關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
761#
發表於 07-10-17 17:32 |只看該作者
我返來喇!!

come >> 如果約你今天大約 7:00pm左右在藍田地鐵, ok?
會否太晏?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
762#
發表於 07-10-17 17:42 |只看該作者
ready to go go go

Rank: 8Rank: 8


19346
763#
發表於 07-10-17 21:14 |只看該作者
各位hi!
大家近來好嗎?
係咪好掛住我呀


原文章由 雪文 於 07-10-17 17:29 硐表
comecome :

Hin_bb話今晚上來呀, 叫你等佢...........

Rank: 8Rank: 8


19346
764#
發表於 07-10-17 21:17 |只看該作者
COME

我上左來啦,希望今晚可以同到你傾計啦
預祝你囡囡生日快樂!身體健康!
咁快就一年,上年仲記得你同囡囡去左迪士尼食自助餐慶祝
囡囡讀書點呀,功課多唔多呀?

原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 17:31 硐表
你咁快就搵倒佢啦...好, 如果今晚時間許可, 上黎同hin_bb傾計.

Rank: 8Rank: 8


19346
765#
發表於 07-10-17 21:19 |只看該作者
minnie,

你見到我住咩宅未呀
原文章由 雪文 於 07-10-17 17:25 硐表
我諗大家一樣啦, 佢而家都無上來.  今晚call佢上來現身.

不過好奇怪, 我係呢到係子x府, 係另一個topic係伯x府, 高級D加, 點解呀 ???

Rank: 8Rank: 8


19346
766#
發表於 07-10-17 21:33 |只看該作者
kitty,

你搬左新屋地方大唔大呀?
你要著多件衫呀,唔好冷親!

比d信心,有野做時間快過d!我地支持你!

原文章由 kitty 於 07-10-16 23:24 硐表
hi come,
乜原來藍田咁涷
我最怕涷
朝朝返學都
架校車又神咁早喎 !(仲早過觀塘果時)

雪文,
我可能遲下做 part-time,而家心大心細都唔知點好,驚驚地 我冇乜信心 ,只是非常簡單 ...

Rank: 8Rank: 8


19346
767#
發表於 07-10-17 21:44 |只看該作者
minnie,come,

開學一個月多,你地學校咁多就評估!
我地學校下個月中才評估!
升左二年級仔仔功課比上年多左!
每日時間都好快過!

come,

你近來有無同誠忠媽聯絡呀?佢仔仔而家無學游水啦!
因之前病,佢仔仔仲有3堂游水堂未補水,補中時間中我都會見到佢!
你地幼稚園同學仔有無約出來玩呀?

Rank: 6Rank: 6


7553
768#
發表於 07-10-17 22:22 |只看該作者
hin_bb,
真係好耐冇同你傾 la,你而家點呀?
我新居都ok大啦,我覺得好實用,大過以前觀塘租屋果時,我有相你睇唔睇丫 ?
你而家係咪好小上來呀?

雪文,
我覺得你仲叻啦,又工作之餘仲要照顧兩個小朋友,又不同學校,時間又不一樣,仲辛苦,我咁得閒全程對佢地都成日出錯呀,果日我個細女補完課應坐第二輪校車 (星期三3:45開出)我又以為4:05開出喎,結果車佢返學校,坐第三輪校車返來,成5:20先返到,佢喊左好耐,果日仲好衰唔衰成10樣功課,搵到幾 佢做野又唔係快果隻 ,今日大女我又冇去接佢 (我由9:00 訓到3:00)完全聽不到鐘響,結果佢又在樓下打比我 ,好彩佢是小四,所以比佢落車 !

果份part-time 我應該都試下 ,多謝你的鼓勵
我家有對雙子公主

Rank: 4


679
769#
發表於 07-10-18 09:00 |只看該作者
Good morning!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
770#
發表於 07-10-18 09:05 |只看該作者
morning!!!

funfun: 尋日唔該晒你呀, 袋衫又重, 要你係葵芳同我拎返黎!!!
返屋企再試多次, 如果我條褲想改, 係咪去任何一間b+ab都得架啦?>>>>>>> 淨係show返張單???

hoganma: 尋日有無買倒野呀????????

Rank: 4


679
771#
發表於 07-10-18 09:06 |只看該作者
呢幾日涼咗好多 ,星期六約咗朋友去bbq應該會好舒服

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
772#
發表於 07-10-18 09:11 |只看該作者
早晨

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
773#
發表於 07-10-18 09:13 |只看該作者
珍珠宫, 真係高級好多呀.

come : 我二個要加油呀

原文章由 HIN_bb 於 07-10-17 21:19 硐表
minnie,

你見到我住咩宅未呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
774#
發表於 07-10-18 09:20 |只看該作者
kitty, 我都要睇相呀, 俾埋我睇唔該.

[quote]原文章由 kitty 於 07-10-17 22:22 硐表
hin_bb,
真係好耐冇同你傾 la,你而家點呀?
我新居都ok大啦,我覺得好實用,大過以前觀塘租屋果時,我有相你睇唔睇丫 ?
你而家係咪好小上來呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
775#
發表於 07-10-18 09:22 |只看該作者
各位, 今日我應該會好忙, 我老細返工 only一天, 下星期又放假.  今日要跟手尾同交待工作.

come,我今朝諗過啦, 過年的時候, 我屋企肯定最整齊, 可以請你哋上來玩同團拜.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
776#
發表於 07-10-18 09:31 |只看該作者
Hi, Irene, 咁玩得開心D 啦.

原文章由 irenec11 於 07-10-18 09:06 硐表
呢幾日涼咗好多 ,星期六約咗朋友去bbq應該會好舒服

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
777#
發表於 07-10-18 09:39 |只看該作者
Morning!

唔洗客氣啦  
我昨晚都想同你講, 不過見你先生係度 (應該係...呵?) 唔想佢等, 所以冇講.   就係如果要改褲, 你要再約我喇, 因為要 show it visa card +收據, 才可以到任何一間分店改的. 你再至電給我.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 09:05 硐表
morning!!!

funfun: 尋日唔該晒你呀, 袋衫又重, 要你係葵芳同我拎返黎!!!
返屋企再試多次, 如果我條褲想改, 係咪去任何一間b+ab都得架啦?>>>>>>> 淨係show返張單???

h ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
778#
發表於 07-10-18 09:40 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-18 09:13 硐表
珍珠宫, 真係高級好多呀.

come : 我二個要加油呀

我今日都唔可以全日stand by, 因全世界都係齊度!!!

想問下你地知唔知有無網頁係有教普通話發音架??? an ang….lee d

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
779#
發表於 07-10-18 09:41 |只看該作者
我都係 Sat 去 bbq
原文章由 irenec11 於 07-10-18 09:06 硐表
呢幾日涼咗好多 ,星期六約咗朋友去bbq應該會好舒服

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
780#
發表於 07-10-18 09:45 |只看該作者
V
原文章由 funbabyhk 於 07-10-18 09:39 硐表
Morning!

唔洗客氣啦  
我昨晚都想同你講, 不過見你先生係度 (應該係...呵?) 唔想佢等, 所以冇講.   就係如果要改褲, 你要再約我喇, 因為要 show it visa card +收據, 才可以到任何一間分店改的. 你再至電 ...

你果張係咪citibank it visa 卡呀?

咁可能要再麻煩你了! 想問埋改短褲腳要唔要比$$? 有無話要幾時取返去???
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖