關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2564
761#
發表於 05-10-27 18:13 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530
唔該你先, 咁遠我唔去啦.

Rank: 5Rank: 5


3909
762#
發表於 05-10-27 19:18 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,hinhinmom,

我今日去智趣樂睇o左11,12月的時間安排,即時報o左啦      因爲聼日係最後一日對内,Sat. 開始個優惠就對public啦,應該好快無位。我都係報o左畫班同phonics。而加真係好抵哦,phonics原價$120一堂,而加都係$50,希望對下學期的串字有幫助啦   

halaha,

唔知智趣樂可唔可以打電話去hold住個位先,如果星期六我早起身,我可以行過去幫你報

jaisy,

‘羅逸雅’11月有開放日,可以比D家長入課室睇小朋友上堂      你收到通告沒啊?

聼日5:30pm果堂Vanna係唔係都會返?    等我話比Stephanie知先。

今日返去收到學校通知,Stephanie下個月開始升中級,上堂時間唔同o左,但衫仔照舊,只係要買多條絲巾。同埋收到報考試的通告,我會幫Stephanie報,因爲係出年5-6月先考,同埋D老師話keep住一星期返兩堂考試應該無問題,希望係啦      聼講哩級比較易,下一級就一定要學成年先考得,Vanna會唔會試下?     

Rank: 5Rank: 5


3381
763#
發表於 05-10-27 21:04 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
我係見平先至o甘勇o乍~ 優惠期有限, 唔快d就無架勒~!

唔係智趣樂學生都可以hold住位先, 但係如果有智趣樂學生要報, 都係要比左舊生先~   

wing530,
你"look"邊張card呀?? 你定你老公o個張呀??      我老公話聽朝過去報名~   

21號party?? 係唔係st andrew's??    好好笑, 唔係點解佢地好似唔緊張d錢o甘o既?? 我話交學費先, 佢地都話唔駛住~   

我5/11應該唔得勒, 因為要返deborah攞評估result~ 我o既時間係3:00pm~   

Rank: 5Rank: 5


3381
764#
發表於 05-10-27 23:15 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi, wing530,
我會報以下課程, 唔知撞唔撞到你地呢~

默樂趣phonics (11月4,11,18,25)(12月2,9,16,23,30)
創意小畫家 (11月1日)
動手動腳齊創作 (11月5,19)(12月3)
多元智趣美術 (11月5,22,29) (12月13, 20)
小廚神 (11月10日) (12月8日)
    

佢地上phonics o甘o米有半班都識~~     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
765#
發表於 05-10-28 01:06 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi,
我頭先都報左名喇, 都係跟返我之前咁講, 有2個星期撞到一星期學2個畫班, 不過, 我問過mimi, 佢話係兩個唔同既野, 而且, 我睇左d相, 動手動腳果班, 好似幾好玩, 都唔怕啦, 都係11, 12月各撞1堂咋, 同埋, 問左而家平價course都可以改期架~   

>halaha,
sorry呀, 我報錯料呀, 原來10月29可以對外招生呀, 我仲以為係11月29添呀!    咁你決定報唔報名呀? 真係好抵喎!   

>hinhinmom,
我同你果d都差唔多, 好多都會遇到, phonics, 動手動腳 & 創意畫都會撞到呀~   

我講緊既, 梗係st. andrew's啦!      12月21係christmas party, 22/12~2/1就放假喇! 手冊已寫哂上學期既行事架, 所以, 我咪知道囉, 2/12係低,高班旅行呀, 唔知係咪親子既呢?!

我梗係叫我老公"碌"啦~  

>dear all,
你地介唔介意我係度講st. andrew's呀? 你地5/11係家長日, 唔知有無我份呢? anson都做左d評估架喎, 會唔會通知我呢?     

Rank: 5Rank: 5


1874
766#
發表於 05-10-28 09:28 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

不該晒你呀!

wing530,

我地梗係不介意你講st. andrew's既嘢啦.

智趣樂我會報畫班, 不過要睇係到時仲有無位.

Rank: 5Rank: 5


1874
767#
發表於 05-10-28 09:50 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530 & hinhinmom,

我想問下你地會點處置德寶的校服呀? 我有朋友想要, 我唸住買來送給佢, 如果你地二手出售, 開個價給我呀.

Rank: 5Rank: 5


2564
768#
發表於 05-10-28 09:55 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi
我都未交NOV 學費, 應該今個星期日去跳舞先交下個月, 所以今日vanna 無得返呀, 咁stephanie 升左班就見唔到vanna lu. 佢地上星期無比通告我呀.

今日好笑, 係小巴vanna 檢查姐姐有無比毛巾佢帶返學, 見到唔係miffy 毛巾, 唔開心想   話要返屋企拿, 我同佢講下個星期一先啦..佢都係黑晒面, 行到課室唔想入,我同miss wong 講佢無帶miffy 毛巾唔開心, 跟住miss wong 話佢上次無扣名牌都喊好耐

wing530, 想問下phonics 幾多次同咩時間上堂?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
769#
發表於 05-10-28 10:49 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>halaha,
咁星期6早d叫fifi幫你去報名囉~     畫班都幾多人架,一班得6個位,  之前都好似有成5個人喇, 真係好容易full架~

校服果度, 你朋友係新生還是舊生黎架?! 如果係舊生, 我驚唔知o岩唔o岩著喎, anson校服有d係4碼, 有d係6碼既, 你o岩唔o岩先?!

>jaisy,
phonics真係好抵呀, 由$120到而家$50, 我問過佢地, 平左有無唔同架? 佢地話一樣咁教既~

phonics for K1~K3既, 有4班, 一班6個人, A班星期二 (3:00~4:00pm), B班星期四(9:30~10:30am), C班星期五(4:15~5:15pm), D班星期六(5:00~6:00pm)

Rank: 5Rank: 5


1874
770#
發表於 05-10-28 10:55 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

講來都笑死你, 我朋友個囝依家才1歲唧, 不過佢整日問我有無德寶舊校服呀, 咁啱你地又轉校, 所以我唸住買來送給佢.

Rank: 3Rank: 3


110
771#
發表於 05-10-28 10:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530, hinhinmom, fifi, HALAHA, pinkpink888, jaisy

我都有好野益你地呀~   

下星期六(5/11), 房屋署攪左個"職員同樂會同樂日", 11:00am~4:00pm, 係樂富中心二期平台廣場, 我有遊戲卷, 你地有無人想去呀? 都係比小朋友玩架~    [/quote]

Rank: 3Rank: 3


110
772#
發表於 05-10-28 11:01 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

下星期六(5/11) 我要同anson 表哥去親子旅行.
                  

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
773#
發表於 05-10-28 11:02 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson表哥,

咁你即係同我搶生意姐, 你有幾多"飛"呀? 我有30張呀? 你有無呀? 哼~ :tongue:  :tongue:    

Rank: 5Rank: 5


3909
774#
發表於 05-10-28 11:08 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

你今次都報唔少哦    我唔加儸,Stephanie本身一星期有兩堂芭蕾舞,所以返埋畫班同phonics,都夠曬啦,費事..........我o甘辛苦啦       

本來唸住返完phonics就過對面返跳舞班,但因爲升班,時間轉o左去6:15-7:00pm, 中間會有一個鐘,都唔知返唔返屋企好     

jaisy,

開放日的通告係上星期收到,升班同報考試的通知就尋日先收到。 點解Vanna今日唔返啊,今日仲係10哦 仲唸住今日見到侷添    

聼你講Vanna都幾易喊哦       

halaha,

聼hinhinmom講可以hold位,o甘你聼日早D打電話去hold住個位先,我再去幫你比錢啦   

hinhinmom,

今朝Navin又作樹熊,問你下次仲夠唔夠膽湊侷返學       

Rank: 5Rank: 5


3909
775#
發表於 05-10-28 11:22 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Dear all,

Please check your email la!!! The photo of Halloween Party is ready!!     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
776#
發表於 05-10-28 11:30 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi,
係呀, 我都報左唔少呀~    而家平麻, 我咁玩法, 都係$500一個月咋, 你話係咪好抵喇~   

你咁攪笑, 由原本15分鐘空閒變左1個鐘呀!     咁近咪返屋企先囉~   

下~ navin又變樹熊呀!        

>anson表哥,
去邊度旅行呀? 做乜唔問埋我呀? 或者我都join呢? :tongue:  :tongue:

Rank: 5Rank: 5


3909
777#
發表於 05-10-28 11:46 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

唔係我搞笑,係升o左中級,成個時間表唔同曬,普遍比之前夜D,唔知係唔係方便返小學的小朋友,而加星期四都係6:15-7:00pm. 不過都好,可以訓夠覺,做完功課,飲完奶先去       

Rank: 3Rank: 3


110
778#
發表於 05-10-28 11:54 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
          
梗係沒有你咁多,得8張飛.


wing530 寫道:
anson表哥,

咁你即係同我搶生意姐, 你有幾多"飛"呀? 我有30張呀? 你有無呀? 哼~ :tongue:  :tongue:    



wing530,
是學校旅行, 去元朗”大棠”

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
779#
發表於 05-10-28 14:47 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi,
時間遲左咪仲好囉, 可以慢慢喇, 你又唔洗咁趕, 反正你又遲食飯, 都無問題啦~:wink:

>halaha,
你朋友個仔咁細, 洗唔洗要定校服呀?   佢係想返n1, 還是k1先返呢? 如果n1都係出年既事, 如果係k1, 要等2年喎, 到時d校服都唔知會唔會轉款喎, 你唸下喇~  

>anson表哥,
元朗大棠有咩玩架? 有無禽鳥架? 小心d喎~       

   

Rank: 5Rank: 5


3909
780#
發表於 05-10-28 16:13 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,

ok la,o甘Stephanie可以訓夠起身      4點幾的堂都幾趕o架。

o甘一星期有兩日你返屋企時好易見到我o既啦   

吉之島我有5 points啦   

halaha,

你朋友係唔係講真啊?早o甘多買點衫     

Anson表哥,

有親子旅行o甘好啊?    Anson表哥學校多唔多活動o架?德寳就非常之少。搞到我D要自己唸解仔     

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖