關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 20
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 20 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
741#
發表於 07-1-23 12:34 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

咁下個星期再整比女女食囉!      [quote]
KY2004 寫道:
我唔係好鍾意食,都係食左2小塊。不過呀女鍾意(因有臘腸掛)![quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
742#
發表於 07-1-23 12:35 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

講開匯景, 我再去多一次果間舖度睇, 都係無左我想買果件褸啦!             [quote]
KY2004 寫道:
咁咪好囉! [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
743#
發表於 07-1-23 12:35 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

KY,請問售樓說明書的英文點打 ?

Rank: 6Rank: 6


6601
744#
發表於 07-1-23 12:36 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我99叫我整年糕,不過我冇應承,因我地唔鍾意食。
再整呀,下年先喇,因為都幾辛苦架(可能我冇鬼用)![quote]
come爸嘩 寫道:
咁下個星期再整比女女食囉!      [quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
745#
發表於 07-1-23 12:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我唔知喎,咁深! 等我問

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
746#
發表於 07-1-23 12:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我而家上BK仲係好慢, 回應下的公仔又好多時睇唔到, 希望俾我上耐D啦.

Rank: 6Rank: 6


6601
747#
發表於 07-1-23 12:38 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

去第2間舖睇

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
748#
發表於 07-1-23 12:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

99想食, 仲開到聲你都唔整, 一陣會唔會有說話聽?????            [quote]
KY2004 寫道:
我99叫我整年糕,不過我冇應承,因我地唔鍾意食。
再整呀,下年先喇,因為都幾辛苦架(可能我冇鬼用)![quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
749#
發表於 07-1-23 12:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

building instruction booklet, 我係网上來到咁樣的. :  : [quote]
KY2004 寫道:
我唔知喎,咁深! 等我問

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
750#
發表於 07-1-23 12:40 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

唔好打d公仔, 又唔好close左個網佢, 希望下午你仲有得上黎啦!     
雪文 寫道:
我而家上BK仲係好慢, 回應下的公仔又好多時睇唔到, 希望俾我上耐D啦.

Rank: 6Rank: 6


6601
751#
發表於 07-1-23 12:41 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

minnie:

售樓說明書>>sales brochures

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
752#
發表於 07-1-23 12:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

都係自己麻煩, 上次個sales姐姐話再平d比我, 我又走左去, 而家無左啦......      [quote]
KY2004 寫道:
去第2間舖睇

Rank: 5Rank: 5


2150
753#
發表於 07-1-23 12:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

對boots點樣ga, 我都想買對比阿女, 期實上個月先買左對粉紅色比佢, 我話唔好,會易dirty, 佢死都中意pink, 結果...已經掉咗
come爸嘩 寫道:
我尋日同女女係匯景買左boots啦, 仲買多對一樣的送給瑩瑩.      叫事頭婆比個9折, 為返$125.00一對.

Rank: 6Rank: 6


6601
754#
發表於 07-1-23 12:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

但我真唔想整囉!拖住先啦! [quote]
come爸嘩 寫道:
99想食, 仲開到聲你都唔整, 一陣會唔會有說話聽?????            [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
755#
發表於 07-1-23 12:45 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

咦! 我買果對都係粉紅色喎, 有少少"爭". 腳板位係皮, 而小腿位係絨, 仲有好多粒星星係度的.[quote]
smalle 寫道:
對boots點樣ga, 我都想買對比阿女, 期實上個月先買左對粉紅色比佢, 我話唔好,會易dirty, 佢死都中意pink, 結果...已經掉咗

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
756#
發表於 07-1-23 12:46 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

一個月扔一對呀, 唔係嘛.  咁我囡上月過年時買對白色boot仲keep 得好好wor.  係唔係你要求高呀 ?

我囡都吵住要對pink boot.

[quote]
smalle 寫道:
對boots點樣ga, 我都想買對比阿女, 期實上個月先買左對粉紅色比佢, 我話唔好,會易dirty, 佢死都中意pink, 結果...已經掉咗
[

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
757#
發表於 07-1-23 12:47 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

都好, 係整都整比女女食啦, 你99, 食xxxxxx     [quote]
KY2004 寫道:
但我真唔想整囉!拖住先啦! [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
758#
發表於 07-1-23 12:48 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

唔該

呢句係好難, 連我公司的公關經理都難到, 睇吓佢陣間俾個咩英文我
KY2004 寫道:
minnie:

售樓說明書>>sales brochures

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
759#
發表於 07-1-23 12:51 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

我都差唔多要出去買飯, 真係唔知吃乜好!   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
760#
發表於 07-1-23 12:53 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 20

整年糕係難D加.   蘿蔔糕其實我未嫁前都年年有做, 但而家忘記晒囉   

KY,唔好煮俾佢食, 話好難控制時間.



come爸嘩 寫道:
都好, 係整都整比女女食啦, 你99, 食xxxxxx     [quote]
KY2004 寫道:
但我真唔想整囉!拖住先啦! [quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖