註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hermanpapa 於 07-8-7 14:46 發表 no
返回頂部
原文章由 雪文 於 07-8-7 14:42 發表 訂機票 - 我都係揾康泰 (come,又可以自己簽卡)
原文章由 雪文 於 07-8-7 14:43 發表 哎........ 有無觀塘區的文員職位介紹呀 ? 有朋友要揾工 .
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 14:14 發表 請問你地有無訂開平飛票, 請比個電話/E-MAIL ADD我去問問丫.
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 14:02 發表 剛剛食左多唔多掂的車仔麵.:-| :-| :-|
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 15:03 發表 叫佢上勞工處個網度睇下啦, 上次我睇過, 都有好多請人.
原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:09 發表 我公司請來請去都係請唔到人
原文章由 katiekma 於 07-8-7 15:07 發表 COME COME, 我女同學 MAMI開旅行社, 你買咩機票, 我吾知佢平吾平,你有需要我比電話你你格下價, 平先幫佢買
原文章由 雪文 於 07-8-7 15:12 發表 咁你俾機會佢去見嗎 ?
原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:14 發表 我公司是請懂鞋類既 'Merchandiser'仲要上大陸工廠
原文章由 come爸嘩 於 07-8-7 15:17 發表 狂OT?????? 我以前同學都做過, 最終都頂唔順唔做.
原文章由 funbabyhk 於 07-8-7 15:19 發表 可能需要連續在大陸工廠幾日咁 lor
原文章由 smalle 於 07-8-7 15:11 發表 傾咗4頁...唔係好遲吧
原文章由 smalle 於 07-8-7 15:14 發表 我用priceline ga. http://travel.priceline.com.hk/chi/RetailAir/Select.aspx
伯爵府
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-7 15:30 發表 有既話我都需要呀 唔該 [quote]原文章由 雪文 於 07-8-7 14:43 發表 哎........ 有無觀塘區的文員 ...