關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!! ...
樓主: CHU.LAM
go

油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


195
61#
發表於 07-6-28 10:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!


現在已經有人收到電話收了,我們可能是沒希望了。我派了牛頭角基顯小學。如果扣門不行,應該會入讀吧!書薄費不可以不買啊!就像你說的有保障,免得兩頭到岸!這派位實在太講運氣!算了,很多家長都說兩家基顯相差不大,我只是覺得油塘這間離我住址近,想碰碰運氣!現在可能要打定輸數了!


[quote]
onon530 寫道:
你唔好太緊張啦~ 你派了邊間小學?? 如果扣門真係無消息的話, 有無諗過會入讀?  如果會~咁都要交左先(有保障), 如果唔係都幾煩! 如果之後先有好消息, 咁都值得呀! 同埋比左$買d書, 睇下可否平售比人.

但都祝你好運!!

:cry:  :cry:  :cry:

Rank: 5Rank: 5


2977
62#
發表於 07-6-28 10:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

Rank: 5Rank: 5


2977
63#
發表於 07-6-28 10:50 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

Rank: 5Rank: 5


2977
64#
發表於 07-6-28 10:51 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

如果你真係有誠意,再寫封信給校長,盡最後努力,說明你對選這學校的原因,你個人對教育理念的想法(同學校要一致)。要快和by hand。
szkelly 寫道:

現在已經有人收到電話收了,我們可能是沒希望了。我派了牛頭角基顯小學。如果扣門不行,應該會入讀吧!書薄費不可以不買啊!就像你說的有保障,免得兩頭到岸!這派位實在太講運氣!算了,很多家長都說兩家基顯相差不大,我只是覺得油塘這間離我住址近,想碰碰運氣!現在可能要打定輸數了!


[quote]
onon530 寫道:
你唔好太緊張啦~ 你派了邊間小學?? 如果扣門真係無消息的話, 有無諗過會入讀?  如果會~咁都要交左先(有保障), 如果唔係都幾煩! 如果之後先有好消息, 咁都值得呀! 同埋比左$買d書, 睇下可否平售比人.

但都祝你好運!!

:cry:  :cry:  :cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
65#
發表於 07-6-28 12:12 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

Right, 自古成功在嘗試, try try吧!
hermanpapa 寫道:
如果你真係有誠意,再寫封信給校長,盡最後努力,說明你對選這學校的原因,你個人對教育理念的想法(同學校要一致)。要快和by hand。[quote]
szkelly 寫道:

現在已經有人收到電話收了,我們可能是沒希望了。我派了牛頭角基顯小學。如果扣門不行,應該會入讀吧!書薄費不可以不買啊!就像你說的有保障,免得兩頭到岸!這派位實在太講運氣!算了,很多家長都說兩家基顯相差不大,我只是覺得油塘這間離我住址近,想碰碰運氣!現在可能要打定輸數了!


[quote]
onon530 寫道:
你唔好太緊張啦~ 你派了邊間小學?? 如果扣門真係無消息的話, 有無諗過會入讀?  如果會~咁都要交左先(有保障), 如果唔係都幾煩! 如果之後先有好消息, 咁都值得呀! 同埋比左$買d書, 睇下可否平售比人.

但都祝你好運!!

:cry:  :cry:  :cry:
[/quote]

Rank: 2


54
66#
發表於 07-6-28 12:44 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

Hi, I just received call from the school this morning, I am very happy.  I want to ask if we are don't travel by the school bus, what time should we go to school every morning.  Thanks

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
67#
發表於 07-6-28 13:24 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

    

Rank: 3Rank: 3


325
68#
發表於 07-6-28 14:25 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

    

學生要在上午八時到校

annkoo 寫道:
Hi, I just received call from the school this morning, I am very happy.  I want to ask if we are don't travel by the school bus, what time should we go to school every morning.  Thanks

Rank: 5Rank: 5


2851
69#
發表於 07-6-28 19:21 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

原來你派了牛頭角基顯, 咁就梗加無所謂la~ 買書先la~ 之後油塘基顯先通知你, 兩間學校用的書應該都差不多吧! 其實兩間係以前上下午校, 分別應該不大, 都是開心學習的好地方. 但都希望你會收到好消息.

我今日揍仔放學, 聽到佢個同學仔都已被基顯收了, 我記得同亞仔(5/6) 註冊時, 見到這個同學去完基顯交form, 可能真係一輪輪要等... 唔好灰心呀! 同小朋友plan定, 暑假開開心心去玩下先la~~     加油!!

[quote]
szkelly 寫道:

現在已經有人收到電話收了,我們可能是沒希望了。我派了牛頭角基顯小學。如果扣門不行,應該會入讀吧!書薄費不可以不買啊!就像你說的有保障,免得兩頭到岸!這派位實在太講運氣!算了,很多家長都說兩家基顯相差不大,我只是覺得油塘這間離我住址近,想碰碰運氣!現在可能要打定輸數了!

Rank: 5Rank: 5


2851
70#
發表於 07-6-28 19:23 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

恭喜! 恭喜!     

annkoo 寫道:
Hi, I just received call from the school this morning, I am very happy.  I want to ask if we are don't travel by the school bus, what time should we go to school every morning.  Thanks

Rank: 3Rank: 3


136
71#
發表於 07-6-28 20:41 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

szkelly,
唔好咁唔開心啦, 仲有希望o架. 因為學校似乎是分批通知的.
我之前打過去問, 話3/7前都陸續會通知家長, 希望你明天收到電話啦..
.
winglamcarmen,
咁啱嘅, 我都係住九龍灣, 可能一齊上校車.  

winglamcarmen,onon530,annkoo,
好高興大家有機會做同學, 以後多D溝通啦  
多多指教.

Rank: 3Rank: 3


195
72#
發表於 07-6-28 20:51 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

希望啦!你有沒有收到電話啊?
琳琳B媽 寫道:
szkelly,
唔好咁唔開心啦, 仲有希望o架. 因為學校似乎是分批通知的.
我之前打過去問, 話3/7前都陸續會通知家長, 希望你明天收到電話啦..
.
winglamcarmen,
咁啱嘅, 我都係住九龍灣, 可能一齊上校車.  

winglamcarmen,onon530,annkoo,
好高興大家有機會做同學, 以後多D溝通啦  
多多指教.

Rank: 3Rank: 3


195
73#
發表於 07-6-28 21:01 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!


hermanpapa
我會嘗試,多謝你一直給意見我!一切隨緣吧!不管在哪間上學,家校合作是很重要的!盡過力就無撼了!

Rank: 5Rank: 5


2977
74#
發表於 07-6-28 21:10 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

去網站看看叩門學校的理念才落筆,免得擦錯鞋。 趁未final,動作要快。
szkelly 寫道:

hermanpapa
我會嘗試,多謝你一直給意見我!一切隨緣吧!不管在哪間上學,家校合作是很重要的!盡過力就無撼了!

Rank: 5Rank: 5


2851
75#
發表於 07-6-28 21:36 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

係呀! 唔好咁擔心...如7月頭有d學生唔去註冊的話, 又有位多, 又多個機會ga!  

咁大家記得多d交流下呀! 互相幫忙下!     

琳琳B媽 寫道:
szkelly,
唔好咁唔開心啦, 仲有希望o架. 因為學校似乎是分批通知的.
我之前打過去問, 話3/7前都陸續會通知家長, 希望你明天收到電話啦..
.
winglamcarmen,
咁啱嘅, 我都係住九龍灣, 可能一齊上校車.  

winglamcarmen,onon530,annkoo,
好高興大家有機會做同學, 以後多D溝通啦  
多多指教.
  

Rank: 3Rank: 3


136
76#
發表於 07-6-28 21:56 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

szkelly,
今天大約下午2時收到電話..
唔好灰心, hermanpapa & onon530講得啱, 如果真係鐘意間學校, 快D再試下, 就算呢round唔得, 3 Jul 一定有D位剩.

onon530,
一定一定. 係呢,你住邊道o架, 會坐校車嗎?

Rank: 5Rank: 5


2851
77#
發表於 07-6-28 22:05 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

無錯~無錯~琳琳講得啱~一定有位剩...(再纏住校長呀! 比多d誠意感動下佢 )  琳琳, 咁你原本派邊間小學??

我揀基顯的其中一個原因係~真係住得好...近! 係油塘邨呀!     都算好彩, 如果唔係又要好似大家四周搵校車, 真係好煩ga! 不過坐校車都最緊要安全  

琳琳B媽 寫道:
szkelly,
今天大約下午2時收到電話..
唔好灰心, hermanpapa & onon530講得啱, 如果真係鐘意間學校, 快D再試下, 就算呢round唔得, 3 Jul 一定有D位剩.

onon530,
一定一定. 係呢,你住邊道o架, 會坐校車嗎?

Rank: 3Rank: 3


357
78#
發表於 07-6-28 22:08 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

琳琳B媽:
  好開心呀,有同學仔又係住kowloonbay,不過校巴要好早,我係全職mama,而家仲考慮梗自己接送/校巴or保母車.有無意見比吓我呀?   

Rank: 3Rank: 3


136
79#
發表於 07-6-28 22:33 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

onon530,
.
嘩!! 真係好鬼近喎..行返學都得..
我原本派左學校村的聖博德, 不過媽好似無嘜人識!!
.
winglamcarmen,
我都想緊校車問題!! 因為要返工, 有想過姐姐帶返學, 但想到由地鐵站到學校那條路咁大塵, 應該比佢坐校車.
.
你有無問校車幾点pick up 呀? 我明天會打去問?
另外, 有媬姆車去學校嗎, 安全嗎? 如果有我都想比較下.

Rank: 5Rank: 5


2851
80#
發表於 07-6-28 22:52 |只看該作者

Re: 油塘基顯叩門生有沒有收到通知面試?!!!

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖