關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 沙田路德會梁鉅鏐
樓主: winice
go

沙田路德會梁鉅鏐 [複製鏈接]


766
61#
發表於 07-6-8 20:27 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


249
62#
發表於 07-6-8 21:47 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

論派位,這間派的都是band 1頭英中,梁上派曾肇添有12人,林裘謀有11人,沙官、培英每間都有6,7人,林漢光都有13人。不是間間學校over 50%都一樣。像陳元喜50-60%英中,有45-50%派鄭榮之,個個都想入的培基,60幾%英中,除了派返要paid money的培基英中,還派了去那裡。呂明才都要頭30-40先入到呂明才中學,沙循頭20-30派循道衛理,循道衛理都是一直間不錯的英中,梁上考頭30-40派曾肇添、林裘謀、沙官&培英。

Rank: 3Rank: 3


249
63#
發表於 07-6-8 22:09 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

論校風,梁上的評語只有嚴、谷&功課多。看你要你的小朋友要什麼?這裡是一間傳統學校,學業第一,校風同樣重要。放學的時候,會有阿sir企在馬路旁,觀察學生的行為。

Rank: 5Rank: 5


4494
64#
發表於 07-6-8 23:15 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

梁鉅鏐...我覺得應該少頑劣學生,學校比幾個私人屋園包圍:賓景,翠湖,碧濤,好多第一城過去讀,應該少左d新移民去讀,搭284出去,應該係沙田火車站附近住,因第一城有shuttle bus,唔會搭284.
去過某間學校open day,有d小朋友係仲有鄉音.

我想一個小朋友的行為,唔代表成間學校既校風.

我在補習社,遇過2個學生九龍塘男名校,撞到我(almost fall down),又5講對唔住,2個學生係補習社Shouting&hitting, 補習老師話佢這間學校d學生超級頑皮,我都係話佢地無家教,唔係無校教.

Rank: 3Rank: 3


146
65#
發表於 07-6-10 23:32 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

我都相信一樣米養百樣人, 咁多個學生, 唔通唔好就要趕佢出校.  我都相信更唔好的學校, 都有好學生.  最緊要係學校教出好成績.   

Rank: 2


58
66#
發表於 07-6-11 11:23 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

讓我修正-
像陳元喜上午校2006年是68%(90人)派英中,有42人派鄭榮之。
像陳元喜下午校2006年是55%(74人)派英中,有27人派鄭榮之。

norika 寫道:
論派位,這間派的都是band 1頭英中,梁上派曾肇添有12人,林裘謀有11人,沙官、培英每間都有6,7人,林漢光都有13人。不是間間學校over 50%都一樣。像陳元喜50-60%英中,有45-50%派鄭榮之,個個都想入的培基,60幾%英中,除了派返要paid money的培基英中,還派了去那裡。呂明才都要頭30-40先入到呂明才中學,沙循頭20-30派循道衛理,循道衛理都是一直間不錯的英中,梁上考頭30-40派曾肇添、林裘謀、沙官&培英。

Rank: 2


58
67#
發表於 07-6-11 13:05 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

讓我修正-
像一城呂明才小學2006年是72%(109人)派英中,有37人派呂明才中學。
像沙田圍呂明才小學2006年是67%(118人)派英中,有54人派呂明才中學。



norika 寫道:
論派位,這間派的都是band 1頭英中,梁上派曾肇添有12人,林裘謀有11人,沙官、培英每間都有6,7人,林漢光都有13人。不是間間學校over 50%都一樣。像陳元喜50-60%英中,有45-50%派鄭榮之,個個都想入的培基,60幾%英中,除了派返要paid money的培基英中,還派了去那裡。呂明才都要頭30-40先入到呂明才中學,沙循頭20-30派循道衛理,循道衛理都是一直間不錯的英中,梁上考頭30-40派曾肇添、林裘謀、沙官&培英。

Rank: 5Rank: 5


1094
68#
發表於 07-6-14 23:33 |只看該作者

Re: 沙田路德會梁鉅鏐

DELETE
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖