關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
761#
發表於 08-1-11 10:53 |只看該作者
要加.

come, C6昨晚同我講, 佢又可能年二十九可以放到假, 咁我哋可能會早走用咗D直通票去, 咁暫時唔使麻煩你老板啦. 我朋友又call我話26號想再來香港, 睇吓佢哋點先.   如有需要, 你上惠州前話俾我听, 睇吓搭唔搭你攞上去, 唔該晒.  

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 10:48 發表
要整2晚

Rank: 8Rank: 8


17382
762#
發表於 08-1-11 10:54 |只看該作者
咁又唔洗佢寫得好靚,用意不在此啊,我只係想佢感受下係屋企做功課其實係好好的

原文章由 雪文 於 08-1-11 10:28 發表
但係企真係好難寫好睇的wor,大家話係唔係 ?? 我諗我抬張枱仔出我門外叫我仔做功課, 佢都會喊到拆天啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
763#
發表於 08-1-11 10:55 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-11 10:53 發表
我想24/3去旅行, 你地話去邊度好呢?

馬來西亞 - 浮羅交怡 / 沙巴
thailand - 蘇梅 / 七岩華欣

除左七岩華欣n年前去過, 其他未去過

馬來西亞 - 浮羅交怡 / 沙巴

Rank: 6Rank: 6


6601
764#
發表於 08-1-11 10:56 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-11 10:53 發表
我想24/3去旅行, 你地話去邊度好呢?

馬來西亞 - 浮羅交怡 / 沙巴
thailand - 蘇梅 / 七岩華欣

除左七岩華欣n年前去過, 其他未去過

馬拉丫!
不過都幾貴呀!

Rank: 5Rank: 5


2967
765#
發表於 08-1-11 10:57 |只看該作者
要整番隻牙套, 2日都未得.

其實得1日整jar, 佢禽晚收工上去, 診所closed, 今日下午先去整, 跟住探亞嫲and cut hair, 驚攪到好夜, tomorrow 先返嚟.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 10:48 發表
要整2晚
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
766#
發表於 08-1-11 10:57 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-11 10:53 發表
要加.

come, C6昨晚同我講, 佢又可能年二十九可以放到假, 咁我哋可能會早走用咗D直通票去, 咁暫時唔使麻煩你老板啦. 我朋友又call我話26號想再來香港, 睇吓佢哋點先.   如有需要, 你上惠州前話俾我听, 睇吓搭唔搭 ...

ok, 咁我hold住d票先啦.
就算我26號唔上, 當日都有同事會上惠州的.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
767#
發表於 08-1-11 10:58 |只看該作者
無計LA, 要假期去, 就算暑假去都一樣貴
咁浮羅交怡 定 沙巴呢?
其實我想去蘇梅 OR 浮羅交怡, 但我老公想去沙巴
原文章由 KY2004 於 08-1-11 10:56 發表

馬拉丫!
不過都幾貴呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
768#
發表於 08-1-11 10:58 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-11 10:56 發表

馬拉丫!
不過都幾貴呀!

係啦, 泰國你去過, 今次一家三口去嗎???

Rank: 5Rank: 5


2967
769#
發表於 08-1-11 10:59 |只看該作者
yesterday 一出tko mtr, 已經朦xx.
原文章由 KY2004 於 08-1-11 10:49 發表
今日超潮濕,要開dehumidifier,個D好‘笠’的感覺好disgusting
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
770#
發表於 08-1-11 10:59 |只看該作者
湊女真係辛苦, 我細佬昨晚話有D作病, 唉, 只是挨咗幾晚, 我擔心佢老婆都病埋, 咁就慘囉.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
771#
發表於 08-1-11 10:59 |只看該作者
Thailand我未去過蘇梅ma
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 10:58 發表

係啦, 泰國你去過, 今次一家三口去嗎???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
772#
發表於 08-1-11 11:00 |只看該作者
我都好想去旅行.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
773#
發表於 08-1-11 11:00 |只看該作者
唔一家三口都唔得la
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 10:58 發表

係啦, 泰國你去過, 今次一家三口去嗎???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
774#
發表於 08-1-11 11:00 |只看該作者
你暑假咪去左lor, 07年我去過長隆咋
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 11:00 發表
我都好想去旅行.....

Rank: 6Rank: 6


6601
775#
發表於 08-1-11 11:01 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-11 10:58 發表
無計LA, 要假期去, 就算暑假去都一樣貴
咁浮羅交怡 定 沙巴呢?
其實我想去蘇梅 OR 浮羅交怡, 但我老公想去沙巴

2度都去得唔得架?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
776#
發表於 08-1-11 11:01 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-11 10:59 發表
湊女真係辛苦, 我細佬昨晚話有D作病, 唉, 只是挨咗幾晚, 我擔心佢老婆都病埋, 咁就慘囉.

你又黎啦 唔擔心得咁多架!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
777#
發表於 08-1-11 11:01 |只看該作者
我e+對佢殘忍將來得益係佢唔係我:D :D 我e+算係叫做磨練佢責任心,面x要夠厚,要獨立(行動+思想)...等等,希望佢接收得幾多得幾多啦.

D街坊眼望望,驚唔驚傷女女的弱小心靈呢?
答:唔會,因為佢膽好大面x都夠厚的 見過佢既人都明白架啦   



原文章由 KY2004 於 08-1-11 10:38 發表

love love,

你係咪絕情谷的人架? 咁呀女係咪拍埋牆寫呀?D街坊眼望望,驚唔驚傷女女的弱小心靈呢?唔好意思呀!因我細個時有D童年陰影,到而家都未解除到,所以我會怕會對D小朋友有壞effect。 ...

Rank: 6Rank: 6


6601
778#
發表於 08-1-11 11:02 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-11 11:00 發表
你暑假咪去左lor, 07年我去過長隆咋

Rank: 5Rank: 5


2967
779#
發表於 08-1-11 11:02 |只看該作者
好難ga bor
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 10:51 發表
本書”long”在門走廊窗邊,本薄用手拿住來抄
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
780#
發表於 08-1-11 11:02 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 11:00 發表
我都好想去旅行.....

想去邊?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖