關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
761#
發表於 07-11-20 21:38 |只看該作者
no lar

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 17:26 硐表
報料果位緊係你老公啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
762#
發表於 07-11-20 21:42 |只看該作者
kitty,如你上來温書, 話你听, 有無諗過同亞囡去針灸, 中醫話可以醫到你大女加.

同埋你二個女的校裙仲穿得了嗎 ??  如唔太差, 留返俾我囡呀

快十點啦, 亞仔仲未做完功課, 仲要黙書加

Rank: 5Rank: 5


2967
763#
發表於 07-11-20 21:45 |只看該作者
雪文,頭先你,不過你冇聽.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
764#
發表於 07-11-20 21:46 |只看該作者
CY, 睇完醫生點啦 ??
明天仲返工嗎 ? 會否休息一天 ?
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 17:52 硐表
我準備放工去SEE DOCTOR.88

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
765#
發表於 07-11-20 21:46 |只看該作者
SORRY, 我可能煮緊送, 听唔到.


原文章由 cyclmama 於 07-11-20 21:45 硐表
雪文,頭先你,不過你冇聽.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
766#
發表於 07-11-20 21:49 |只看該作者
CY,你下次仲要去覆診嗎 ?? 如去, 同我問吓醫生個隻葯, 我今日講個隻.

原文章由 雪文 於 07-11-20 21:46 硐表
CY, 睇完醫生點啦 ??
明天仲返工嗎 ? 會否休息一天 ?

Rank: 5Rank: 5


2967
767#
發表於 07-11-20 21:54 |只看該作者
醫生話要做wor,我諗住順吓c6意,睇多個醫生.
如無意外,會返工:(
原文章由 雪文 於 07-11-20 21:46 硐表
CY, 睇完醫生點啦 ??
明天仲返工嗎 ? 會否休息一天 ?
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
768#
發表於 07-11-20 21:56 |只看該作者
我thur會睇,你到時再提我呀:D
quote]原文章由 雪文 於 07-11-20 21:49 硐表
CY,你下次仲要去覆診嗎 ?? 如去, 同我問吓醫生個隻葯, 我今日講個隻.

[/quote]
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
769#
發表於 07-11-20 21:56 |只看該作者
CY,你揾我咩事 ?

Rank: 5Rank: 5


2967
770#
發表於 07-11-20 21:57 |只看該作者
準備沖涼and執屋,聽日再傾.
good night:)
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
771#
發表於 07-11-20 22:00 |只看該作者
咁GOOD NIGHT LAR, 我仲WAITING我仔呀

原文章由 cyclmama 於 07-11-20 21:57 硐表
準備沖涼and執屋,聽日再傾.
good night:)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
772#
發表於 07-11-20 22:08 |只看該作者
CY,係呢隻

http://the-sun.on.cc/channels/news/20050605/20050605020045_0001.html

[ 本文章最後由 雪文 於 07-11-20 22:15 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
773#
發表於 07-11-20 22:18 |只看該作者
我頂唔順要去瞓啦.  亞仔昨日半夜話肚痛搞一輪, 一早又送佢返學, 放工返來又無停.

中文黙書, 由佢自生自灭啦

Rank: 6Rank: 6


7553
774#
發表於 07-11-20 22:53 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-20 21:42 硐表
kitty,如你上來温書, 話你听, 有無諗過同亞囡去針灸, 中醫話可以醫到你大女加.

同埋你二個女的校裙仲穿得了嗎 ??  如唔太差, 留返俾我囡呀

快十點啦, 亞仔仲未做完功課, 仲要黙書加 ...


我 女實唔肯針都得 la..上次抽血都要幾個人捉住佢,我抱都抱佢唔住,走來走去,幾狼狽 !

你囡幾時小一呀? 我有4條裙,而家仲著緊 ,不過已放腳 唔嫌的話出年我細女唔岩就比你 ,我女高得好慢咋,而家都係125cm 咁上下,兩個都是比較矮果隻, 你仔好多功課呀 我女晚晚9:30要訓,如果唔係唔夠訓 ,我女好多功課呀,係日日呀 ,又默書,又背書..
我家有對雙子公主

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
775#
發表於 07-11-21 09:04 |只看該作者
morning!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
776#
發表於 07-11-21 09:10 |只看該作者
Good Morning!:D

雪文,唔好意思,頭先要入lift,cut咗你
我see doctor 時會幫你問.麻煩你揾到我要gei料send俾我,
thanks.

多利是,聽雪文講,你之前都試過電,其實我都唔知係咪真係需要,我會see another doctor問吓意見.

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-11-21 09:12 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
777#
發表於 07-11-21 09:19 |只看該作者
禽晚女pk又打俾我,話c6借咗佢$,叫我俾$c6還,我今次好醒,話c6欠佢$,唔關我事,叫佢自己問c6,佢話c6唔聽電話,我又答 唔關我事.:tongue: :tongue:
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
778#
發表於 07-11-21 09:22 |只看該作者

回覆 #27 cyclmama 的文章

cy! 你好呀!Nice to meet u!

Rank: 6Rank: 6


6601
779#
發表於 07-11-21 09:23 |只看該作者
Good morning!  Everybody!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
780#
發表於 07-11-21 09:29 |只看該作者
Good morning!!!

Welcome back KY 係咪多左好多new face呢
原文章由 KY2004 於 07-11-21 09:23 硐表
Good morning!  Everybody!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖