時揀邊間小學 好多嘢問添


原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-21 14:28 硐表
hi !!! 各位好呀 。

kt8001 : 我大仔讀緊官塘基督教幼兒園(社區中心)。

我都頭痛緊佢早上起身問題,仔仔又係夜訓,現在早上起身都好辛苦。希望校車唔好咁早啦。

你地小朋友放學邊個湊呀 ??? 我仔仔會去託管中心。 ...

Rank: 5Rank: 5


2039
74#
發表於 07-9-7 10:13 |只看該作者
katiekma,
請問你知唔知幾時有興趣班報呀!

原文章由 katiekma 於 07-9-6 17:52 硐表
英文知5知星期幾默?

Rank: 5Rank: 5


2065
75#
發表於 07-9-7 11:39 |只看該作者
kt8001,

學校未派通告, 我都吾知幾時派。你得閒多的去小學一覽>觀塘區>聖公會李兆强小學>德田小學家長站 遊下, 個度的 post 冇咁快沈, 我同love, hoganmama 成日响度開工架

原文章由 kt8001 於 07-9-7 10:13 硐表
katiekma,
請問你知唔知幾時有興趣班報呀!

Rank: 5Rank: 5


4459
76#
發表於 07-9-7 16:48 |只看該作者
sorry 呀,我咁遲先回,我囡囡d蚊蚋是好難退架, 開始退果時呢就好似比人打咁 ,可能我無用藥膏啦.
有無好介紹呀

原文章由 kt8001 於 07-8-27 17:33 硐表
素兒,
激死我啦!現在才上到線
你囡囡蚊蚋印是否都是很難退gr,你用咩藥膏呢?

Rank: 5Rank: 5


2039
77#
發表於 07-9-8 13:26 |只看該作者
THANK YOU

原文章由 katiekma 於 07-9-7 11:39 硐表
kt8001,

學校未派通告, 我都吾知幾時派。你得閒多的去小學一覽>觀塘區>聖公會李兆强小學>德田小學家長站 遊下, 個度的 post 冇咁快沈, 我同love, hoganmama 成日响度開工架

...

Rank: 5Rank: 5


2039
78#
發表於 07-9-8 13:28 |只看該作者
唔緊要啦!
我果囡的蚊蚋已退,不過有個印還在,好淺色

原文章由 素兒 於 07-9-7 16:48 硐表
sorry 呀,我咁遲先回,我囡囡d蚊蚋是好難退架, 開始退果時呢就好似比人打咁 ,可能我無用藥膏啦.
有無好介紹呀

Rank: 5Rank: 5


4459
79#
發表於 07-9-11 12:16 |只看該作者
恭喜 , 佢仲未退呀, 佢果d呀, 好鬼耐架, 有次仲試過比人以為係比我虐待

原文章由 kt8001 於 07-9-8 13:28 硐表
唔緊要啦!
我果囡的蚊蚋已退,不過有個印還在,好淺色

Rank: 5Rank: 5


2039
80#
發表於 07-9-12 11:37 |只看該作者
你都係呀! 我都係比人唔會我,叫我唔好打到個女咁,好在我囡同我澄清是比蚊咬.

原文章由 素兒 於 07-9-11 12:16 硐表
恭喜 , 佢仲未退呀, 佢果d呀, 好鬼耐架, 有次仲試過比人以為係比我虐待
‹ 上一主題|下一主題