關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 91網-你地派左邊間呀?
樓主: SUNNY媽
go

91網-你地派左邊間呀? [複製鏈接]


766
61#
發表於 07-6-5 19:23 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


766
62#
發表於 07-6-5 19:27 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 1


5
63#
發表於 07-6-5 20:00 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

派左冇揀過既梁鉅鏐, 請問聖母無玷聖心係咪好好呢?我想去扣門, 請比d意見 !

Rank: 3Rank: 3


280
64#
發表於 07-6-5 21:33 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

今日去左'沙呂小'註冊,7月6日要考編班試...
唔知要考咩呢?
[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid131/p0b7e1bd93a444e61d3fd5b3fc63c4bc7/f7adb1c9.jpg[/img]

Rank: 3Rank: 3


229
65#
發表於 07-6-6 10:40 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

olkan, 我昨天都註冊左了. 6/23要去考編班試, 仲要買校服同比錢買書. 佢地會係7/16取書, 都幾好可以預習吓. 7/16-19 有小一預備班上. 不過幼稚園都未放假, 要請假去上堂了.

Rank: 4


776
66#
發表於 07-6-6 22:30 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

htcmama,

    16/7都放暑假, 我打算唔參加, 17/7先返, 因為last day, 學校會有歡送會, 我想囝囝有個last 回憶.  你小朋友讀那一間幼稚園呀? 程度深定淺呀?

Rank: 3Rank: 3


229
67#
發表於 07-6-6 23:42 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

咪又係田家炳囉, 真係有緣, 估唔到小學又係佢. 不過佢地幼稚園都幾好架, d老師又好有愛心. 程度一般啦. 你呢, 讀邊間架. 其實小學同幼稚園係同一個校監的.

Rank: 3Rank: 3


144
68#
發表於 07-6-6 23:50 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

蕭漢森今個星期六有家長會呀, 記得到喇!!
不過唔知可唔可以帶囝囝去呢   
SUNNY媽

Rank: 3Rank: 3


207
69#
發表於 07-6-6 23:54 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

bowling68

你叩門朱正賢是否知道已經成功?

Rank: 4


776
70#
發表於 07-6-7 23:12 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

htcmama,

       囝囝讀馬鞍山威寶, 程度適中 , 我好後悔冇叫佢一定識黙學的生字, 他只識睇, 唔識黙, 學校都有記憶練習, 但黙完就唔記得了. 小學的課本長好多  :cry:

Rank: 3Rank: 3


379
71#
發表於 07-6-8 00:38 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

囝囝獲第一志願--培基,真是很開心!
有無小朋友都是培基小學?

各位媽咪,加油!希望你們叩門成功!

RyanMAMA

Rank: 1


12
72#
發表於 07-6-8 01:21 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

我派到蕭漢森 , 心情very down

Rank: 1


12
73#
發表於 07-6-8 01:23 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

我派到蕭漢森, 心情very very down     

Rank: 1


12
74#
發表於 07-6-8 01:54 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

sunny  媽,  點呢派到蕭漢森very down

Rank: 1


12
75#
發表於 07-6-8 01:58 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

蕭漢森學校好唔好         

Rank: 3Rank: 3


290
76#
發表於 07-6-8 13:04 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

我都派左去蕭漢森,但冇去註冊,已叩其他學校門,唔得就讀石硤尾o個間崇真


Rank: 3Rank: 3


229
77#
發表於 07-6-8 17:15 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

olkan, 唔駛咁擔心, 小朋友而家嗰d係短暫記憶, 所以好快會忘記, 我地要慢慢比d耐心將佢地所學的變成長期記憶. 你叩門嗰度有無回音呀.

各位派位失意的家長, 唔好氣餒同失望. 孩子的將來係在乎我地點樣去培育, 唔係單單佢入到間咩學校, 再好的學校沒有父母的愛及教導也是沒用的. 入唔到某小學唔代表佢地唔可以出人頭地. 入到也唔擔保佢地一定會無問題. 所以我地應該積極咁面對, 多d上來交流吓, 互相鼓勵. 其實每間學校都有佢的優劣之處, 在乎你點去睇.

Rank: 5Rank: 5


2106
78#
發表於 07-6-8 17:20 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

同意

htcmama 寫道:
olkan, 唔駛咁擔心, 小朋友而家嗰d係短暫記憶, 所以好快會忘記, 我地要慢慢比d耐心將佢地所學的變成長期記憶. 你叩門嗰度有無回音呀.

各位派位失意的家長, 唔好氣餒同失望. 孩子的將來係在乎我地點樣去培育, 唔係單單佢入到間咩學校, 再好的學校沒有父母的愛及教導也是沒用的. 入唔到某小學唔代表佢地唔可以出人頭地. 入到也唔擔保佢地一定會無問題. 所以我地應該積極咁面對, 多d上來交流吓, 互相鼓勵. 其實每間學校都有佢的優劣之處, 在乎你點去睇.
[img align=right]http://i116.photobucket.com/albums/o21/keiyan76/CEO.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1094
79#
發表於 07-6-8 17:47 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

Totally agreed!!  我諗您呢番回應簡直係我老公心底話.     
htcmama 寫道:
olkan, 唔駛咁擔心, 小朋友而家嗰d係短暫記憶, 所以好快會忘記, 我地要慢慢比d耐心將佢地所學的變成長期記憶. 你叩門嗰度有無回音呀.

各位派位失意的家長, 唔好氣餒同失望. 孩子的將來係在乎我地點樣去培育, 唔係單單佢入到間咩學校, 再好的學校沒有父母的愛及教導也是沒用的. 入唔到某小學唔代表佢地唔可以出人頭地. 入到也唔擔保佢地一定會無問題. 所以我地應該積極咁面對, 多d上來交流吓, 互相鼓勵. 其實每間學校都有佢的優劣之處, 在乎你點去睇.

Rank: 3Rank: 3


229
80#
發表於 07-6-8 18:39 |只看該作者

Re: 91網-你地派左邊間呀?

winice, 咁睇來d老公原來仲識諗過我地, 因為我老公由放榜嗰日開始已經成日同我講呢番說話, 講講吓都比佢同化咗.     又見到d媽咪好似好唔開心同好灰咁, 所以都好想鼓勵吓大家.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖