關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 48網-你地派左邊間呀???????
樓主: JSJ
go

48網-你地派左邊間呀??????? [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
61#
發表於 07-6-5 09:49 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

我想問下, 油塘基顯你係咪一一志願? 你幾時交表? 佢約你幾時in? 平日定weekend?

A million thanks!

hoganmama
vvmakyy 寫道:
尋日早上收到官塘基法電話叫阿囡 saturday 去 interview, 之後下午又收到油塘基顯叫阿囡 thursday 去 interview, 一收到油塘基顯電話時, 我都打個突, 因為知道好多人揀呢間學, 冇諗過佢地會咁快call 我, 本來仲想叩門德田李兆強第一志願, 依家阿囡已經叩門九龍塘成功, 所以我都係放棄官塘區所有學校, 留番d位比大家, 希望你地個個都可以叩到心儀小學

Rank: 6Rank: 6


9437
62#
發表於 07-6-5 10:14 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

hoganmama

油塘基顯甲部我冇選佢, 本佢我仲排佢第5志願, 上星期六我係基法

Rank: 3Rank: 3


192
63#
發表於 07-6-5 10:38 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

個人覺得大部份學校都會有10-20個位.  (有些在自行時已經知道沒有人去註冊. 因為直資多左. 家長有很多選擇)

學校當然希望能自己挑選學生.  站在學校立場自己選學生有多些保證. (我不是說政府派來的不好)

基於自選學生的條件下. 學校唔多唔少會 HOLD 住些少位. 希望可以吸納些他們認為高貿數的學生 (家長)



Rank: 2


67
64#
發表於 07-6-5 12:52 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

由 kt8001 於 2007-06-03 14:04:07
朋友!你都係樂華天主教,我都係呀!

----> hello, kt8001,
我個仔將於2008年9月先入讀小一, 我亦打算"簡"樂華天主教, 我自己係藍循舊學生, 我都無打算"簡" 藍循比我自己個仔, 或者有人會覺得我好傻, 但我真係唔想自己個仔有太大壓力(因我認為自己個仔資質一般) 如妳對樂華天主教有任何睇法, 請一齊分享.

其實, 樂華天主教我覺得都唔差, 一來近我家, 小朋友唔使搭車, 二來, 我0係街見過d學生, 品行都唔錯, 起碼無粗口爛舌... 當然名聲不及48網嘅其他熱門學校.

5月尾, 我入過學校參觀過, 學校內嘅設施都不俗, 千禧校舍都好新淨, canteen幾大, 仲有專人煮飯比小朋友食, 而唔係包伙食賣飯盒果隻..., 而6月9日下午仲有個"體驗日", 可以比小朋友試下上普通話堂+英文堂.

其實我只想我個小朋友有個快樂嘅童年, 做個平凡嘅小朋友.

(以上言論只屬個人感受, 如令任何人感不滿, 請原諒)

Rank: 3Rank: 3


378
65#
發表於 07-6-5 12:58 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

想問下有幾多個收到油塘基顯的電話?   

點解我仲未收到?????   

Rank: 4


512
66#
發表於 07-6-5 14:15 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

我朋友個女派左聖安當, 佢都唔知試唔試基顯好.

Rank: 3Rank: 3


195
67#
發表於 07-6-5 18:18 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

你是什麼時候交表的?我心大心小,今日先去交表!等運到啦!

JSJ 寫道:
想問下有幾多個收到油塘基顯的電話?   

點解我仲未收到?????   
    

Rank: 5Rank: 5


4058
68#
發表於 07-6-5 18:26 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

請問48聖若翰好唔好?
有冇人派到依間????  

Rank: 2


96
69#
發表於 07-6-5 21:01 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

我個女都派到去第九自願, 是樂華天主教, 都在我屋企附近, 但我今天沒有去注冊, 因打算明天去聖母注冊, 雖然如此! 但我本身選油塘基顯, 不用太谷她, 所以已決定叩門了, 請各位祝福我吧

Rank: 5Rank: 5


2039
70#
發表於 07-6-5 21:32 |只看該作者

Re: 亞迅媽你好呀!

亞迅媽你好呀!
你都是在樂華天主教學校附近住, 我都是喎!,我今天去了註冊,其實我都同意你講法,比小朋友有過開心童年,keep住小朋友成績應冇問題,我囡是讀路德會幼稚園,她training我囡老師叫我找一間band one 的學校比我囡,她說我女可以讀到,但我覺世事無絕對,另外D人說樂華天主是不錯,但我睇過好似升band one,的比率好少囉!你什樣睇法呢?

Rank: 8Rank: 8


17382
71#
發表於 07-6-5 21:57 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

幪面超人

48網官塘區來講呢間算好好架啦 ,
係校舍比較舊

幪面超人 寫道:
請問48聖若翰好唔好?
有冇人派到依間????  

Rank: 8Rank: 8


17382
72#
發表於 07-6-5 22:03 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

pearllee


如果我無睇錯你既意思的話,
你會去聖母注冊,
而樂華天主教就不注冊,
但你又會去油塘基顯叩門,
如係咁既話你一定要先去樂華天主教注冊,
因為你唔去注冊既話就等於放棄政府學位,
你去油塘基顯叩門就算成功左都唔可以收你架!!!



pearllee 寫道:
我個女都派到去第九自願, 是樂華天主教, 都在我屋企附近, 但我今天沒有去注冊, 因打算明天去聖母注冊, 雖然如此! 但我本身選油塘基顯, 不用太谷她, 所以已決定叩門了, 請各位祝福我吧

Rank: 3Rank: 3


378
73#
發表於 07-6-5 23:52 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

6月2日上午交左了, 今日又再去補資料....咁等法真是唔緊張都變緊張......

szkelly 寫道:
你是什麼時候交表的?我心大心小,今日先去交表!等運到啦!

[quote]
JSJ 寫道:
想問下有幾多個收到油塘基顯的電話?   

點解我仲未收到?????   
     [/quote]

Rank: 3Rank: 3


195
74#
發表於 07-6-6 09:23 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

是啊,整個人神經都是緊張的!希望自己可以放鬆點啦!
JSJ 寫道:
6月2日上午交左了, 今日又再去補資料....咁等法真是唔緊張都變緊張......

[quote]
szkelly 寫道:
你是什麼時候交表的?我心大心小,今日先去交表!等運到啦!

[quote]
JSJ 寫道:
想問下有幾多個收到油塘基顯的電話?   

點解我仲未收到?????   
     [/quote][/quote]

Rank: 5Rank: 5


1178
75#
發表於 07-6-6 12:21 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

聖若翰有兩間, 咁九龍灣果間好d定觀塘好d呢?
另外聖若翰和李兆強又邊間好d呢?
iloveyoub4 寫道:
幪面超人

48網官塘區來講呢間算好好架啦 ,
係校舍比較舊

[quote]
幪面超人 寫道:
請問48聖若翰好唔好?
有冇人派到依間????  
[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
76#
發表於 07-6-6 13:33 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

sabina_bb


只係個人意見如有得罪請各位多多包容
九龍灣果間聖若翰係46網,
而觀塘果間聖若翰係48網的,
2間比較當然係九龍灣果間聖若翰好啦,
另外聖若翰和李兆強比較既話我一定係話李兆強好啦因為我第1志願選佢亦都中左

sabina_bb 寫道:
聖若翰有兩間, 咁九龍灣果間好d定觀塘好d呢?
另外聖若翰和李兆強又邊間好d呢?
[/quote][/quote]

Rank: 5Rank: 5


1178
77#
發表於 07-6-6 14:22 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

iloveyoub4 寫道:
sabina_bb


只係個人意見如有得罪請各位多多包容
九龍灣果間聖若翰係46網,
而觀塘果間聖若翰係48網的,
2間比較當然係九龍灣果間聖若翰好啦,
另外聖若翰和李兆強比較既話我一定係話李兆強好啦因為我第1志願選佢亦都中左

thank you very iloveyoub4
我係德田李兆強既舊生, 我老公係九龍灣果間聖若翰既舊生. 我只係問定先.  我見德田李兆強派英中都係42%都唔係好勁, 但點解咁多人想入既? 好似好白痴 我個仔k1, 我做定功課先

Rank: 8Rank: 8


17382
78#
發表於 07-6-6 14:29 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

sabina_bb


咁又真係頭痛2間都好     
你係德田李兆強既舊生 我想問你覺得佢地校風好嗎
你問點解咁多人想入,我諗係成績好+校風好囉

sabina_bb 寫道:

thank you very iloveyoub4
我係德田李兆強既舊生, 我老公係九龍灣果間聖若翰既舊生. 我只係問定先.  我見德田李兆強派英中都係42%都唔係好勁, 但點解咁多人想入既? 好似好白痴 我個仔k1, 我做定功課先

Rank: 4


908
79#
發表於 07-6-6 16:08 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

請問各位48網的家長, 可否告知妳地頭5名志願係邊間學校呢??  另請問有無家長"甲一項"是填第二區學校而有抽中呢??
因囝囝今年要選校, 所以請大家報一報資料參考??     

Rank: 2


96
80#
發表於 07-6-6 17:20 |只看該作者

Re: 48網-你地派左邊間呀???????

iloveyoub4:

     多謝妳的提點, 希望我現在(6/6 1720時)能趕得到去注冊, 請大家祝福我吧 !
    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖