關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享 ...
樓主: jessieling
go

有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
741#
發表於 07-4-19 08:20 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

WowWow,

唔洗客氣~~

Rank: 3Rank: 3


233
742#
發表於 07-4-19 09:23 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

比你一個提醒, 復活節假真係無乜地方去過喎! 自己要檢討下先!
去左一個田徑比賽, 亞仔參加左100米, 200米及跳遠.
去左另一間教會睇人洗禮!
去左公文式教育中心總公司參加一個繽紛日.
完全無你地講果D, 去參觀, 去玩......
數落五天學校日都唔需要正式上堂, 似乎小朋友既復活節假仲未完喎!   

Rank: 5Rank: 5


1354
743#
發表於 07-4-19 10:00 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

Rank: 3Rank: 3


216
744#
發表於 07-4-23 10:25 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

各位 :

   早晨,噚日大家親子旅行開吾開心呀?

Rank: 5Rank: 5


1354
745#
發表於 07-4-23 11:37 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

Hi Jaffma

你有沒有去?  我們很開心呀, 最開心是我的女兒啦! 哈哈!…我女說: 好彩昨日沒有下雨呀!

cc0524, 你們很開心吧!

Rank: 3Rank: 3


216
746#
發表於 07-4-23 14:37 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

Dear all ,

我無去呀,大家講多D,自助餐好吾好食?
  

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
747#
發表於 07-4-24 10:39 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

hehe22,

其實你地復活節既節目都好豐富, 只不過跟我們的形式不同, 最緊要就係玩得開心!!

想問下點解你們會去公文既總公司參加繽紛日既?? 我個仔係過年時都有去公文既中心開過一個 "超學年" 既 party, 有得食同埋有得玩, 不過就好小型既.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
748#
發表於 07-4-24 10:45 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

Jaffma / acandf,

我個仔不知玩得幾開心, 特別係酒店個 hall 食完野時, 佢地成班同學出晒去玩 "london bridge is falling down" 我個仔叫到聲都沙埋!!

自助餐既野食就一般啦, 咁既價錢就預左唔會好豐富, 同佢出面做既野食係完全唔同既, 未去時我個仔仲期望有壽司同埋雪糕食 (因為我們曾在那裡食過 lunch buffet, 所以佢以為一樣) 點知就兩樣都無羅~~

Rank: 5Rank: 5


1354
749#
發表於 07-4-24 11:57 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

Jaffma

Agreed with cc0524.  according to the price, I think the buffet should be okey ah and my daughter really extremely happy as they have a very free playing with their classmates ma.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
750#
發表於 07-4-24 12:09 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

係呢, 有樣野想請問下大家荃灣有無軍曹蛋糕賣呢?? 有人覆過我係悅來酒店對面有間餅舖有, 你們知唔知道呢? 有無試過那家餅店呢??  

Rank: 3Rank: 3


216
751#
發表於 07-4-24 16:35 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf / cc0524,

其實最主要小朋友開心,食咩小朋友都吾係好注意,下次我一定要參加.

cc0524,

我都在荃灣見過有軍曹蛋糕 , 但就吾記得邊間餅店,之前我都有去過果間餅店(悅來對面)買過嘢,妳試吓去睇睇.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
752#
發表於 07-4-24 16:38 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

JAFFMA,

咁你試過那間 D 蛋糕好唔好味呀??? 有無試過訂蛋糕?? 因為我打算亞仔開生日會時訂呀!  

Rank: 3Rank: 3


216
753#
發表於 07-4-24 16:53 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524,

另有一間可試,旺角花墟有一間餅店咩樣的蛋糕都有,都可一試.    

Rank: 3Rank: 3


216
754#
發表於 07-4-24 17:33 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524,

我只是試過切餅,都ok啦.亞仔會在那裡開生日會?

Rank: 3Rank: 3


233
755#
發表於 07-4-26 08:53 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524,

繽紛日是最終完成者的Club攪嫁, 要讀到level L 才有得參加, 你仔centre有無見到2張海報, 其中一張係小學3, 4, 5及6年級d學生相, 每張相都寫有佢地現時讀到邊, 同埋將會幾時完成整個課程? 我仔係其中一個! 你去果個"超學年" 既 party係邊度攪? 自己centre?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
756#
發表於 07-4-26 11:49 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

JAFFMA,

如無意外會係麥當當~~    

花墟那間似乎太遠了, 我不想專程坐車出拿蛋糕.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
757#
發表於 07-4-26 11:50 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
758#
發表於 07-4-26 11:51 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

hehe22,

係呀, 亞仔只是在他學公文那個 centre 開 party 咋, 其實我都已經好耐好耐無同佢返公文, 因為佢係返星期二同四既 4:30, 所以我都無機會同佢返!!

Rank: 3Rank: 3


216
759#
發表於 07-4-27 13:52 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524,

麥當當我參加過一次小朋友生日會,但真係感覺麻麻地,不停要妳叫嘢食,食完一陣又叫妳食嘢,不過吾知會吾會間間吾同?
同小朋友玩D遊戲又有D過時,不過可能小朋友感覺會好好玩.
希望玩得開心D,祝仔仔生日快樂.   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
760#
發表於 07-4-30 15:45 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

JAFFMA,

我都知係行貨左 d , 其實舊年都已經係麥噹噹攪, 但係真係又想不到有其他地方, 所以就.......   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖