關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 4


988
761#
發表於 07-4-24 00:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

csy_janice
我地講係德宝深,而將天就英文深d,因為我仔個鄰居朋友仔個媽咪講比我知,

Rank: 5Rank: 5


2422
762#
發表於 07-4-24 00:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo:

你講得岩呀, 我個女跟本唔知其他幼稚園d功課係點, 所以佢從來都唔會埋怨依家好辛苦 .

yeeli / miholo:

我個女間幼稚園係k1已經有phonics學, 依家k3就學由2個字組成的併音, 但我就未聽過有三個字的併音 , 不過小朋友學過併音的話, 對佢地串生字真係有幫助的, 而坊間亦有好多地方有得學phonics, 不過我就覺得 jolly phonics比較好, 因為佢地設計個課程係由淺至深, 由一至七期, 最初會教 s, a, t, i, p, n 呢六個字, 咁樣的話的小朋友已經可以學併出 sat, it, pan...呢d簡單讀音, 但我個女當時學左三期咋, 因為佢地d時間改左, 我地咁岩又有其他野學緊無得改, 所以最後個四期無學到, 我只係響屋企教佢.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
763#
發表於 07-4-24 00:19 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hi csy_janice

其實將天深不深真不知道   但很定他的程度不淺因我聽很多家長說他多功課壓力大 但又很多人選他其實很多有名的學校都多功課, 我相信他是好學校, 因我也會上網看將天發通告發現他會幫學生提升英文,數學,中文等
或提出輔導.   
宣基很好我都歡喜   只是我沒有宗教及聽學校之家長會說如首選不是他便沒有機會, 故我放棄了 因作為媽媽的我要選對仔仔有幾之學校

Rank: 3Rank: 3


280
764#
發表於 07-4-24 00:32 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

同妳差不多  他們分很多m2,m4..等 , 我仔仔很大才找到不錯的來學 m2基本班 a-z之發音(重點音a, e, i , o, u) 要聽及讀出此音, 現m4則學 主音併其他英文字共2個英文一起講   例如 ab ac ad af ag 等, 所以妳們真好由小打好基礎慢慢學上去有3年非常好之時間. 真好

Rank: 3Rank: 3


280
765#
發表於 07-4-24 00:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我近日有一個問題, 我想問妳應知
請問妳知不知道將天學生多升往那間中學呢
近我們的王華葙(好像是此名) 呢 ? 一般從那兒升上
唔我從2年前已看此中學
我在星期五看了週刊說升中的媽咪都不在本區但又選本區作為第一志願   故有此想

Rank: 4


988
766#
發表於 07-4-24 11:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng  miholo:


alkyng你幼稚園真係幾好,可以咁全面,
我都覺得併音好重要,但係我無比仔仔出去學,只係買咗碟係屋企學,另朋友送咗套郎文gogo's英語vcd比我仔仔讀,加埋網上既學習網,我就覺得好夠.

我地呢邊學士教室小一補習班要
$2400一星期5天,一堂3小時,
$1300一星期5天,一堂1.5小時.

Rank: 3Rank: 3


280
767#
發表於 07-4-24 22:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

hi yeeli

請問學士教室在那兒 ?

Rank: 5Rank: 5


2422
768#
發表於 07-4-24 22:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo:

響我呢邊就係新都城一期.

另外你問將天升中個度, 我都唔記得一般升讀本區會去邊間中學, 但就好記得佢地誇區升中都唔錯, 而且有部份都會升讀英中, 之前將天有講座都請左以前d畢業生番來講感受, 有d依家已經係大學生tim .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
769#
發表於 07-4-24 23:38 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

miholo

將天好似都有好多升迦密主恩同埋誇區就觀塘多
都會駅新開咗一間學士教室,

Rank: 3Rank: 3


280
770#
發表於 07-4-26 00:11 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI & ANKYNG

THKS兩位 ! 因我真不知道現清楚一點了
那將天升中不錯怪不得這麼多人選   
妳們真是叻能夠知道升中情況
另外, YEELI 請問妳又知不知道馮晴升中呢 因我上網看不到  
   THKS YEELI 妳剛好返小心身體 , 今晚很冷

Rank: 4


988
771#
發表於 07-4-26 00:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

皇仁書院
聖保祿中學(藍田)
將軍澳官立中學
張祝珊英文中學
聖言中學   景嶺書院
聖傑靈女子英文中學
梁式之書院    宣道會宣基中學
順德聯誼總會李兆基中學
迦密主恩中學    保良局甲子年中學
基督教女青年會丘佐榮中學
港澳信義會慕德中學
東華三院呂潤財中學

我係轉貼馮晴小學網

thx~你,我會小心身體,你地都係要小心身體
宜家既天氣真係痳煩,好容易病.

今日我老公有好消息比我,佢升職加薪,   
我宜家又要叫佢加人工比我.     
聽日要食餐勁先       

Rank: 3Rank: 3


280
772#
發表於 07-4-26 01:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI

   GOOD 果然是非常好消息.
妳就真是飲得杯樂    WIN

(真THKS妳幫忙及快速地給我 , 真老友) 此我也看到 但不知多少人 ? 因我在港澳信義會小學可以看到人數故能想到 .   不過他也是一間不錯的學校 BAND 1 /60%以上. 希望仔仔能入此兩間便人生第一步快樂     

Rank: 5Rank: 5


2422
773#
發表於 07-4-26 18:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

真係恭喜晒呀 , 打算去邊到慶祝呀, 最近我成日想去打邊爐呀 .

原來之前同你提過"青年空間"個度d暑期課程會好多人報的, 所以要等抽籤, 先知自己報個d課程有無得讀 .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
774#
發表於 07-4-26 18:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

多謝你, 我老公今日太多野做要ot,改聽日慶祝,我想問你,你上次去大棠係坐咩車去架,
我想星期六去玩,不過唔知點約去好,一個親戚住大圍,一個住沙田,另一個朋友就住馬鞍山,我都唔知點約好呢,     

"青年空間"咁多人報 不過我未去睇  

Rank: 5Rank: 5


2422
775#
發表於 07-4-26 22:59 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

我係坐地鐵去觀塘再轉巴士入元朗, 再又親戚車去的.

不過我上次send比你個網址入面有講有乜野車可以到的, 你去睇下啦.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
776#
發表於 07-4-26 23:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

我都唔知道係有幾多升中人數,不過間間都會有幾個升到出名中學就會寫出嚟,其實馮晴 呢幾年BAND 1係95區都好高,
係喎點解BK無咩馮晴MAMA係樹??
我今日有問過我囝囝個校長,我請佢幫我仔寫推薦信,佢好好咁話可以幫我寫,佢重話今年好大機會入到頭三志願,佢叫我一知道結果就立刻通知佢,

alkyng
唔該你,係咪觀塘碼頭坐296C定296D呀

Rank: 5Rank: 5


2422
777#
發表於 07-4-27 09:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

我唔記得同你講"青年空間"個度, 要響4月30日5點前交表格, 話比佢地知你想參加乜野課程, 因為佢地要進行抽籤.

另外, 我唔係響觀塘碼頭坐的, 我響近住創紀之城坐的, 仲係268c至岩(朗平), 由於上次我係響恆香再轉私家車去.

你click入去睇下個地圖, 我睇到恆香都好似好近大棠咁.

http://yl.com.hk/taitong/1_map.htm
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
778#
發表於 07-4-27 10:11 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我剛剛睇晒成本"青年空間"d暑期活動, 有好多我都好鍾意呀, 都好岩我個女去學習, 都唔知點取捨好, 而且仲有好多親子活動, 去米埔, 音樂農莊, 田園農莊..., 真係好心急唔知自己抽唔抽到呢.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
779#
發表於 07-4-27 16:27 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

原來"青年空間"個度, 要4月30日前交份資料比佢, 之後抽籤抽到你先, 咁你就可以報名先, 如果抽得你後, 咁就要等人地報左先可以到你報的.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


537
780#
發表於 07-4-27 16:36 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

請問有無家長報過青年空間的課程? 唔知老師教得好唔好?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖