關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
761#
發表於 07-10-3 20:40 |只看該作者
好彩,好彩。

原文章由 雪文 於 07-10-3 18:39 硐表
各位, 我揾返身份證啦

Rank: 5Rank: 5


2065
762#
發表於 07-10-3 20:42 |只看該作者
咁邊過睇仔仔的功課

原文章由 irenec11 於 07-10-3 18:26 硐表

我係間日本trading公司做.大部分時間都要ot.係金鐘返工,撘地鐡好方便!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
763#
發表於 07-10-4 09:10 |只看該作者
MORNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
764#
發表於 07-10-4 09:14 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-3 18:39 硐表
各位, 我揾返身份證啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
765#
發表於 07-10-4 09:14 |只看該作者
MORNING!!
原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 09:10 硐表
MORNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Rank: 5Rank: 5


3104
766#
發表於 07-10-4 09:23 |只看該作者
minnie :

    我不記得你去年是否燒埋k3個的碟 ,你記不記,如果有我就不訂啦,平時都很少睇 ,慳得就慳啦.

Rank: 4


679
767#
發表於 07-10-4 09:24 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-10-3 20:42 硐表
咁邊過睇仔仔的功課

good morning.

99會幫手, 夜晚返去同仔仔一齊澄溫書,囡囡就放學去補習班.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
768#
發表於 07-10-4 09:29 |只看該作者
雪文: 真係好啦!!!

Rank: 5Rank: 5


2065
769#
發表於 07-10-4 09:32 |只看該作者
Hi Morning,

講開的碟, 吾知金麗畢業禮隻碟得未 呢? Hoganma 你攞左末?


原文章由 yan02 於 07-10-4 09:23 硐表
minnie :

    我不記得你去年是否燒埋k3個的碟 ,你記不記,如果有我就不訂啦,平時都很少睇 ,慳得就慳啦.

Rank: 5Rank: 5


3212
770#
發表於 07-10-4 09:33 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-3 17:42 硐表

夠鐘放工,不過唔咁快走得,抖一陣再做.
亞仔係金麗讀.



Morning........ all
irenec ,  我仔仔都係讀金麗 ar, 不過今年先係 k1 渣.....

Rank: 5Rank: 5


3212
771#
發表於 07-10-4 09:36 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-3 18:30 硐表

november, 有需要話我知!:


好呀..... 多謝你先啦 !!!!!!!!:D :D :D

Rank: 5Rank: 5


2065
772#
發表於 07-10-4 09:36 |只看該作者
你仔仔咁早起身, 你又要 O.T. 時間點分配。我 8:00 回到屋企, 女女 10:00要訓, 呢2日 9:30 就 。都冇時間同佢温默書。

原文章由 irenec11 於 07-10-4 09:24 硐表

good morning.

99會幫手, 夜晚返去同仔仔一齊澄溫書,囡囡就放學去補習班.

Rank: 5Rank: 5


3212
773#
發表於 07-10-4 09:38 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-3 18:39 硐表
各位, 我揾返身份證啦


船到橋頭自然直啦..... 周先生call 左你啦.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
774#
發表於 07-10-4 09:39 |只看該作者
wor, 你唔講都唔記得添, 8號個禮拜先有得ma
原文章由 katiekma 於 07-10-4 09:32 硐表
Hi Morning,

講開的碟, 吾知金麗畢業禮隻碟得未 呢? Hoganma 你攞左末?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
775#
發表於 07-10-4 09:40 |只看該作者
KATIEKMA: LEE幾日櫃員機好多人, 我未入數比你, 我過左之後會PM你的.

Rank: 5Rank: 5


2065
776#
發表於 07-10-4 09:42 |只看該作者
吾駛急 WOR, 你得閒先la。

原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 09:40 硐表
KATIEKMA: LEE幾日櫃員機好多人, 我未入數比你, 我過左之後會PM你的.   

Rank: 4


679
777#
發表於 07-10-4 09:45 |只看該作者
我都係差唔多8:00 回到屋企,温到少少都好,冇計la.
原文章由 katiekma 於 07-10-4 09:36 硐表
你仔仔咁早起身, 你又要 O.T. 時間點分配。我 8:00 回到屋企, 女女 10:00要訓, 呢2日 9:30 就 。都冇時間同佢温默書。

Rank: 5Rank: 5


2065
778#
發表於 07-10-4 09:49 |只看該作者
oic oic oic

原文章由 hoganmama 於 07-10-4 09:39 硐表
係wor, 你唔講都唔記得添, 8號個禮拜先有得ma

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
779#
發表於 07-10-4 09:54 |只看該作者
Morning !

剛開完早會, 上來say hi

Rank: 5Rank: 5


3212
780#
發表於 07-10-4 09:56 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-4 09:54 硐表
Morning !

剛開完早會, 上來say hi


唔怪得成朝唔見你啦
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖