註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
返回頂部
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 17:26 發表 唔係化 我用bb個d高度太陽油, 75度
珍珠宮
男爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 17:25 發表 有冇執到平嘢???
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 17:30 發表 love: 我而家面已經有幾點了, 再晒多幾晒怕會越來越黑!!
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 05:36 PM 發表 可能我由細到大都晒慣左,所以無呢D煩惱,就算晒到成隻燒豬咁都無野的 ,但我上次係長隆水上樂園見我FD一路玩一路出斑我就知有D人真係唔晒得的一晒就出事 ...
原文章由 多利是 於 08-5-22 17:39 發表 yes yes yes...我就係咁
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 05:44 PM 發表 我見我FD已做足防晒又係咁查CREAM架啦,但都係咁出,我見我FD只係出係面上,但身又唔會出的
原文章由 多利是 於 08-5-22 17:46 發表 yes yes exactly! 我就係咁
原文章由 lky2008 於 08-5-23 09:01 發表 come come: 今晚我唔帶女女來打波啦!佢話唔來喎!
原文章由 ccbeauty 於 08-5-23 08:58 發表 我朝早同夜晚, 塊面係好大different.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 09:04 發表 why呀???? 唔打都可以去會所玩喎!!!