關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


286
761#
發表於 06-10-25 03:06 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

晤怪得咁快換相....

hermanpapa 寫道:
我都驚架![quote]
Xiao-K 寫道:
Hermanpapa,

終于可以見到你們一家的相了。   
我還不敢放相上來,因爲怕比同事見到,知道我返工上BK呀!
[/quote]


Rank: 5Rank: 5


1313
762#
發表於 06-10-25 09:08 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

kwok ..小虎
我搵返我之前個登入名稱La...原來係打錯字...
等我以為P/W錯
kwok330 寫道:
晤怪得咁快換相....

[quote]
hermanpapa 寫道:
我都驚架![quote]
Xiao-K 寫道:
Hermanpapa,

終于可以見到你們一家的相了。   
我還不敢放相上來,因爲怕比同事見到,知道我返工上BK呀!
[/quote][/quote]
[img align=right]http://bbsimg.qq.com/2005/03/21/009/87.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1313
763#
發表於 06-10-25 09:09 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我會比我個仔去ar...小x

Kwok, Victleung, Booka~me, dichiu,小虎媽,

相信是只有二年級的常識活動。
你們的小朋友會不會參觀11月1日的金紫荊廣場的升旗禮呀?我囡好想去,但我覺得要7點回到校太早了。 所以想睇下多唔多人去?
[img align=right]http://bbsimg.qq.com/2005/03/21/009/87.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


286
764#
發表於 06-10-25 09:27 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

booska....
你打小x....好似講粗口   

係小K

Boosk@ 寫道:
我會比我個仔去ar...小x

[quote]
Kwok, Victleung, Booka~me, dichiu,小虎媽,

相信是只有二年級的常識活動。
你們的小朋友會不會參觀11月1日的金紫荊廣場的升旗禮呀?我囡好想去,但我覺得要7點回到校太早了。 所以想睇下多唔多人去?
[/quote]


Rank: 5Rank: 5


1313
765#
發表於 06-10-25 09:31 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

kwok...5講5覺...你一講起又幾似粗口
好La....小K

kwok330 寫道:
booska....
你打小x....好似講粗口    

係小K

[quote]
Boosk@ 寫道:
我會比我個仔去ar...小x
[img align=right]http://bbsimg.qq.com/2005/03/21/009/87.gif[/img]


151
766#
發表於 06-10-25 09:54 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

唔通我今次又改錯名?駛唔駛又變身呢?   
YKH1B->Xiao K->[img align=right]http://pics.taobao.com/wangwang/071.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1313
767#
發表於 06-10-25 09:59 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K 寫道:
唔通我今次又改錯名?駛唔駛又變身呢?   
YKH1B->Xiao K->[img align=right]http://pics.taobao.com/wangwang/071.gif[/img]

5洗La...小k....最多我5小X你Law...
[img align=right]http://bbsimg.qq.com/2005/03/21/009/87.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


286
768#
發表於 06-10-25 12:59 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K...

唔駛改ga 那....衰野Boosk@好鬼鐘意講笑...   

Boosk@ 寫道:
[quote]
Xiao-K 寫道:
唔通我今次又改錯名?駛唔駛又變身呢?   
YKH1B->Xiao K->[img align=right]http://pics.taobao.com/wangwang/071.gif[/img]

5洗La...小k....最多我5小X你Law... [/quote]



151
769#
發表於 06-10-25 15:59 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Kwok,
我都比Dodo嚇死!!!   
Dodo攞第二有冇得去馬鞍山呀?

Rank: 3Rank: 3


286
770#
發表於 06-10-25 18:24 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K....
Dodo個裝....真人仲恐佈....第二無得去馬鞍山....不過真係玩得好開心...到時可能去同小虎打氣

Xiao-K 寫道:
Kwok,
我都比Dodo嚇死!!!   
Dodo攞第二有冇得去馬鞍山呀?


Rank: 5Rank: 5


2977
771#
發表於 06-10-25 20:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

係呀![quote]
kwok330 寫道:
晤怪得咁快換相....

Rank: 5Rank: 5


2977
772#
發表於 06-10-25 20:18 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

好早!頂唔順。[quote]
kwok330 寫道:
hermanpapa...
無校車...要自己帶女返學....今次真係倒塔咁早起身

Rank: 4


845
773#
發表於 06-10-25 21:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我小朋友是2a.但我是自己接送的.
Xiao-K 寫道:
Hi, mingddmm and KSW,  

你們的小朋友都係二年班嗎?那一班呀?
(KSW的囝囝好似p.3)  
我見你地咁多人去,我都比阿囡去啦!  

Rank: 3Rank: 3


227
774#
發表於 06-10-25 23:15 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG,

真不好意思!植老師今日通知我小女尋日取了你呀女五蚊,而且還番$1.5時態度又不好。唉!我知小女很不對。我同她傾過,她哭著說已明自已錯什麼,說會向你女兒再道歉並還番剩餘$3.5。Sorry!!!希望你囡囡會原諒她,等她們做番朋友啦!      

Rank: 2


56
775#
發表於 06-10-25 23:48 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

囝囝2D, 雖然早, 佢好開心咁話果日要5點九起身.


ksw 寫道:
我小朋友是2a.但我是自己接送的.[quote]
Xiao-K 寫道:
Hi, mingddmm and KSW,  

你們的小朋友都係二年班嗎?那一班呀?
(KSW的囝囝好似p.3)  
我見你地咁多人去,我都比阿囡去啦!  
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


325
776#
發表於 06-10-26 09:12 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Dichiu,

唔緊要, 小朋友有時會做錯, 只要同佢講道理, 不次唔好啦(唔好駡佢呀)
我女無嬲你囡囡, 反為唔好意思, 因其他同學說了給老師知, 令你囡囡比老師訓示了幾句

victleung

dichiu 寫道:
VICTLEUNG,

真不好意思!植老師今日通知我小女尋日取了你呀女五蚊,而且還番$1.5時態度又不好。唉!我知小女很不對。我同她傾過,她哭著說已明自已錯什麼,說會向你女兒再道歉並還番剩餘$3.5。Sorry!!!希望你囡囡會原諒她,等她們做番朋友啦!      

Rank: 3Rank: 3


227
777#
發表於 06-10-26 10:12 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG,

I hope she really understands it's not right to take others' stuff without consent. She told me last week that Wing Tung is her good friend. Let me know if my daughter apologizes and returns the money to Wing Tung today. Because of this, I didn't spend much time to do studies with her last night.


151
778#
發表於 06-10-26 10:28 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi, ksw, Sorry to make mistake.

Hi, mingddmm, 以後多上來呀!要5點九咁早?我地稔住6:30am起身。

[quote]
mingddmm 寫道:
囝囝2D, 雖然早, 佢好開心咁話果日要5點九起身.

[quote]
ksw 寫道:
我小朋友是2a.但我是自己接送的.[quote]

Rank: 3Rank: 3


325
779#
發表於 06-10-26 12:11 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Dichiu,

靖忻巳給我女$3.50, 我女說她沒有嬲靖忻, 她們如常是好朋友呀
今晚再努力溫書啦, Dichiu 明天便舒服晒     

victleung

dichiu 寫道:
VICTLEUNG,

I hope she really understands it's not right to take others' stuff without consent. She told me last week that Wing Tung is her good friend. Let me know if my daughter apologizes and returns the money to Wing Tung today. Because of this, I didn't spend much time to do studies with her last night.

Rank: 3Rank: 3


286
780#
發表於 06-10-26 15:39 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

dichiu and VICTLEUNG...

從你倆的留言中....你地真係100分家長...
明白事理....家教又好....   

小朋友在校一定遇到問題...大家以禮相待去解決問題...
你地好正呀



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖