關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
761#
發表於 08-1-29 09:15 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-1-29 09:13 發表
Bingo,   = k   t   ma  mi, 本來想改kt靚媽, 不過自己都

都係come come醒喎!我諗唔到呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
762#
發表於 08-1-29 09:16 |只看該作者
今朝好濕凍呀!
凍C我啦!

Rank: 5Rank: 5


1995
763#
發表於 08-1-29 09:16 |只看該作者
你用Hello Kitty , 我以為cc美人開新 accont tim

原文章由 lky2008 於 08-1-29 09:14 發表
食酸梅乾變身.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
764#
發表於 08-1-29 09:16 |只看該作者
早............

我哋呢到好多新人, 歡迎歡迎.

原文章由 lky2008 於 08-1-29 09:14 發表
食酸梅乾變身.....

Rank: 8Rank: 8


17269
765#
發表於 08-1-29 09:17 |只看該作者
原文章由 hermanpapa 於 08-1-29 05:58 發表
I prefer working hard day and night lor...:cry: :cry:

睇來hermanpapa唔打唔安樂喇!

Rank: 8Rank: 8


17269
766#
發表於 08-1-29 09:17 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-29 09:16 發表
早............

我哋呢到好多新人, 歡迎歡迎.

多多指教!

Rank: 8Rank: 8


17269
767#
發表於 08-1-29 09:18 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-1-29 09:16 發表
你用Hello Kitty , 我以為cc美人開新 accont tim

因除左CC美人之外,我都鍾意kitty

Rank: 5Rank: 5


1995
768#
發表於 08-1-29 09:19 |只看該作者
你女女又冇試 chocolate cake?
我昨晚凍到要着襪訓, 真系1x年都未試過。

原文章由 lky2008 於 08-1-29 09:16 發表
今朝好濕凍呀!
凍C我啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
769#
發表於 08-1-29 09:20 |只看該作者
你好俾心機呀, 加油.

原文章由 KY2004 於 08-1-29 09:12 發表
琴晚我人生第1個cake,係chocolate面的,我覺得都係唔掂,太實(已經將egg white & egg yolk分開呆起),希望下次好D啦!
http://i165.photobucket.com/albums/u54/ky2004/28012008.jpg?t=1201568995
:;pppp: :;pppp: ...

Rank: 5Rank: 5


1995
770#
發表於 08-1-29 09:21 |只看該作者
Hello

原文章由 雪文 於 08-1-29 09:16 發表
早............

我哋呢到好多新人, 歡迎歡迎.

[ 本文章最後由 ktmami 於 08-1-29 09:25 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1995
771#
發表於 08-1-29 09:23 |只看該作者
我細妹都好鐘意 Hello Kitty, 佢幾乎所有物件都用 Hello Kitty架

原文章由 lky2008 於 08-1-29 09:18 發表

因除左CC美人之外,我都鍾意kitty

Rank: 6Rank: 6


8125
772#
發表於 08-1-29 09:25 |只看該作者
agree 呀..

不過佢話' Don't believe in sales person wor..'

原文章由 lky2008 於 08-1-29 09:17 AM 發表

睇來hermanpapa唔打唔安樂喇!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
773#
發表於 08-1-29 09:26 |只看該作者
yanma,今朝匆匆睇咗一眼你哋的作品, 做得好精緻呀.  真係好俾心機, D字咁細點寫上去加 ?

我知你俾咗好多心機去做, 不過投票呢次唔可以啦, 唔好意思. 我哋咁辛苦做出來.

唔使擔心啦, 相信群眾的眼光, 你有機會攞冠軍的.

原文章由 yan02 於 08-1-28 17:48 發表
想拿獎,當然要比的心機啦....你不好同我爭啦,我拿獎是為了叩門用
請將神聖的一票投比我女啦...
(講真,不是為了拿多幾張獎狀,我真的費事做 )


...

Rank: 8Rank: 8


17269
774#
發表於 08-1-29 09:27 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-1-29 09:19 發表
你女女又冇試 chocolate cake?
我昨晚凍到要着襪訓, 真系1x年都未試過。

有,佢話OK(真係冇要求),星期日整的 cookies佢食哂囉!D turnip pudding佢今朝早餐(佢要求),仲有1底係雪櫃。

Rank: 8Rank: 8


17269
775#
發表於 08-1-29 09:28 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-29 09:20 發表
你好俾心機呀, 加油.

多謝你個 oven!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
776#
發表於 08-1-29 09:28 |只看該作者
全間學校各級分組争冠,亞軍同優異獎, 但到今日只有高班三個小朋友交咗, 真係自己人打自己人啦.

Rank: 8Rank: 8


17269
777#
發表於 08-1-29 09:28 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-29 09:25 發表
agree 呀..

不過佢話' Don't believe in sales person wor..'

唔理佢UP乜,都要打!:;pppp: :;pppp: :;pppp:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
778#
發表於 08-1-29 09:29 |只看該作者
唔使客氣, 整D成果出來俾我分享得啦

原文章由 lky2008 於 08-1-29 09:28 發表

多謝你個 oven!

Rank: 8Rank: 8


17269
779#
發表於 08-1-29 09:30 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-29 09:28 發表
全間學校各級分組争冠,亞軍同優異獎, 但到今日只有高班三個小朋友交咗, 真係自己人打自己人啦.

我最怕呢D competition。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
780#
發表於 08-1-29 09:31 |只看該作者
KY: 你lee排好鐘意整野食喎!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖