關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?
樓主: ysmhkg
go

34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ? [複製鏈接]

Rank: 1


9
61#
發表於 07-6-6 02:10 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Hi, VKwan,

Thanks for your advice.  Actually, I pick HY and registered today, though I really like GH.  I think there is problem of quality of teachers in every school-some is outstand and some may just a little bit below.  GH has high standard in eng. lang.  I think that 'just a little bit below' is only a very very small portion.

QQAAMA

Rank: 5Rank: 5


1298
62#
發表於 07-6-12 19:17 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

請問有無人知道農圃道官立小學叩門入學試考什麼, 是否group dicussion

TTMA

Rank: 20Rank: 20Rank: 20Rank: 20Rank: 20

超級版主


5707
63#
發表於 07-6-12 19:26 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

有冇媽咪ge小朋友入左農圃道呀?
好似今個星期六有小一家長座談會,有冇收到信呢?(我個仔係自行分配入左,不過未收到任何信。)

Rank: 5Rank: 5


1810
64#
發表於 07-6-12 23:18 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Hi 召藥師

我個仔都入左農圃道呀!
今個星期六有小一家長座談會,我都末收到信,星期一打過返學校問,主任話這兩天會寄出信件,因要等埋第二輪 d 學生。打返去問野時,老師同主任都好有禮貌,希望仔仔讀得開心啦!


Rank: 5Rank: 5


1810
65#
發表於 07-6-12 23:19 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

Hi 召藥師

我個仔都入左農圃道呀!
今個星期六有小一家長座談會,我都末收到信,星期一打過返學校問,主任話這兩天會寄出信件,因要等埋第二輪 d 學生。打返去問野時,老師同主任都好有禮貌,希望仔仔讀得開心啦!

Rank: 20Rank: 20Rank: 20Rank: 20Rank: 20

超級版主


5707
66#
發表於 07-6-12 23:33 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

乖乖 寫道:
Hi 召藥師

我個仔都入左農圃道呀!
今個星期六有小一家長座談會,我都末收到信,星期一打過返學校問,主任話這兩天會寄出信件,因要等埋第二輪 d 學生。打返去問野時,老師同主任都好有禮貌,希望仔仔讀得開心啦!


原來如此!
如果大家ge小朋友都編係同一班就好喇!有個照應嘛。
農圃道係我母校黎,而家唔同哂樣,連先生都冇個識,希望個仔讀得開開心心啦!

Rank: 5Rank: 5


1810
67#
發表於 07-6-12 23:50 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

大家一於保持聯絡呀!

做媽媽一定希望仔女有一個開開心心既校園生活,最初上小學一定會有d唔習慣,唔緊要啦,就等我地陪佢地一齊渡過啦。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12004
68#
發表於 07-6-13 10:32 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

我個女派第6--合一堂,唔會俾佢讀,現在等叩門,有私校backup。
BB2WONG 寫道:
我細仔派左第5志願--合一堂,我唔會註冊,因為大仔在聖三一堂小學讀得好開心,唔太辛苦之餘,成績都OK,之前大仔升小二時我都有去馬官申請插班得左,不過阿仔唔肯去!所以而家細仔除左派馬官我可能會考慮下之外,就一定比佢入大仔學校!

Rank: 5Rank: 5


2122
69#
發表於 07-6-13 10:41 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

農圃道的家長, 請問你們是第幾志願入呢?

Rank: 3Rank: 3


477
70#
發表於 07-6-13 13:41 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

[size=medium]以下是節錄於蘋果日報--進修欄(由一隊現役教師組成的解答團):-

問: 馬頭涌官小, 農圃道官小, 陳瑞褀, 獻主會如何排位?thank
by ttma (2007-06-08 20:27)  
答: 只論band 1率:馬頭涌官小>陳瑞褀=獻主會>農圃道官小  

Rank: 4


625
71#
發表於 07-6-13 17:53 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

我也派了第6合一堂, 現在也是不停叩門.

Rank: 2


41
72#
發表於 07-6-18 12:44 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

第一志願陳瑞琪     

Rank: 1


17
73#
發表於 07-6-20 13:50 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

第一志願協恩,感謝主!

Rank: 4


632
74#
發表於 07-6-20 16:02 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

TTMA 寫道:
我是天主教領島, 2/6知道後巳經very very down, 我唔會去註冊la, 唯努力叩門, 現在有一間巳收,是學校村的慈雲山天主教, 大家知唔知道這間如何, 不過我仍然會努力叩門

ttma


我朋友囡囡派第9志願 - 領島,佢周圍去叩門 ,奉基(千禧)confirm收左 及 獻主會(天光道)等信confirm。馬頭涌等interview。

TTMA ,努力加油啊!

claudi-mama
該用戶已被刪除

75#
發表於 07-6-20 17:37 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12004
76#
發表於 07-6-25 11:48 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

原本派第6志願,現在叩門得到第2志願,我仍會努力。大家俾心机!

Rank: 5Rank: 5


1969
77#
發表於 07-6-25 13:02 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

今次1st round 3十幾個入左7個有得抽下。

Lam&HimM 寫道:
請問大家知唔知15分入陳瑞祺小學機會大嗎?

Rank: 5Rank: 5


3361
78#
發表於 07-6-25 13:41 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

townok 寫道:
第一志願陳瑞琪     


請問你係以幾多分入到第一志願陳瑞琪架?

Rank: 3Rank: 3


148
79#
發表於 07-6-25 16:09 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

loklok104:

又會係到見到你, 我係你仔仔幼稚園學校的舊家長, 可能你未比識我的, 但見到一定知道的。不過, 我囡囡已畢業了, 係高你仔仔一年的, 即現在已小一了, 你仔仔派了那間學校呢?


loklok0104 寫道:
[quote]
townok 寫道:
第一志願陳瑞琪     


請問你係以幾多分入到第一志願陳瑞琪架?[/quote]

Rank: 5Rank: 5


3361
80#
發表於 07-6-26 09:22 |只看該作者

Re: 34網家長, 你O地子女獲派第幾志願 ?

芯朗 ,

HI!

雖然我唔知你係邊位家長, 不過我都肯定如見到你, 一定知你係邊個呢

你囡囡係今年升小一定小二呀? 我仔仔今年先升高班炸, 不過今年要簡小一, 所以plan 緊, 你囡囡是否最終叩門入了馬頭涌, 如男孩子34網, 你有咩心水呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖