關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1936
761#
發表於 07-5-23 09:43 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

小三媽咪好多都失咗蹤!

我仔6月中大考, 相信小三/小四嘅媽咪都重未感到有壓力卦!

Rank: 3Rank: 3


260
762#
發表於 07-5-24 12:29 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

up

Rank: 3Rank: 3


456
763#
發表於 07-5-25 03:33 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

hi,

阿仔亦都揀唔中去TSA,學校真係無同佢地練習,中文oral有聽過佢講都係練過一兩次...我聽其他媽咪講學校經常比練習學生做...

大家又知唔知6月個TSA試會唔會考完之後會出result比學生呢? 學校有無開始比練習學生做呢?

我地6月6日開始考試啦! 未開始溫書呀!!!

          

elainebell

Rank: 5Rank: 5


2147
764#
發表於 07-5-28 11:01 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

今個暑假你地有嘜野安排比D小朋友參加, 講嚟參考吓.

Rank: 3Rank: 3


371
765#
發表於 07-5-29 10:03 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪 寫道:
嘩! 好耐冇入嚟lu!

我仔學校已經挑選了學生去考個全港評估, 我個仔冇份, 你地啲小朋友呢?


全港評估?我個女有份呀...中文視訊...她話一d都唔難呀...重話d監考的人好寸...

她都係6月第2個星期一開考...

至於暑假...她暫定都會繼續學游泳...其他,還在考慮中...

Rank: 3Rank: 3


371
766#
發表於 07-5-29 10:11 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

elainebell 寫道:
...

大家又知唔知6月個TSA試會唔會考完之後會出result比學生呢? 學校有無開始比練習學生做呢?


result唔會直接比學生,只會俾番個數據學校知道架咋...也不需要太緊張,因為不是直接影響學生校內成績,TSA只係想知全港學生的水平去到邊度o者...

Rank: 3Rank: 3


347
767#
發表於 07-5-29 11:20 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Hi 肥仔媽咪,I&I Mom,everybody....

long long time no talk la! 我仔都係6月中大考,this week will start for revision.
暑假安排 a lot of sports 比 我仔參加 cause he seems too fat which overweight 12 lbs   and have a big
tummy ,will have swimming,football,physical,ping pong,also will visit coca cola,Sun Chung Shan museum,farm,DIY Tofu desert,'tree house day camp'
all above only play & play, my husband said summer holiday must for kids play,no need to study  
你地有嘜野安排比D小朋友參加??

Rank: 5Rank: 5


1936
768#
發表於 07-5-29 14:57 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

相信各位都開始閉關溫習了!   

LULU-MAK 寫道:
今個暑假你地有嘜野安排比D小朋友參加, 講嚟參考吓.
今年抽到好籤所以盡情幫個仔報, 個仔揀咗 - 幻變魔術師/戶外遇險裝備創造/課餘翰墨/理財小錦囊/小廚師訓練班/串聯記憶法/出色小律師/特務威龍/強身護體術

Rank: 3Rank: 3


456
769#
發表於 07-6-10 03:31 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

hello,

我就幫佢報了演藝兩個Courses,一個係art programme,另一個係學點去表演巡遊,最後一堂仲會去disneyland巡遊,好特別呀~~
你地話british council好唔好? 亞仔之前k2讀過,係太多人一班,成日都睇d T.V.progamme.但小學就唔知點喇! 因為B.C. 收得好平~$2000 FOR18 hours~~

亞仔仲有兩日考完試! 話咁快就grade4...呢一年真係好快...

係呢,你地考完試會唔會派exam paper返哩? 我地無派,只係亞仔講我知錯係邊

elainebell

Rank: 5Rank: 5


2147
770#
發表於 07-6-11 13:52 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我到依家只係幫亞囡報佐學校果個游水, 其他活動遲d再唸.

亞囡今日開始考試, 直至星期四, 依幾真係要加倍溫習.

我都有獎勵比亞囡, 就係如果佢做到我定下既條件, 我就買部nds比佢做生日禮品.

Rank: 5Rank: 5


1936
771#
發表於 07-6-14 12:20 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

係呢,你地考完試會唔會派exam paper返哩? 我地無派,只係亞仔講我知錯係邊
我仔學校通常期中考試就會派但大考就唔會派, 大考只跟學生對卷對答案!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
772#
發表於 07-6-14 12:45 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

阿女聽日考試啦....今次考試有假期隔開左....15號考兩科之後星期六.日.....18號考一科....19號端午....20號考一科....之後21..22號小三系统評估....為左小三系统評估....學校呢一年狂操D學生(小三)...終於到考既一日la....可以完結la....     

Rank: 5Rank: 5


1936
773#
發表於 07-6-14 13:13 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

carollam310 寫道:
阿女聽日考試啦....今次考試有假期隔開左....15號考兩科之後星期六.日.....18號考一科....19號端午....20號考一科....之後21..22號小三系统評估....為左小三系统評估....學校呢一年狂操D學生(小三)...終於到考既一日la....可以完結la....     
其實我都鍾意隔開考咁咪唔駛一個假期要溫咁多 我仔考埋聽日 老師話你們唔好鬆懈呀, 到21-22都要俾心機考因為你們的1分半分都可能影響學校嘅banding架!

Rank: 3Rank: 3


214
774#
發表於 07-6-14 22:32 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

TSA 不是人人都要考嗎? 是誰決定呢?  我女女今年二年班!

請告知?

Rank: 5Rank: 5


1662
775#
發表於 07-6-14 22:50 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Rank: 3Rank: 3


456
776#
發表於 07-6-15 04:08 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

阿仔 exam's result出左啦~~進步唔少~~

因為之前promised佢, 如果 test & exam都有好result,就買部NDS比佢做禮物.今次係佢自己努力的成果,所以佢今次特別開心~~ 佢又話佢班同學有一半以上都係同Mummy用NDS來做禮物   
不過,我有約法三章. 我最唔鍾意d小朋友去到邊都帶住部機,任何時候都係度玩. 我要佢寫一份好似合約,promise我唔可以未得我同意下玩

考完試真舒服..下兩個星期學校係project week,佢好期待啊!  
仲有兩日阿仔就9歲啦~ 佢話去disneyland,又玩又住又食! but好可惜我book唔到buffet,只好去玩住先啦~~

elainebell

Rank: 3Rank: 3


123
777#
發表於 07-6-15 15:35 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Hello 肥仔媽咪,
考完 la,    好似亞媽考多d, ,你亞仔d活動多到    ,亞媽咪好辛苦
肥仔媽咪 寫道:
今年抽到好籤所以盡情幫個仔報, 個仔揀咗 - 幻變魔術師/戶外遇險裝備創造/課餘翰墨/理財小錦囊/小廚師訓練班/串聯記憶法/出色小律師/特務威龍/強身護體術

Rank: 5Rank: 5


1936
778#
發表於 07-6-18 16:12 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

sylvia11f 寫道:
Hello 肥仔媽咪,
考完 la,    好似亞媽考多d, ,你亞仔d活動多到    ,亞媽咪好辛苦
Pls check pm!

Rank: 5Rank: 5


1936
779#
發表於 07-6-18 16:16 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

crabcrab 寫道:
TSA 不是人人都要考嗎? 是誰決定呢?  我女女今年二年班!

請告知?
應該是小三及小六的學生都要考的!

Rank: 5Rank: 5


1936
780#
發表於 07-6-18 16:20 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

elainebell,

最近在街上無論大人細路都揸住一部玩真係好hot   
你仔有禮物又有得去Disneyland, 一定好開心啦!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖