關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


210
761#
發表於 06-10-10 21:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
我個女好忍得痛,整倒到逢針都無流過眼淚,只是坐車的時候驚過下。
你仔仔真是有很多經歷,不過最緊要係個頭唔好再整到,好危險。D"啦"希望經時間的改變,變淡。

D碟不如比Matthew_媽燒先 la ,因為我近呢兩日未必有時間

另外我今日再開英文隻e-book試下,發現原來係隻碟load得太慢,我以為有問題,今日差d攞返學校換tim。



如果各位媽咪想要e-book都可以同我講聲,不過都係遲幾日先有,唔好介意。

Rank: 3Rank: 3


210
762#
發表於 06-10-10 21:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
那麼就拜託你了,thankyou!!
我燒好之後再通知你代我給他吧!!!!

露絲 寫道:
可交比我, 我交比1c你仔仔...[quote]
ilovelinlin 寫道:
2000,
我都在think 怎樣給cd 的問題.是否你們都是1B,沒有1C?請問你們搭幾號校車?
2000,你有沒有提議.
謝謝!
ilovelinlin
[quote]
2000 寫道:
B珠Mummy,ilovelinlin,

ok,我燒好再給你們

ilovelinlin,
我可以怎樣給你?
[/quote][/quote]

Rank: 3Rank: 3


304
763#
發表於 06-10-10 23:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
yoballma,       

綽琳今日一邊食一邊聊天,食咗好小ja.        



唉!呢個女真係有d 麻煩, 係屋企又係食得好慢,夜晚又唔肯早瞓, 真係唔知點算好? :cry:  :cry:
^_^

Rank: 4


588
764#
發表於 06-10-10 23:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 5Rank: 5


1256
765#
發表於 06-10-10 23:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

真是不好意思麻煩2000和露絲兩個,謝謝你們!那我是否應將空白CD都交給露絲,然後再給2000呢?
各位媽咪, 學校這一個月的CD我全都有訂,如有需要請通知我, 我幫你們燒錄.
請問這裡有1C媽咪嗎?

ilovelinlin
2000 寫道:
露絲,
那麼就拜託你了,thankyou!!
我燒好之後再通知你代我給他吧!!!!

[quote]
露絲 寫道:
可交比我, 我交比1c你仔仔...[quote]
ilovelinlin 寫道:
2000,
我都在think 怎樣給cd 的問題.是否你們都是1B,沒有1C?請問你們搭幾號校車?
2000,你有沒有提議.
謝謝!
ilovelinlin
[quote]
2000 寫道:
B珠Mummy,ilovelinlin,

ok,我燒好再給你們

ilovelinlin,
我可以怎樣給你?
[/quote][/quote][/quote]

Rank: 4


554
766#
發表於 06-10-11 00:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

你有咩vcd呀?  話我知呀?
露 絲 :-)
該用戶已被刪除

767#
發表於 06-10-11 09:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


313
768#
發表於 06-10-11 09:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

唔好意思, 我攪錯

Rank: 3Rank: 3


313
769#
發表於 06-10-11 09:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 & Matthew_媽咪,

我係唔係比7隻吉碟Matthew_媽咪幫我燒錄呢?

[quote]
露絲 寫道:
B珠Mummy,

OK.... [quote]
B珠Mummy 寫道:
露絲,

我都想要呀!  唔該哂!

[quote]
露絲 寫道:
2000,

我都想要呀....

我有好孩子<<德育成長路>>1及2 , 中國發明多面體<<5隻>>,  你想要嗎?   [quote]

Rank: 4


588
770#
發表於 06-10-11 11:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

唔駛甘急俾吉碟我, 等我俾左妳先都未遲 !

Rank: 4


554
771#
發表於 06-10-11 14:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我已經比咗2隻好朋友vcd浩鑑架啦, 因浩鑑個袋太多野, 下一次再比其餘5隻架啦~~~

燒完通知我吧好了.

浩鑑今日真叻仔又吃完全部...

幫我錫多佢兩啖呀!
露 絲 :-)

Rank: 4


588
772#
發表於 06-10-11 15:16 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 1


2
773#
發表於 06-10-11 15:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

大家好

我是呢個討論區既新人..

我既小朋友今年於張煊昌幼稚園讀低班

都好想問問大家意見

見大家都係提及馬主風, 循道, 靈糧, 雨川 等

咁對張煊昌幼稚園之一條龍小學.. 顯徑之張煊昌小學..(之後又話可直升陳震夏中學) 有咩睇法呢 ?

Rank: 5Rank: 5


1256
774#
發表於 06-10-11 16:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 ,
暫時有拼音課本CD, 拼音小博士CD-ROM;其他的還沒收到.等我收到再告訴你. 另外還有胖胖豬1-5.
ilovelinlin

露絲 寫道:
ilovelinlin,

你有咩vcd呀?  話我知呀?

Rank: 3Rank: 3


210
775#
發表於 06-10-11 16:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

e-book是2cd

Rank: 4


554
776#
發表於 06-10-11 16:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

   我用緊Dr. Kong, 幾好架, 唔差既.  不如你去新港城買返個呀!   軟林林好難背架....捨唔到力架

   我細仔用'買'佢既運動鞋, 隻腳行路個形好d架, 唔會行'買'一面.
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

幫我錫多佢兩啖呀!  ~ 當然冇問題喇 !     

唔知點解佢個書包好似成日都好多野甘, 而且好重, 我打算同佢換個個書包, 因為我覺得佢個書唔夠硬, 放係地下都會傾向前面, 有冇好介紹呀 ?
露 絲 :-)

Rank: 5Rank: 5


1272
777#
發表於 06-10-11 16:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hin_媽咪, 你好

我仔仔喺雨川讀P.2, 而我個侄仔則同你仔仔一樣讀張煊昌, 但今年先K1, 據我所知大圍顯徑張煊昌小學好似"麻麻地"(約Band 3), 而頌安間陳震夏中學則尚可, 因我朋友先前喺果度教書, 校風算唔錯(學生是在校內食lunch不准外出的, 減低學壞機會), 校長亦頗積極(所以做到d老師"死死吓").
基本上暫時馬鞍山區都係呢幾間選擇了, 如果想再好d就出沙田爭沙呂, 一呂, 胡素貞, 沙官....果幾間
~ 我是一隻超級懶瞓豬 ~

Rank: 4


554
778#
發表於 06-10-11 17:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

thank you.
ilovelinlin 寫道:
露絲 ,
暫時有拼音課本CD, 拼音小博士CD-ROM;其他的還沒收到.等我收到再告訴你. 另外還有胖胖豬1-5.
ilovelinlin

[quote]
露絲 寫道:
ilovelinlin,

你有咩vcd呀?  話我知呀?
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


588
779#
發表於 06-10-11 17:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲

我家姐之前都話佢學校大部份 D 學生都係用 DR-KONG 架, 之前都諗住買, 不過見 LEGO 輕身好多, 所以先會買左, 我諗今個禮拜真係要去 DR-KONG 行一轉喇 ! Thanks !

Rank: 1


2
780#
發表於 06-10-11 17:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

thanks bonnie,

但.. 如果現巳知道間小學唔係太好.. 而單純係為左再六年後那一條龍中學 "幾好" 既話...(六/七年後間中學變成怎樣都係未知之數)

倒不如現在小學找一間.. 比較好些 (對我來說... 首要校風.. 學習氣氛..)...

我本人工作時間幾長... 平時小朋友都係交比爺爺嫲嫲湊.. 選一間看重功課/成績為主既學校, 恐怕對大人及小朋友壓力太大了...

看完這五十多頁大家之心得分享..似乎區內小學中.. 雨川及靈糧... or 主風大家口碑幾好..

不過佢除左係家中唯一既孩子...巳沒有什麼額外分數...都唔知明年報那間好呢 ?

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖