關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享 ...
樓主: jessieling
go

有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
761#
發表於 07-4-30 15:48 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

各位媽咪,

星期六派了成績表, 大家是否滿意???

Rank: 5Rank: 5


1354
762#
發表於 07-5-2 09:36 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524

成績表派了, 我女成績比上次有進步.

各位媽咪, 是否滿意?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
763#
發表於 07-5-2 11:20 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

我個仔全級排名同上次一樣呀!! 今次份卷淺左, 佢都無進步, 我諗佢既資質係咁, 呢個已經係佢既極限!    

Rank: 3Rank: 3


216
764#
發表於 07-5-3 12:15 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0542,

其實我地D小朋友都真係細,好多時會因外在環保影響(如假期多,學校生活等等.....),可能"仔"係遲D定性啦.其實今年D老師都會好就佢地,但可能下年就會好吾同啦.

Rank: 5Rank: 5


1354
765#
發表於 07-5-3 12:38 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

Jaffma
Quote from you (其實今年D老師都會好就佢地,但可能下年就會好吾同啦).
I was agreed ah and told my daughter before said coming September you are Primary two la therefore, teachers may be more consider or take care the coming primary one students, that is normal.  Let her have the 心理 ready law.

CC0524
Don’t give up and 懷疑 your son ability ah?  In fact, I think a lot of students was 不斷前進呀, Therefore, keep the existing results really have a little bit difficult ka.

Rank: 3Rank: 3


216
766#
發表於 07-5-3 15:29 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

Rank: 3Rank: 3


233
767#
發表於 07-5-4 11:16 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524,

你仔名次同上次一樣? 係好定係唔好呀? 唔好諗極唔極限啦! 我仔一年級時考全級廿幾啦, 三十幾啦, 不過上左二年級就唔同, 考頭十名. 極唔極限係你比佢咋! 遲D五年級同六年級要計美勞分同音樂分你先頭痛!  

Rank: 5Rank: 5


1354
768#
發表於 07-5-4 11:35 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
769#
發表於 07-5-7 09:09 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

我都有同個仔講過完個暑假就升二年班, 到時就做一年班既哥哥, 要更加比心機做個好榜樣, 而且亦沒有了網上家課, 要靠自己上堂抄黑板啦!!


Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
770#
發表於 07-5-7 09:11 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

hehe22,

其實係你個仔叻咋!!! 我總是聽到越升上高班成績就會往下跌, 要成績越來越好真係一件好難既事呀!!

Rank: 3Rank: 3


241
771#
發表於 07-5-8 18:35 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524,

hehe22 個仔擺明係資優學生,一年級時都係考全級廿幾啦, 三十幾。我記得你之前係post 講過你個仔全級考二十名內,咁你個仔咪仲叻過資優學生??咁你都仲唔滿足呀???

好心你啦!知足常樂呀!!!!!我覺得你要時刻感謝天主,咪要求咁高! :evil:

Rank: 3Rank: 3


233
772#
發表於 07-5-8 23:44 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

bi_bi,

一看就知你不懂甚麼叫資優, 聰明才是讀書叻! 好似陳易希一樣, 佢在BAND2/3學校讀中學!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
773#
發表於 07-5-9 09:28 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf / Jaffma,

昨天的英文科 quiz 亞仔亞女有無返來講話唔夠時間呀??? 我個仔話今次有兩版紙, 所以用多了時間, 唔好話 check 卷, 差 dd 連份卷都唔夠時間做呀!!  

Rank: 5Rank: 5


1354
774#
發表於 07-5-9 10:47 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

CC0524

Rank: 3Rank: 3


216
775#
發表於 07-5-9 10:56 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524/acandf,

亞仔都有講有2張紙,吾係好深,但就好多要寫全句,不是寫單字,所以一條要寫5-6個字,所以好可能吾習慣,寫慢小小會無時期.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
776#
發表於 07-5-9 11:18 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

係呀! 亞仔都有話唔深架, 但係就唔知點解佢話咁趕??  
我問佢係咪好多字要寫, 佢又話唔係!!

不過我個仔話有一條要寫 "woman" 個字, 佢當時唔記得左點串, 就寫左 "girl", 佢話其實後來記得但係都唔夠時間改番啦!

Rank: 3Rank: 3


216
777#
發表於 07-5-9 12:17 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524,

果條應該係有個女人公仔,要佢地寫(個女人係fat,thin....),
前面無字,全句要自己寫,雖然話係淺,但係d小朋友好多時吾係吾識,係抄錯或漏咗,所以我地由今次開始要教小朋友時間的掌握,好快升2年級,老師不會像初時的態度.

Rank: 3Rank: 3


106
778#
發表於 07-5-9 21:28 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

本人是一名中六學生, 現於葵青區一所英文中學就讀

有意為小學生補習

如有興趣或查詢, 歡迎聯絡

Rank: 5Rank: 5


1354
779#
發表於 07-5-10 10:19 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524

I asked my daughter on yesterday night, she also only write "girl", I asked her do you remember how to spell "woman"..oh!  she said on that time she look the picture that doesn't like "woman", so she write "girl"

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
780#
發表於 07-5-10 11:33 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

係呀! 我今日問番仁班個家長, 佢地已經派番份卷啦, 佢都話係 "GIRL" 呀! 你話我個仔係咪 "十下" "十下" 呀!    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖