關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?
樓主: 愷928媽咪
go

仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇? [複製鏈接]

Rank: 2


93
61#
發表於 07-7-3 14:21 |只看該作者
愷928
pls check PM


原文章由 愷928媽咪 於 07-6-30 00:04 發表
ZaraZara

你話英文1個月有8堂,係唔係即係外籍教師教呢?,你而家係出面學緊英文?,可否話我知係邊度學,thank you
[/quote]

Rank: 2


93
62#
發表於 07-7-3 14:23 |只看該作者
愷928媽.

pls check PM



原文章由 愷928媽咪 於 07-6-30 00:04 發表
ZaraZara

你話英文1個月有8堂,係唔係即係外籍教師教呢?,你而家係出面學緊英文?,可否話我知係邊度學,thank you
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


13224
63#
發表於 07-7-3 18:04 |只看該作者
我囡囡係新校既學生,佢都有同學仔分別響舊校同浸聯.
舊年佢地將300幾個第三輪申請既學生,安排響同一個時間面試,好似哂馬咁.結果我識既好幾位同時俾新舊校收咗既同學仔,都揀咗新校,做番同學
而舊校既家長話會知,家長會時,台上大大聲問台下既:你地係唔係想d仔女入隔鄰間中學?係,就要聽我地講--跟住叫家長要做d乜野乜野去配合,完全冇家長出聲既餘地
舊校每日大概7-8樣功課,新校最初都係咁,不過家長吐多d苦水後,已有所改善,而家大概連改正都係得5-6樣左右.
至於浸聯,通常只得3-4樣功課,但係每日一篇係必須上同計分既,唔谷功課谷閱讀
學校亦有好有系統既獎勵計劃,我囡有個以前唔係太開朗既同學入咗去讀,成個人都開心咗,講野大聲咗.佢地好似每個人都要玩一門音樂..

[ 本文章最後由 csy_ma 於 07-7-3 18:24 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


13224
64#
發表於 07-7-3 18:10 |只看該作者
原文章由 愷928媽咪 於 07-6-28 10:30 發表
Andy's_Mom

聖公會仁立小學係在舊校舍,聖公會仁立紀念小學係搬去新校舍,好多人都係話聖公會仁立小學對升中比較有利


知唔知點解仁立的派位好似勁d?

因為佢地P1只係收每班35人,要等到升P3,D小朋友潛質已露,佢先收同區甚至他區的成績最TOP既學生.

而且,間學校既氣氛全部向分看,好既老師響哂精英班唔在講,假如小朋友成績唔好?向老師投訴俾人欺凌都唔會有人理(消息來源:同區幼教機構校長),家長打俾老師既電話亦永冇機會搵到人,有位家長一年後終於忍唔住轉校(消息來源:當事人既鄰居)--就咁,成績唔好既就自動退位,所以派位梗係唔錯.

不過,入去之前,你要好肯定小朋友d成績會力爭上游至好,否則就 --家長同小朋友都幾辛苦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


13224
65#
發表於 07-7-3 18:32 |只看該作者
真係唔係好習慣bk個新系統,用以前個名根本log in唔到
而家又唔係好識發佈....
既然重覆咗,再講吓d朋友既經濟:
之前有同事係林護既畢業生,仲係top果隻,直入中大,再去美國做交換生
但係佢好唔鍾意林護,佢話林護對分數好勢利,中學生活好唔開心.佢d細佬又成日俾老師攞黎同佢比,叫佢地唔好失禮家姐咁話.
我諗,愉快既中學生活對身心成長都有好處啩?個同事響唔係好熟既時候,已經會講講吓野忍唔住喊 (但係工作發展又幾唔錯果噃)
之後,老公既同事亦係林護畢業生,佢話當年學校為咗100%入u率,監硬迫佢轉去考入u機會較高既學系....
入u率比當事人既興趣同意願都重要--咁既學校,真係要諗清楚先讀,當然,有興趣俾小朋友早就知道世界有幾勢利,幾艱難既家長,一定會拍爛手掌

[ 本文章最後由 csy_ma 於 07-7-3 18:45 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


13224
66#
發表於 07-7-3 18:47 |只看該作者
原文章由 pskf 於 07-6-28 11:43 發表
幸運地,我們的小朋友仁立、仁紀都收。
據一些前輩的留言,仁立、仁紀都會將後補生(抱歉,我不太喜歡用"叩門"這字眼,真實是非常正規的後補生申請呢••)編排在同一班。
小朋友比較喜歡仁紀,相信會3號去註冊吧

pskf:
好高興你可能選擇仁紀
下學年希望有機會碰到面

Rank: 5Rank: 5


2057
67#
發表於 07-7-3 20:06 |只看該作者
I totally agree what csy_ ma said.

愷928媽, please check pm!

Rank: 1


20
68#
發表於 07-7-4 09:58 |只看該作者
我們相信無論仁立、仁紀都是好學校,升中派位好否這個似乎有很多外在的因數,從歷史原因以至個人選擇等。
舊校是我母校,各方面都有一種情意結,固此對她的要求會比較高吧!
昨日去仁紀註冊了,希望囡囡讀得開心。


418
69#
發表於 07-7-9 11:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


461
70#
發表於 07-7-9 14:14 |只看該作者

仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


450
71#
發表於 07-7-9 14:24 |只看該作者

仁立

原文章由 愷928媽咪 於 07-6-25 15:30 發表
如題


hihi 愷928
我都想知你我小朋友讀邊間幼稚園呀? 我個女女今年升k2...
請指教
謝謝

Rank: 5Rank: 5


1247
72#
發表於 07-7-9 17:57 |只看該作者
原文章由 csy_ma 於 07-7-3 18:32 發表
之前有同事係林護既畢業生,仲係top果隻,直入中大,再去美國做交換生
但係佢好 ...

家妹和家弟是多年前的仁立和林護畢業生,他們和很多同班同學都順利升上大學,並在社會不同範疇取得不錯的成就。

他們和舊同學每當聚舊,都有感小學和中學時期是在極大壓力中成長,但那些壓力卻造就他們的責任感、追求完美的態度及對抗困難的能力,讓他們長大後在工作上能有積極的表現。當然,他們的同學中,也有因適應不到讀書的壓力而度過痛苦的學生生活。

家長為小朋友選擇學校,應該考慮小朋友承受壓力的能力,承受到的話,壓力是推動力,承受不了的話,壓力會摧殘小朋友的自信及意志。

Rank: 2


35
73#
發表於 07-7-9 23:03 |只看該作者
cindylmw

please check pm

原文章由 cindylmw 於 07-7-9 14:24 發表


hihi 愷928
我都想知你我小朋友讀邊間幼稚園呀? 我個女女今年升k2...
請指教
謝謝

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


13224
74#
發表於 07-7-9 23:03 |只看該作者
原文章由 Verveine 於 07-7-9 17:57 發表

家長為小朋友選擇學校,應該考慮小朋友承受壓力的能力,承受到的話,壓力是推動力,承受不了的話,壓力會摧殘小朋友的自信及意志。


Rank: 2


35
75#
發表於 07-7-9 23:12 |只看該作者

仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

原文章由 Little_Pig 於 07-7-9 14:14 發表
愷928媽咪, ZaraZara;

上星期五, 你哋有冇去註冊呀?


]



Little_Pig

please check pm:)

Rank: 2


93
76#
發表於 07-7-10 14:00 |只看該作者
Little_Pig,

pls check PM


原文章由 Little_Pig 於 07-7-9 14:14 發表
愷928媽咪, ZaraZara;

上星期五, 你哋有冇去註冊呀?


]

Rank: 5Rank: 5


2313
77#
發表於 07-7-13 12:53 |只看該作者
愷928媽咪,
都想知你囡囡讀邊間幼稚園, 可否告知
tks!

Rank: 2


35
78#
發表於 07-7-13 14:57 |只看該作者

仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

kpbb

please check pm

Rank: 5Rank: 5


2313
79#
發表於 07-7-13 17:40 |只看該作者
愷928媽咪,

我有問題請教你呀! pls check pm, thanks!

Rank: 2


35
80#
發表於 07-7-13 23:40 |只看該作者

仁立浸聯叩門都收,你們如何決擇?

原文章由 kpbb 於 07-7-13 17:40 發表
愷928媽咪,

我有問題請教你呀! pls check pm, thanks!



Hi kpbb

please check pm
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖