- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!
ypoons,
嗯...蘇浙係活動教學定傳統教學呢? 咁要睇下你點樣定義活動教學同傳統教學, 就我唻講, 我會定義佢為傳統教學!
阿女果班既上課情況我睇唔到, 但問番阿女, 除左每日的大小肌肉活動唔係響課室上之外, 其餘時間都係響課室內的!
整個K1學年, 12月聖誕節有聖誕聯歡會表演; 剛剛過去的4月, 有親子體操表演; 2月同6月的生日會, K1小朋友都有得表演, 呢D都係培養小朋友合作精神與及自信心的! 蘇浙有樣好, 就係呢D表演活動都係全班一齊表演的, 而唔係響每班入面揀幾個出唻表演, 總算係公平一點! 無論小朋友幾怕羞, 佢都要響禮堂個台上面表演!
至於點解我會定義佢地為傳統教學呢, 因為佢地好少OUTING活動的, 暫時整個K1學年唻睇, 只有下星期既親子校外學習, 係去動植物公園, 佢地又唔會有好多要學生回家同父母一齊做既活動, 例如我有朋友D仔女要返屋企同媽咪整D小食帶番學校同小朋友分享啦; 有D學校會有玩水節, 要小朋友帶泳衣返學校玩水啦; 有D又會帶小朋友去下太空館呀, 郵局呀, 超級市場等等地方學習啦; 有D又會問家長可唔可以帶小朋友去家訪啦! 如果同呢D學校既活動教學相比, 蘇幼就顯得非常唔活動囉!
但如果你問我, 佢地上堂果陣既情況活唔活動呢? 我又答唔到你呀, 因為我都睇唔到上堂既情況! 所以呢個問題, 要留番畀其他媽咪答喇!
所以如果你只係FOCUS ON上堂時係咪活動教學呢, 咁都可能係既, 但如果你係關心學校多唔多各類型既親子活動OR戶外活動畀小朋友呢, 咁暫時K1唻講, 我就真係唔覺得多囉! |
|