註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 雪文 於 07-10-3 18:39 硐表 各位, 我揾返身份證啦
返回頂部
原文章由 irenec11 於 07-10-3 18:26 硐表 我係間日本trading公司做.大部分時間都要ot.係金鐘返工,撘地鐡好方便!
珍珠宮
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 09:10 硐表 MORNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
別墅
原文章由 katiekma 於 07-10-3 20:42 硐表 咁邊過睇仔仔的功課
原文章由 yan02 於 07-10-4 09:23 硐表 minnie : 我不記得你去年是否燒埋k3個的碟 ,你記不記,如果有我就不訂啦,平時都很少睇 ,慳得就慳啦.
原文章由 irenec11 於 07-10-3 17:42 硐表 夠鐘放工,不過唔咁快走得,抖一陣再做. 亞仔係金麗讀.
原文章由 irenec11 於 07-10-3 18:30 硐表 november, 有需要話我知!:
原文章由 irenec11 於 07-10-4 09:24 硐表 good morning. 99會幫手, 夜晚返去同仔仔一齊澄溫書,囡囡就放學去補習班.
原文章由 katiekma 於 07-10-4 09:32 硐表 Hi Morning, 講開的碟, 吾知金麗畢業禮隻碟得未 呢? Hoganma 你攞左末?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 09:40 硐表 KATIEKMA: LEE幾日櫃員機好多人, 我未入數比你, 我過左之後會PM你的.
原文章由 katiekma 於 07-10-4 09:36 硐表 你仔仔咁早起身, 你又要 O.T. 時間點分配。我 8:00 回到屋企, 女女 10:00要訓, 呢2日 9:30 就 扭 。都冇時間同佢温默書。
原文章由 hoganmama 於 07-10-4 09:39 硐表 係wor, 你唔講都唔記得添, 8號個禮拜先有得ma
原文章由 雪文 於 07-10-4 09:54 硐表 Morning ! 剛開完早會, 上來say hi