註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-8-11 09:52 發表 各位, 我睇報紙, 會復得慢
返回頂部
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 09:50 發表 可能 1.真係想越區 2.攪錯左個網
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 09:50 發表 其實係d衫褲, 風筒, 護膚品, 防晒, 叉電器(nds/電話/相機)lee d必須品.
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 09:51 發表 你果時走多唔多人
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 09:58 發表 風筒可能酒店有呢
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 09:59 發表 尋日我媽去開茶會, d領隊話唔係間間酒店都有, 自己帶去會好d. (因我lee 個團係住3/4星酒店咋)
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 09:56 發表 But 佢係轉校wor 如果佢插班, 唔駛計校網gar
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 09:59 發表 唔多, 你知我返個區無咩人gar la
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 10:05 發表 我老細今日應該又唔出去啦....:tongue: :tongue: :tongue:
男爵府
原文章由 雪文 於 07-8-10 16:29 發表 都係祝hogan生日快樂, 快高長大!
原文章由 funbabyhk 於 07-8-11 10:25 發表 hogan 生日快樂, 聽教聽話, 身體健康
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 10:26 發表 叫你媽同亞仔去得唔得 [quote]原文章由 雪文 於 07-8-11 10:22 發表 QM改
原文章由 雪文 於 07-8-11 10:22 發表 QM改咗下周二下午3點9俾我仔復診, 但係個日我部門例會, 唉, 又請唔到假. 都唔知點 come, NDS充滿電可以玩幾耐 ? 我同事借咗部NDS俾我, 我攞咗去Jerry媽屋企叉電. 不過我對仔 ...