註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 09:50 硐表 我尋日去左tko買,ok平,d料都好好,好過德田街市果檔好多 不過運動衫有一件無貨,我星期日去學校買
返回頂部
珍珠宮
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 09:52 硐表 Katiema, 亞女錯d咩? 有84分都好好gar la, 我已降低左我要求, 中文有80分我都話佢醒 Love, 你女….
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 09:49 硐表 CY: D 印仔我今日叫COURIER SEND比你啦!
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 10:04 硐表 我仔英文96分係默書黎之麻, 有幾叻 中文唔深 我覺得小測都唔淺bor
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 09:57 硐表 TKO邊度? 我唔鬼幫親金龍, 懶巴閉咁, 同埋好貴ar, 成200件校褸, 等我叫我媽問下d c奶有無得比先, 校褸唔買住
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 10:01 硐表 我見德田商場有得買!
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 09:59 硐表 英文數學應該ok 卦, 如果佢小心做gei話 常識唔知, 中文就唔敢樂觀
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 10:14 硐表 學校派果張通告第2頁”漆記”係田家x小學後面, 都唔易搵的,個price list係印左係通告上面, 校褸$117 only 呢間供應商星期日都會係學校賣 ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 10:20 硐表 亞囡常識小測時都有96分,我諗正式測應該ok,數學都係呱....我都唔敢諗
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 09:58 硐表 尋日無返工因為無心情返工...都無野做好悶呢:cry: :cry: 送左亞囡上校車之後上樓再訓過,一訓就12點啦,因為考試亞囡放1點所以我又拿拿sing去接囡,之後去左tko同我妹食野,食完野我地去左囡校服,之後又返屋企執下屋,到6點又出去匯景亞囡學 ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 10:09 硐表 我同你一樣已降低左我既要求,亞囡上堂真係好唔專心囉 仲要比老師罰企來上堂 但亞囡同我講:比老師罰企都唔算係好嚴重姐 :angr ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 10:03 硐表 會唔會凍親:cry:
原文章由 katiekma 於 07-11-1 10:18 硐表 我地比較個, 德田商塲的料冇咁靚。
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 10:02 硐表 吓 ,咁佢自己明唔明衰muk
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 10:24 硐表 99話佢禽晚食咗好多嘢,可能飽到嘔
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 10:27 硐表 oic, 咁你地星期日要學校度身訂校服嗎?????
原文章由 katiekma 於 07-11-1 10:07 硐表 多謝報料,咁我星期日返學校買啦。我都吾會幫金龍買。