關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2238
761#
發表於 06-5-2 17:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk, anna,

收工... 走人... 要去街市買菜..... 聽日再傾過啦.... bye!!   

Rank: 5Rank: 5


2769
762#
發表於 06-5-2 17:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
係呀,因為覺得阿仔開始大有自己世界個有D寂寞,咪生個囡倍下我,到時個囡大又唔知點
emiluihk 寫道:
anna_gigi ,ckckcktina,

     哈哈哈... 係呀係呀,囡囡大咗到時就無人陪我架喇。
可能因為我啊媽住得好遠既關係,加上我相公同我啊媽
唔多啱傾架,所以我都費費叫佢番去,費事激親媽咪麻...

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


123
763#
發表於 06-5-3 03:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi :

我都唔知點算好,兩個都係得我一個凑哂,如果細x去游,大x去到睇到咪得個[恨]字,好殘忍喎。其實自己好有壓力係嚟自佢哋(老公嗰邊),自己細路已經盡了力,成績唔好只會嬲一陣(妳會唔會又係嬲一陣就算)但佢哋會    ,唉!見佢又要大、細x着番佢哋買嘅衫,唔係又會話肉(孫),佢想見就要比佢見,我有事放佢哋落去就 以為我去玩,其實我邊有得玩吖,有多餘時間ZZzzz好過啦。所以我真係好佩服妳咁'掂"。

Rank: 5Rank: 5


2238
764#
發表於 06-5-3 10:11 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨啊....    

emiluihk, anna,

咁你地就要快d再生多個la. 到時阿女大個左, 仲有個細女(仔)陪住你地, 咁咪唔悶囉....      

Rank: 5Rank: 5


1245
765#
發表於 06-5-3 10:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,anna_gigi,

        咁係治標唔治本架,放心LA,我就唔怕悶,因我
已安排好下年囡囡六歳同佢一齊做義工,我要培養佢
成為一個有愛心同願付出既人,因得一個,好容易會
以為得到既野係理所當然,到時大咗如果佢自己唔想
繼續做我都會自己繼續做義工or自我增值。(hehehe
因而家d錢全部比晒啊囡去播種,等佢第日唔駛好似自
己咁,要等自己出嚟攞錢先可以接觸自己既興趣)
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
766#
發表於 06-5-3 10:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

BubbleKwong,

     你真係一個體貼既媳婦,比著係我就唔會比人話事,
對仔女係我既,對得最多最了解都應該係我,反正都係
要帶埋去睇,同樣係用咗嗰d時間,何不比佢放鬆吓呢 ?!
真係到考試週未請假囉,有得補堂架麻,小朋友唔玩點得
架 ...

      不過,你自己都要保重身體喎,唔夠精神對做任何
事都唔好架... take care
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
767#
發表於 06-5-3 10:48 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咦ckckcktina,

    你今日唔係去參觀軒官小既咩 ?~~~ 點解仲係到bk既
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
768#
發表於 06-5-3 12:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

做義工..... 好偉大啊....     我以前都有諗過架,  but實在無時間, 我同你既諗法係一樣架, 又係好驚個女以為所有野都係應得架. 想佢自己去體驗下lor, but好彩阿妹出世之後, 佢都好生性, 又識得照顧睇住阿妹, 都老懷安慰...       

係呀, 我下午先去參觀啊. 1:45pm先集合, 我請左半日假ja.

Rank: 5Rank: 5


1245
769#
發表於 06-5-3 12:36 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

哦 ~~~ 落雨喎帶umbrella 呀

have a nice day...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
770#
發表於 06-5-3 14:15 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位姊妹們
我返來啦
tina :
今日好似參觀軒小war
emiluihk
今日落雨war,你個囡囡有冇出動到果套漂亮雨衣套裝

Rank: 5Rank: 5


2769
771#
發表於 06-5-3 14:40 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

BubbleKwong
細x去游得,大x咪比佢游囉,唔好話比佢地(老公果邊)聽咪得囉,最緊要唔好比佢地穿煲
我都好,我剩係理番我女家果邊,男家鬼采佢 :tongue: 除左果幾日節日大日子以外食下飯就無咩野,已經好比面啦,其實我脾氣唔係好好,如奶奶一鬧我 就唔使指以叫我再到佢屋企   

Rank: 3Rank: 3


327
772#
發表於 06-5-3 14:57 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi

請問為何可參觀軒小 ?  open day ?  

Any other primary school in HK side has open day ?  When ?

Twinstar

Rank: 5Rank: 5


1245
773#
發表於 06-5-3 15:22 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

twinstar,

      我估係ckckcktina個囡囡學校攪既活動之一,因我
囡囡學校k3既時候都會有此安排,但唔會多囉,我見我個女
間學校今年好似安排咗兩間比k3既小朋友同家長參觀。
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
774#
發表於 06-5-3 15:27 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,


             梗係有啦,所以囡囡今日好開心。

           我都同意你既講法,你個朋友真係好,咁聽夫家
嗰邊話,比著我 ?~~~ 睬佢都傻 ... 你個朋友太善良了 ...
不過我都唔好得佢好多,晚晚都要去奶奶到食飯,唉 ...
鬼叫啊媽住得遠咩~~~無計
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1757
775#
發表於 06-5-3 16:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

你好!較早前見到你提及「香港兒童音樂劇團」,點樣報名呀?係唔係要面試?有冇試堂或參觀?我已經上過網站,但搵唔到資料。

問題多多,請唔好見怪

Rank: 5Rank: 5


1757
776#
發表於 06-5-3 16:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

請問各位對港島區的私立或直資小學有乜好提議,因我想同我囡囡轉校。謝謝幫忙!     

Rank: 3Rank: 3


226
777#
發表於 06-5-3 17:15 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

你囡囡讀那一間, 為什麼要轉??
jj825fung 寫道:
請問各位對港島區的私立或直資小學有乜好提議,因我想同我囡囡轉校。謝謝幫忙!     

Rank: 5Rank: 5


2769
778#
發表於 06-5-3 17:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung
讀邊間小學,睇下可唔可以比d意見你
現時港島區的私立或直資小學只有蘇浙,真光,聖保祿(女校)同最新既漢華小學

Rank: 5Rank: 5


1757
779#
發表於 06-5-3 17:42 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

我囡囡現在讀緊聖米迦勒小一,學校是傳統教學而我囡囡比較活躍,傳統的教學法唔適合佢,令到我同佢都非常辛苦。而且早前我已經發表過佢班主任嘅惡行,我都唔想再提啦 :cry:

希望大家比吓意見啦,我而家積極上網找緊啦。

Rank: 5Rank: 5


1757
780#
發表於 06-5-3 17:44 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anni_gigi,

多謝晒你意見,放工啦!明天再傾

anna_gigi 寫道:
jj825fung
讀邊間小學,睇下可唔可以比d意見你
現時港島區的私立或直資小學只有蘇浙,真光,聖保祿(女校)同最新既漢華小學
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖