關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
761#
發表於 07-11-1 10:07 |只看該作者
多謝報料,咁我星期日返學校買啦。我都吾會幫金龍買。

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 09:50 硐表
我尋日去左tko買,ok平,d料都好好,好過德田街市果檔好多 不過運動衫有一件無貨,我星期日去學校買

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
762#
發表於 07-11-1 10:07 |只看該作者
各位, 請幫我睇吓, 如去用呢個優惠, 是否會平過大盛.  


http://www.dahsing.com/dsb/rbd/doc/cc_0708_g_sushi.pdf

Rank: 8Rank: 8


17382
763#
發表於 07-11-1 10:09 |只看該作者
我同你一樣已降低左我既要求,亞囡上堂真係好唔專心囉
仲要比老師罰企來上堂 但亞囡同我講:比老師罰企都唔算係好嚴重姐
  




原文章由 hoganmama 於 07-11-1 09:52 硐表
Katiema, 亞女錯d咩? 有84分都好好gar la, 我已降低左我要求, 中文有80分我都話佢醒

Love, 你女….

Rank: 5Rank: 5


2967
764#
發表於 07-11-1 10:12 |只看該作者
THANKS.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 09:49 硐表

CY: D 印仔我今日叫COURIER SEND比你啦!

Rank: 5Rank: 5


2065
765#
發表於 07-11-1 10:14 |只看該作者
我己經比學校 TRAIN 到 UPGRADE左,亞女話佢個班好多 9X分。 ,亞女衰曬响閱讀理解到。

原文章由 hoganmama 於 07-11-1 10:04 硐表
我仔英文96分係默書黎之麻, 有幾叻

中文唔深 我覺得小測都唔淺bor

Rank: 8Rank: 8


17382
766#
發表於 07-11-1 10:14 |只看該作者
學校派果張通告第2頁”漆記”係田家x小學後面,
都唔易搵的,個price list係印左係通告上面,
校褸$117 only 呢間供應商星期日都會係學校賣


原文章由 hoganmama 於 07-11-1 09:57 硐表
TKO邊度? 我唔鬼幫親金龍, 懶巴閉咁, 同埋好貴ar, 成200件校褸, 等我叫我媽問下d c奶有無得比先, 校褸唔買住

Rank: 5Rank: 5


2065
767#
發表於 07-11-1 10:18 |只看該作者
我地比較個, 德田商塲的料冇咁靚。

原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 10:01 硐表

我見德田商場有得買!

Rank: 8Rank: 8


17382
768#
發表於 07-11-1 10:20 |只看該作者
亞囡常識小測時都有96分,我諗正式測應該ok,數學都係呱....我都唔敢諗


原文章由 hoganmama 於 07-11-1 09:59 硐表
英文數學應該ok 卦, 如果佢小心做gei話

常識唔知, 中文就唔敢樂觀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
769#
發表於 07-11-1 10:20 |只看該作者
哦, 你就係幫親呢間, 咁我星期日返學校買lu
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 10:14 硐表
學校派果張通告第2頁”漆記”係田家x小學後面,
都唔易搵的,個price list係印左係通告上面,
校褸$117 only 呢間供應商星期日都會係學校賣


...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
770#
發表於 07-11-1 10:22 |只看該作者
常識小測係20分滿分ar  我仔得11分, 填充錯好多
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 10:20 硐表
亞囡常識小測時都有96分,我諗正式測應該ok,數學都係呱....我都唔敢諗

Rank: 5Rank: 5


2967
771#
發表於 07-11-1 10:22 |只看該作者
咁你今日心情好D未  仲杯coffee俾你提晨吓
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 09:58 硐表
尋日無返工因為無心情返工...都無野做好悶呢:cry: :cry:

送左亞囡上校車之後上樓再訓過,一訓就12點啦,因為考試亞囡放1點所以我又拿拿sing去接囡,之後去左tko同我妹食野,食完野我地去左囡校服,之後又返屋企執下屋,到6點又出去匯景亞囡學 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
772#
發表於 07-11-1 10:24 |只看該作者
唔好去街市買 我囡條dress,著左2個月,成條起曬毛粒


原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 10:01 硐表

我見德田商場有得買!

Rank: 5Rank: 5


2065
773#
發表於 07-11-1 10:24 |只看該作者
咁你問下佢咩先算嚴重。吾通要罰响操塲掛個牌(逃學威龍)先算。

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 10:09 硐表
我同你一樣已降低左我既要求,亞囡上堂真係好唔專心囉
仲要比老師罰企來上堂 但亞囡同我講:比老師罰企都唔算係好嚴重姐
:angr ...

Rank: 5Rank: 5


2967
774#
發表於 07-11-1 10:24 |只看該作者
99話佢禽晚食咗好多嘢,可能飽到嘔
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 10:03 硐表
會唔會凍親:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
775#
發表於 07-11-1 10:27 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-11-1 10:18 硐表
我地比較個, 德田商塲的料冇咁靚。

oic, 咁你地星期日要學校度身訂校服嗎?????

Rank: 8Rank: 8


17382
776#
發表於 07-11-1 10:28 |只看該作者
絕對明 不過佢唔驚wor


原文章由 cyclmama 於 07-11-1 10:02 硐表
,咁佢自己明唔明衰muk

Rank: 5Rank: 5


2967
777#
發表於 07-11-1 10:29 |只看該作者
係我屋企隔離,係唔係富x花園呀!
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 10:14 硐表
學校派果張通告第2頁”漆記”係田家x小學後面,
都唔易搵的,個price list係印左係通告上面,
校褸$117 only 呢間供應商星期日都會係學校賣


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
778#
發表於 07-11-1 10:29 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 10:24 硐表
99話佢禽晚食咗好多嘢,可能飽到嘔

咁貪食 ????

今日涼左好多, 加埋落雨

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
779#
發表於 07-11-1 10:29 |只看該作者
話度身啫, 咪又係賣現成gei
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 10:27 硐表

oic, 咁你地星期日要學校度身訂校服嗎?????

Rank: 8Rank: 8


17382
780#
發表於 07-11-1 10:31 |只看該作者
係呀,你地星期日返學校睇左d料先決定啦,我就覺得d料一定好過街市果檔好多

原文章由 katiekma 於 07-11-1 10:07 硐表
多謝報料,咁我星期日返學校買啦。我都吾會幫金龍買。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖