- 在線時間
- 129 小時
- 最後登錄
- 23-12-3
- 國民生產力
- 325
- 附加生產力
- 1360
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-8-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4913
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 6598
- UID
- 12771
 
|
Re: TKO Deborah (Part 2)
>fifi,
我頭先都報左名喇, 都係跟返我之前咁講, 有2個星期撞到一星期學2個畫班, 不過, 我問過mimi, 佢話係兩個唔同既野, 而且, 我睇左d相, 動手動腳果班, 好似幾好玩, 都唔怕啦, 都係11, 12月各撞1堂咋, 同埋, 問左而家平價course都可以改期架~
>halaha,
sorry呀, 我報錯料呀, 原來10月29可以對外招生呀, 我仲以為係11月29添呀! 咁你決定報唔報名呀? 真係好抵喎!
>hinhinmom,
我同你果d都差唔多, 好多都會遇到, phonics, 動手動腳 & 創意畫都會撞到呀~
我講緊既, 梗係st. andrew's啦! 12月21係christmas party, 22/12~2/1就放假喇! 手冊已寫哂上學期既行事架, 所以, 我咪知道囉, 2/12係低,高班旅行呀, 唔知係咪親子既呢?!
我梗係叫我老公"碌"啦~
>dear all,
你地介唔介意我係度講st. andrew's呀? 你地5/11係家長日, 唔知有無我份呢? anson都做左d評估架喎, 會唔會通知我呢? |
|