關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有冇DPS家長呀?
樓主: LamLamMummy
go

有冇DPS家長呀? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


173
61#
發表於 07-6-30 08:26 |只看該作者

Re: 有冇DPS家長呀?

我的兒子明年讀小一, 我自己都心儀這間學校, 想問你地將會讀dps既媽咪:
1. 知唔知點解小一至小六都係每級二班????
2. 你們是叩門 or 派位到這校?
3. 如派位派唔到, 叩門機會有幾大?
4. dps程度深唔深?

Rank: 3Rank: 3


135
62#
發表於 07-7-1 01:09 |只看該作者

Re: 有冇DPS家長呀?

[quote]
labour 寫道:
我的兒子明年讀小一, 我自己都心儀這間學校, 想問你地將會讀dps既媽咪:
1. 知唔知點解小一至小六都係每級二班????
唔知點解, 可能校舍唔夠大啩!

2. 你們是叩門 or 派位到這校?
派位

3. 如派位派唔到, 叩門機會有幾大?
almost no hope

4. dps程度深唔深?
程度是高的, 因為是全英語教學.  而英文小一listening是用三年級下學期的書.二年級用四年級下學期......

Rank: 3Rank: 3


122
63#
發表於 07-7-1 14:05 |只看該作者

Re: 有冇DPS家長呀?

LamLamMummy,

可不可以告訴我你個女之前係讀邊間幼稚園?

唔該o

Rank: 4


579
64#
發表於 07-7-5 23:48 |只看該作者

有冇DPS家長呀?

明天要買書了, 等我up番上黎繼續交流

Rank: 4

醒目開學勳章


555
65#
發表於 07-7-9 12:57 |只看該作者
我唔記得左買書呀,c啦,有2本一定要係學校買tim,點算呀
原文章由 MrsWong 於 07-7-5 23:48 發表
明天要買書了, 等我up番上黎繼續交流

Rank: 2


70
66#
發表於 07-7-9 13:20 |只看該作者
LumLum媽

快 打電話回校問吓哪.. 

Rank: 3Rank: 3


195
67#
發表於 07-7-9 19:11 |只看該作者
u can still buy at TST or Central Swindon book shop.

Rank: 4

醒目開學勳章


555
68#
發表於 07-7-9 23:11 |只看該作者
8AMRSCHAN  & oscar2006
thankyou,
我已經打左去學校問,佢話我可以係12號買番phonics嗰兩本,其他要去番書局買,可以買番齊d書就好la

Rank: 2


70
69#
發表於 07-7-11 08:35 |只看該作者
LUMLUMMUMMY

唔好忘記明晚開會呀..

Rank: 4

醒目開學勳章


555
70#
發表於 07-7-11 10:00 |只看該作者
今日要番DPS啦,我有小小緊張呀 ,你地有冇呀?

[ 本文章最後由 LamLamMummy 於 07-7-12 12:30 編輯 ]

Rank: 4

醒目開學勳章


555
71#
發表於 07-7-12 12:33 |只看該作者
有冇家長知附近有冇得泊車呀?

Rank: 4

醒目開學勳章


555
72#
發表於 07-7-12 12:36 |只看該作者
你地去左邊呀?做咩咁靜:cry:

Rank: 4

醒目開學勳章


555
73#
發表於 07-7-12 21:30 |只看該作者
我番到屋企啦 你地今日坐邊呀?我坐係右手邊中間行數呀.
頭先聽完佢地講之後仲擔心呀:cry: 覺得個女好似要好大個咁,小息自由活動,老師話要帶$10番學校買野食,又可以自己去圖書館,都唔知識唔識番課室,我諗我個女都應該好難適應 ,你地點呀?

Rank: 2


70
74#
發表於 07-7-13 08:46 |只看該作者
LAMLAMMUMMY

因昨午放假, 所以沒看電腦 , 有講可bring 10 元回校買食物, 我聽唔清楚, 但要 bring  20元回影相.

最煩是5-7日要 bring lunch      , I think  三文治比較好, 但天氣咁熱, 怕唔怕變
呀....

我昨晚穿白恤衫,淺啡褲, 坐左方第4行,我見幾位媽媽拿了
phonic書, 唔知知那位是你, 己問了二位, 都不是..
遲d定有機會見.. 

Rank: 2


88
75#
發表於 07-7-13 09:54 |只看該作者
原文章由 LamLamMummy 於 07-7-12 21:30 發表
我番到屋企啦 你地今日坐邊呀?我坐係右手邊中間行數呀.
頭先聽完佢地講之後仲擔心呀:cry: 覺得個女好似要好大個咁,小息自由活動,老師話要帶$10番學校買野食,又可以自己去圖書館,都唔知識唔識番課室 ...


Dear LamLamMummy,

Hi. I am new comer. My girl Karen is going to study in DPS this year. We miss the orientation night because we are out of town and have just came back. We haven't received the information from DPS yet.

Do you know which class is assigned to your girl? Hope that they will be in same class.

Regards,
KarenMom

Rank: 3Rank: 3


273
76#
發表於 07-7-13 11:56 |只看該作者
Hi LamLamMummy,

呢排忙d, 所以呢幾日都好少上bk.

我琴日問過老師, 佢話咁細個唔suggest帶錢返學喎, 佢話比d snack 佢地帶會好d.

我琴日都係坐右手邊中間位罝, 唔知會唔會就係你附近呢?  我依家就比較擔心個仔d 普通話, 怕佢初初開學時唔知老師講咩.  所以要趁呢個暑假惡補, 希望幫到佢少少啦!  另外, 我覺得琴日表演個2位小朋友好叻, 第時我個囝都可以咁就好啦:loveliness:

Rank: 3Rank: 3


273
77#
發表於 07-7-13 12:01 |只看該作者
karenmom,

我問過老師, 佢地仲未分班的.

Rank: 4

醒目開學勳章


555
78#
發表於 07-7-14 18:08 |只看該作者
: [quote]原文章由 oscar2006 於 07-7-13 08:46 發表
LAMLAMMUMMY
我都見到有家長

Rank: 4

醒目開學勳章


555
79#
發表於 07-7-14 18:14 |只看該作者
KarenMom,

hi,你好呀,個日問老師佢話仲未分班呀,另外老師話上年男女比例,女仔係會比較小d,每班大約有10個女仔,希望大家小朋友可以同班la

原文章由 KarenMom 於 07-7-13 09:54 發表


Dear LamLamMummy,

Hi. I am new comer. My girl Karen is going to study in DPS this year. We miss the orientation night because we are out of town and have just came back. We haven't receive ...

Rank: 4

醒目開學勳章


555
80#
發表於 07-7-14 18:35 |只看該作者
oscar2006
唔知做咩冇晒d字,要再打過,我都見到有家長
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖