關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
761#
發表於 07-12-17 11:17 |只看該作者
我以為係ice watch添, 都幾靚wor, but我唔帶d lady 款, 我只帶d man d, 大大隻個d, 我想買toy watch, but no $
原文章由 多利是 於 07-12-17 11:09 發表
i-watch

http://www.iwatch-germany.com/hk/

我有呢個貓樣款的 : :

Rank: 5Rank: 5


2967
762#
發表於 07-12-17 11:18 |只看該作者
come, 你覺得我條jeans得唔得呀

我有d想買多條類似gei, 因為都算平 ($170).
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
763#
發表於 07-12-17 11:21 |只看該作者
我諗住24日放假, 咁我23日就可以陪c6返大陸整牙. 禽晚問佢好冇, 佢又冇反應
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
764#
發表於 07-12-17 11:22 |只看該作者
我返屋企搵到後 e-mail 俾你.

佢冇份表演, 我簽(不出席) 在回條. (Thur 我要跳 jazz, 不能陪他)

講開表演, 仔仔昨日去了都會駅表演拉小提琴, 好攪笑, 佢只係表演一首歌, 但在台上企足全程 (有其他聖誕歌及唱歌...) 在 lee 段時間, 佢冇份拉琴, 佢企企吓就 'mou' 低左, 話好攰 wor
原文章由 雪文 於 07-12-17 11:04 發表
funfun, 俾個比卡超個game來呀, 唔該.

仲有, 20號你仔是否有份表演 ?  你去睇嗎 ?

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 07-12-17 11:25 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
765#
發表於 07-12-17 11:24 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-17 11:17 發表
我以為係ice watch添, 都幾靚wor, but我唔帶d lady 款, 我只帶d man d, 大大隻個d, 我想買toy watch, but no $

hoganma: 想問下你GUXXI餃子袋係咪得大, 中, 細3個SIZE架咋?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
766#
發表於 07-12-17 11:25 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-17 11:21 發表
我諗住24日放假, 咁我23日就可以陪c6返大陸整牙. 禽晚問佢好冇, 佢又冇反應

返大陸整牙~~你地有去開熟的嗎???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
767#
發表於 07-12-17 11:29 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-12-17 11:22 發表
講開表演, 仔仔昨日去了都會駅表演拉小提琴, 好攪笑, 佢只係表演一首歌, 但在台上企足全程 (有其他聖誕歌及唱歌...) ...

FUN: 係學校的嗎??????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
768#
發表於 07-12-17 11:30 |只看該作者
點解無份表演呀, 是否無參加學校的興趣班?

你仔真係好搞笑

原文章由 funbabyhk 於 07-12-17 11:22 發表
我返屋企搵到後 e-mail 俾你.

佢冇份表演, 我簽(不出席) 在回條. (Thur 我要跳 jazz, 不能陪他)

講開表演, 仔仔昨日去了都會駅表演拉小提琴, 好攪笑, 佢只係表演一首歌, 但在台上企足全程 (有其他聖誕歌及唱歌...) ...

Rank: 5Rank: 5


2967
769#
發表於 07-12-17 11:33 |只看該作者
我諗我亞仔都會mou 係度
原文章由 funbabyhk 於 07-12-17 11:22 發表
我返屋企搵到後 e-mail 俾你.

佢冇份表演, 我簽(不出席) 在回條. (Thur 我要跳 jazz, 不能陪他)

講開表演, 仔仔昨日去了都會駅表演拉小提琴, 好攪笑, 佢只係表演一首歌, 但在台上企足全程 (有其他聖誕歌及唱歌...) ...
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
770#
發表於 07-12-17 11:33 |只看該作者
COME

我唔係太sure, 好似係卦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
771#
發表於 07-12-17 11:34 |只看該作者
好犀利ar, 你仔學左幾耐可以拉1首歌
原文章由 funbabyhk 於 07-12-17 11:22 發表
我返屋企搵到後 e-mail 俾你.

佢冇份表演, 我簽(不出席) 在回條. (Thur 我要跳 jazz, 不能陪他)

講開表演, 仔仔昨日去了都會駅表演拉小提琴, 好攪笑, 佢只係表演一首歌, 但在台上企足全程 (有其他聖誕歌及唱歌...) ...

Rank: 5Rank: 5


2967
772#
發表於 07-12-17 11:35 |只看該作者
佢之前係果度整咗牙套, 唔知仲muk有一隻甩咗, 要返佢整返.
佢話ok, 幾好wor.
原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 11:25 發表

返大陸整牙~~你地有去開熟的嗎???
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
773#
發表於 07-12-17 11:35 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-17 11:33 發表
COME
我唔係太sure, 好似係卦

咁我諗我去介蘭站睇果個係中SIZE來了!! 個SALES狂SALES我, 又話比CASH OR EPS仲會有折, 我家姐都話可以同佢地講價.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
774#
發表於 07-12-17 11:36 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-17 11:35 發表
佢之前係果度整咗牙套, 唔知仲muk有一隻甩咗, 要返佢整返.
佢話ok, 幾好wor.

如果你地有去開的就無所謂, 自己撞入去果D就

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
775#
發表於 07-12-17 11:40 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-17 11:34 發表
好犀利ar, 你仔學左幾耐可以拉1首歌  

我女星期三返半DAY 開PARTY, 之後開始放假了.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
776#
發表於 07-12-17 11:43 |只看該作者
佢梗係不停sell你la, 因出左新色, baby blue變為舊款la ma, 但你會係芥蘭站買ma??
原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 11:35 發表

咁我諗我去介蘭站睇果個係中SIZE來了!! 個SALES狂SALES我, 又話比CASH OR EPS仲會有折, 我家姐都話可以同佢地講價.

Rank: 5Rank: 5


2967
777#
發表於 07-12-17 11:44 |只看該作者
對寶貝要22日先開始放假, 如果叔仔個老婆返大陸, 咁我就會引誘佢地返99度玩, 咁屋企only得我同c6, 想做muk都得
原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 11:40 發表

我女星期三返半DAY 開PARTY, 之後開始放假了.
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
778#
發表於 07-12-17 11:45 |只看該作者
我仔好似無party開ar, 仲要返埋星期五添ar
原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 11:40 發表

我女星期三返半DAY 開PARTY, 之後開始放假了.

Rank: 5Rank: 5


2967
779#
發表於 07-12-17 11:48 |只看該作者
信主gei school 好少無party ga wor
原文章由 hoganmama 於 07-12-17 11:45 發表
我仔好似無party開ar, 仲要返埋星期五添ar
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
780#
發表於 07-12-17 11:48 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-17 11:43 發表
佢梗係不停sell你la, 因出左新色, baby blue變為舊款la ma, 但你會係芥蘭站買ma??

我要睇下FUN朋友幫唔幫我買倒先!
仲有唔多LIKE新色, 覺得BABY BLUE靚D
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖