關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
761#
發表於 07-11-12 16:40 |只看該作者
釘書機我囡成日用架啦 剪送 我囡無呢d野架wor,佢食飯自己攪惦啦,佢食魚都係自己夾的我只會叫佢小心魚骨only,agree唔洗太保護



原文章由 hoganmama 於 07-11-12 16:17 硐表
個日我仔打黎話麻麻唔比佢用釘書機, 因有本簿爛左, 我就同我99講, 比佢用la, 佢識gar, 我99又話驚整親, 驚咩咩咩, 真係把幾火, 佢釘親佢事麻, 如果試過真係有事, 佢下次就唔會要爭住用gar la, d老人家永遠都唔明, 太保護la

好似食飯 ...

Rank: 6Rank: 6


8953
762#
發表於 07-11-12 16:41 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 16:40 硐表
釘書機我囡成日用架啦 剪送 我囡無呢d野架wor,佢食飯自己攪惦啦,佢食魚都係自己夾的我只會叫佢小心魚骨only,agree唔洗太保護



...

我覺得妳女又老人精得... (唔好介意)

Rank: 5Rank: 5


2967
763#
發表於 07-11-12 16:41 |只看該作者
我忍唔住99臨走前問佢知唔知c6gei事,佢話冇諗到佢個仔會咁衰,睇在d小朋友分上,叫我忍吓 ,果個係佢個仔,始終都會幫住佢.
佢話點都好,佢地都會幫我手照顧d小朋友
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3212
764#
發表於 07-11-12 16:43 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-12 16:32 硐表
唔係我人易相處, 只係我99算好人啫


其實咁講, 我99都唔係唔好人......不過叫佢湊孫就真係怕她吃不消lor.....(二十幾年冇做野) 屋企野幾乎都係我62做....

Rank: 6Rank: 6


8953
765#
發表於 07-11-12 16:43 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-12 16:41 硐表
我忍唔住99臨走前問佢知唔知c6gei事,佢話冇諗到佢個仔會咁衰,睇在d小朋友分上,叫我忍吓 ,果個係佢個仔,始終都會幫住佢.
佢話點都好,佢地都會幫我手照顧d小朋友 ...


唉.... 自已生的, 點都會啦...
不過佢有下一句都好好啦.... "佢話點都好,佢地都會幫我手照顧d小朋友"

Rank: 5Rank: 5


2967
766#
發表於 07-11-12 16:47 |只看該作者
其實我d脾氣好c臭ga,只不過我6299好人,咪尊重吓lor
原文章由 雪文 於 07-11-12 16:28 硐表
亞頭, 我同我媽都係咁相處啦.  同奶奶仲難. 所以hoganma同CY好嘢呀.

蘭蘭, 我busy嘛, 所以就無咩出聲囉
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
767#
發表於 07-11-12 16:49 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-12 16:43 硐表


唉.... 自已生的, 點都會啦...
不過佢有下一句都好好啦.... "佢話點都好,佢地都會幫我手照顧d小朋友"

所以我條氣順咗好多
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
768#
發表於 07-11-12 16:50 |只看該作者
唔知點解, 我成日都以為你女讀聖x太
我會記住gar la, 唔會再問
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-12 16:40 硐表

多風多雨的 臻x 嘍.

Rank: 5Rank: 5


2967
769#
發表於 07-11-12 16:51 |只看該作者
亞仔今日生日,佢叫我買杯雪糕俾佢當做生日禮物.:
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
770#
發表於 07-11-12 16:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-12 16:50 硐表
唔知點解, 我成日都以為你女讀聖x太
我會記住gar la, 唔會再問


見過個馬太校長來幼園推廣間學校, 不過唔中意佢.

Rank: 6Rank: 6


8953
771#
發表於 07-11-12 16:55 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-12 16:51 硐表
亞仔今日生日,佢叫我買杯雪糕俾佢當做生日禮物.:

亞仔真係乖啦. 又唔貪心.

Rank: 6Rank: 6


8953
772#
發表於 07-11-12 16:56 |只看該作者
走啦, 做埋d手尾...

Rank: 5Rank: 5


2967
773#
發表於 07-11-12 17:00 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-12 16:56 硐表
走啦, 做埋d手尾...

Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
774#
發表於 07-11-12 17:10 |只看該作者
去瞓一陣,
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
775#
發表於 07-11-12 17:18 |只看該作者
我都預備走la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
776#
發表於 07-11-12 17:21 |只看該作者
祝CY仔仔生日快樂, 身體健康, 听听話話, 學業進步

原文章由 cyclmama 於 07-11-12 16:51 硐表
亞仔今日生日,佢叫我買杯雪糕俾佢當做生日禮物.:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
777#
發表於 07-11-12 17:25 |只看該作者
唔好意思, 我仲係為朋友仔件事煩. 無温書. 請問點解要換鎖, 唔係C6返屋企呀 ???

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-12 16:30 硐表
d野唔係講放低就放低的. 俾自已過正常生活先啦, 唔好虧待自已同仔女.
再有咩事, 先換個門鎖.

Rank: 8Rank: 8


17382
778#
發表於 07-11-12 17:25 |只看該作者
唔係一


原文章由 雪文 於 07-11-12 16:28 硐表
亞頭, 我同我媽都係咁相處啦.  同奶奶仲難. 所以hoganma同CY好嘢呀.

蘭蘭, 我busy嘛, 所以就無咩出聲囉

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
779#
發表於 07-11-12 17:27 |只看該作者
我都走啦, 各位88

原文章由 雪文 於 07-11-12 17:25 硐表
唔好意思, 我仲係為朋友仔件事煩. 無温書. 請問點解要換鎖, 唔係C6返屋企呀 ???

Rank: 8Rank: 8


17382
780#
發表於 07-11-12 17:29 |只看該作者
點只老人精呀,直情係馬溜精呀,c6都驚左佢

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-12 16:41 硐表

我覺得妳女又老人精得... (唔好介意)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖