關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
761#
發表於 06-12-12 23:29 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kitty 唔去旅行會好失望喎! 一年先得一次...

Agneshwh,
有冇諗住帶咩去旅行吃?

Rank: 5Rank: 5


1178
762#
發表於 06-12-13 15:44 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

KITTYMUMMY,

KITTY 今日好d未呀?
明天可能落雨...旅行點算...!

Rank: 4


506
763#
發表於 06-12-14 00:00 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

帶乾糧同水,嗰度好似有小賣部,再睇吓有嘜食。
2fungs:妳去唔去呀?


Agneshwh,
有冇諗住帶咩去旅行吃?

[/quote]

Rank: 4


506
764#
發表於 06-12-19 18:38 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy/2fungs:
我想問昨天嘅普通話課業是否只做(上),不用做(下)?今日,我都contact過普通話老師,佢話(下)係下學期先做!但Alki今日手冊比班主任用紅筆record咗'欠交/欠帶',昨日,又record一次欠交中默簽名(只是我漏簽,亞女已do correction),亞女話其他有D同學一樣冇做(下),都冇比老師record手冊。

Rank: 5Rank: 5


1178
765#
發表於 06-12-20 18:39 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

普通話課係張paper, 唔係課本喎!
要小朋友讀比mami聽,mami再填comment。
我有做呀!
agneshwh 寫道:
kittymummy/2fungs:
我想問昨天嘅普通話課業是否只做(上),不用做(下)?今日,我都contact過普通話老師,佢話(下)係下學期先做!但Alki今日手冊比班主任用紅筆record咗'欠交/欠帶',昨日,又record一次欠交中默簽名(只是我漏簽,亞女已do correction),亞女話其他有D同學一樣冇做(下),都冇比老師record手冊。

Rank: 4


506
766#
發表於 06-12-20 19:15 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

就係嗰張,張紙有 2 pages,亞女話老師只教咗(上),冇教(下)。我當然信佢,只同佢做(上)那頁。(我問過普通話老師,佢都話只做(上))但昨天回來,居然話佢欠交,仲record在'積点獎罰制'內,妳話嬲唔嬲?

所以,我叫我老公今日凑亞女返學時,問吓班主任。點知佢一叫班主任,都未講嘜嘢事,班主任已經話知啦!係個組長攪錯咗,今日會同亞女改番手冊。(咁即是可能已經有其他家長出咗聲)但我今日放工睇亞女本手冊,班主任都冇改番!

我覺得佢班主任做嘢都幾大意,今次已經唔係第一次,上次又簽亞女'不守紀律',但find out 佢寫錯落亞女本手冊,睇佢都教咗咁耐書,點解做嘢咁唔小心,如果,我次次都唔出聲,亞女咪食唔小'死貓'?呢D雖然都係D好minor嘅事,但係原則嘅問題!有交就唔可以話佢冇交,在學校冇做嘅事就唔可以話佢有做!

kittymummy/2fungs:
妳地又有冇發生過類似嘅事?

Rank: 5Rank: 5


3218
767#
發表於 06-12-20 23:07 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,你吾好嬲拉. 可能班主任真係吾記得左. 一班有30幾人,如果每日有10個家長d個案要handle,真係有機會吾記得. 其實最好你在"家長通知學校"果欄寫清楚.話晒都有black&white. 第日要講番轉頭都有得講(e.g.家長日).
不過上次我亞女無返,我寫左手冊通知學校因病而請假.但係都無人睇,suppose班主任睇完佢都要簽名.不過我都算拉,只要第日吾好話佢曠課就得拉.

Rank: 4


506
768#
發表於 06-12-20 23:38 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

KITTYMMMY,
講開妳囡囡請假,嗰日學校旅行,一早喺HALL點晒名先上車,到上咗車,開咗車先再點名,班主任叫咗幾次KITTY個名,見冇人應,跟住仲話'嘜佢冇來咩?'妳話佢勁唔勁吖!如果,嗰日妳地真係有去,漏咗上車都唔知!

Rank: 5Rank: 5


1178
769#
發表於 06-12-26 20:50 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,

如果好似你咁講,點名程序真係有問題,應該點晒名先開車嘛! 我個日都冇去到,淨係帶亞仔返學。

我個仔都有比班主任記手冊扣積點,但佢有解釋比我聽原因。

angeshwh, kittymummy,

可唔可以post 比我聽 exam 個 time table 呀?
我個仔唔小心掉咗呀~!

Rank: 5Rank: 5


1178
770#
發表於 06-12-28 20:58 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

angeshwh, kittymummy,

可唔可以post 比我聽 exam 個 time table 呀?
我個仔唔小心掉咗呀~!  

Rank: 5Rank: 5


3218
771#
發表於 06-12-29 22:45 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

1/8(mon)
8:15~8:25 自修
8:25~9:15 中文
9:30~10:20 中默
10:35~11:25 中作

1/9(Tue)
8:15~8:25 自修
8:25~9:15 ENG(GE)
9:30~10:20 ENG (Reading/Writing)
10:35~11:25 ENG (Dict)

1/10 (Wed)
8:15~8:25 自修
8:25~9:15 Maths
9:30~10:20 ENG (Listening)
10:35~11:25 ENG (書法)

1/11 (Thu)
8:15~8:25 自修
8:25~9:15 (常識)
9:30~10:20 Chinese (Listening)
10:35 ~ 11:25 chinese (書法)

Rank: 5Rank: 5


1178
772#
發表於 06-12-30 18:36 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,

唔該晒!  
咁中默有冇範圍呀?

我地屋企裝修,而家寄人籬下,冇電腦用,好唔方便。 :cry: 仲要捱成個月o忝!

Rank: 4


506
773#
發表於 06-12-31 17:25 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs,
中默: 詞語:21-30課 ( 25,27,29)除外
            課文:24,26,28

妳放完產假未呀?要湊咁多個,又要同亞仔温書,辛唔辛苦呀?

Rank: 5Rank: 5


1178
774#
發表於 06-12-31 20:54 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

老實講,係未溫過書,淨係溫

Rank: 5Rank: 5


1178
775#
發表於 07-1-5 13:33 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

尋日eng 評估得 6x分咋~!
有選擇題提供生字,亞仔都唔知呀!
今次exam點算???

Rank: 4


506
776#
發表於 07-1-5 13:52 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

係咪唔得閒同亞仔温書呀?我亞女上次評估都係60幾分,之後同佢重點温番評估d嘢,test時都追得番!亞女今次評估有89分,又係錯d大意嘢,我地大家比心機啦!


2fungs 寫道:
尋日eng 評估得 6x分咋~!
有選擇題提供生字,亞仔都唔知呀!
今次exam點算???

Rank: 4


506
777#
發表於 07-1-5 18:30 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs/kittymummy:
請問中文評估和工作紙是否沒有派回?但星期一考中文喎!Thanks!

Rank: 5Rank: 5


1178
778#
發表於 07-1-5 21:25 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,
唔係呀! 尋日未派咗中文評估囉~!
工作紙就唔SURE, 要返屋企至知。

Rank: 4


506
779#
發表於 07-1-7 13:25 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

亞女D工作紙、評估同作文工作紙全部都沒有派回!!妳們是否一樣?都唔知點同佢温?

[quote]
2fungs 寫道:
agneshwh,
唔係呀! 尋日未派咗中文評估囉~!
工作紙就唔SURE, 要返屋企至知。

Rank: 5Rank: 5


3218
780#
發表於 07-1-8 16:38 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我個kitty又話d中文好深... 我真係無眼睇!   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖