關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


325
741#
發表於 06-10-23 23:15 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa,

張新相是不是昨天拍的你有沒有得Hermanmama同意先     

唔好嚇親Herman仔, 盡自己能力就得

victleung

Rank: 5Rank: 5


2977
742#
發表於 06-10-23 23:29 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

是Hermanmama的相機映,冇問題!張相是昨午入場前映,以前表演都是小型的,今次咁大規模,嚇死佢,個樣都變。
仲要成團人第一個出場,頭耷耷,笑c人!   


151
743#
發表於 06-10-24 14:07 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Kwok, Victleung, Booka~me, dichiu,小虎媽,

相信是只有二年級的常識活動。
你們的小朋友會不會參觀11月1日的金紫荊廣場的升旗禮呀?我囡好想去,但我覺得要7點回到校太早了。 所以想睇下多唔多人去?


151
744#
發表於 06-10-24 14:12 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa,

終于可以見到你們一家的相了。   
我還不敢放相上來,因爲怕比同事見到,知道我返工上BK呀!

Rank: 3Rank: 3


325
745#
發表於 06-10-24 14:42 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K,

我女會去呀, 時間我想是要就升旗時間,無法啦, 等佢去感受吓D氣氛

victleung

Xiao-K 寫道:
Kwok, Victleung, Booka~me, dichiu,小虎媽,

相信是只有二年級的常識活動。
你們的小朋友會不會參觀11月1日的金紫荊廣場的升旗禮呀?我囡好想去,但我覺得要7點回到校太早了。 所以想睇下多唔多人去?

Rank: 3Rank: 3


286
746#
發表於 06-10-24 19:36 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

herman好似mami....

Xiao-K 寫道:
Hermanpapa,

終于可以見到你們一家的相了。   
我還不敢放相上來,因爲怕比同事見到,知道我返工上BK呀!


Rank: 3Rank: 3


286
747#
發表於 06-10-24 19:40 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K....
我囡有參加....基本上有mug活動...我囡都唔放過
連籃球隊得佢1個女仔參加...佢都照去

Xiao-K 寫道:
Kwok, Victleung, Booka~me, dichiu,小虎媽,

相信是只有二年級的常識活動。
你們的小朋友會不會參觀11月1日的金紫荊廣場的升旗禮呀?我囡好想去,但我覺得要7點回到校太早了。 所以想睇下多唔多人去?


Rank: 3Rank: 3


286
748#
發表於 06-10-24 19:42 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

[size=xx-large]有道理
hermanpapa 寫道:
算吧!再不要探究誰是誰非,我們這topic本身成員不多,真不想失去任何一員。   


Rank: 4


845
749#
發表於 06-10-24 20:57 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

點解5去?一日半日早起不要緊.她们一起去會好開心.我小朋友都去.
Xiao-K 寫道:
Kwok, Victleung, Booka~me, dichiu,小虎媽,

相信是只有二年級的常識活動。
你們的小朋友會不會參觀11月1日的金紫荊廣場的升旗禮呀?我囡好想去,但我覺得要7點回到校太早了。 所以想睇下多唔多人去?
  

Rank: 3Rank: 3


242
750#
發表於 06-10-24 21:01 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我個女參加左啦, 比佢見識下   
Xiao-K 寫道:
Kwok, Victleung, Booka~me, dichiu,小虎媽,

相信是只有二年級的常識活動。
你們的小朋友會不會參觀11月1日的金紫荊廣場的升旗禮呀?我囡好想去,但我覺得要7點回到校太早了。 所以想睇下多唔多人去?

Rank: 3Rank: 3


242
751#
發表於 06-10-24 21:09 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我好開心, 上星期六參加麥當勞 halloween 扮鬼比賽, 亞女得第一, 本星期六去馬

Rank: 2


56
752#
發表於 06-10-24 21:19 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

交了回條, 囝囝果班有兩個唔去, 聽老師說會和家長瞭解瞭解.


Xiao-K 寫道:
Kwok, Victleung, Booka~me, dichiu,小虎媽,

相信是只有二年級的常識活動。
你們的小朋友會不會參觀11月1日的金紫荊廣場的升旗禮呀?我囡好想去,但我覺得要7點回到校太早了。 所以想睇下多唔多人去?

Rank: 5Rank: 5


2977
753#
發表於 06-10-24 21:27 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

  
kwok330 寫道:
herman好似mami....

[quote]
Xiao-K 寫道:
Hermanpapa,

終于可以見到你們一家的相了。   
我還不敢放相上來,因爲怕比同事見到,知道我返工上BK呀!
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
754#
發表於 06-10-24 21:30 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我都驚架!
Xiao-K 寫道:
Hermanpapa,

終于可以見到你們一家的相了。   
我還不敢放相上來,因爲怕比同事見到,知道我返工上BK呀!

Rank: 5Rank: 5


2977
755#
發表於 06-10-24 21:32 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

真係好早!有冇校車架?
Xiao-K 寫道:
Kwok, Victleung, Booka~me, dichiu,小虎媽,

相信是只有二年級的常識活動。
你們的小朋友會不會參觀11月1日的金紫荊廣場的升旗禮呀?我囡好想去,但我覺得要7點回到校太早了。 所以想睇下多唔多人去?


151
756#
發表於 06-10-24 22:08 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi, mingddmm and KSW,  

你們的小朋友都係二年班嗎?那一班呀?
(KSW的囝囝好似p.3)  
我見你地咁多人去,我都比阿囡去啦!  


151
757#
發表於 06-10-24 22:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

幾乎比小虎囡嚇死!!!   不如去完馬安山再去海洋公園呀?
祝總決賽再攞第一!!

[quote]
小虎豬媽媽 寫道:
我好開心, 上星期六參加麥當勞 halloween 扮鬼比賽, 亞女得第一, 本星期六去馬

Rank: 3Rank: 3


227
758#
發表於 06-10-24 23:35 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K & VICTLEUNG,

我小朋友會去參觀。真係好早啊!難得阿女想去,希望到時見到你們。

VICTLEUNG 寫道:
Xiao-K,

我女會去呀, 時間我想是要就升旗時間,無法啦, 等佢去感受吓D氣氛

victleung

[quote]
Xiao-K 寫道:
Kwok, Victleung, Booka~me, dichiu,小虎媽,

相信是只有二年級的常識活動。
你們的小朋友會不會參觀11月1日的金紫荊廣場的升旗禮呀?我囡好想去,但我覺得要7點回到校太早了。 所以想睇下多唔多人去?
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


286
759#
發表於 06-10-25 02:53 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K...
Dodo個look....都好驚ga...Dodo笫二...
輸左比小虎囡....   

小虎囡又實至名歸既 :tongue:  :tongue:  :tongue:hahahaha

果日真係好happy....有好多識得既家長一齊參加...
玩完重一齊晚飯....笑c人...



[quote]
Xiao-K 寫道:
幾乎比小虎囡嚇死!!!   不如去完馬安山再去海洋公園呀?
祝總決賽再攞第一!!

[quote]
小虎豬媽媽 寫道:
我好開心, 上星期六參加麥當勞 halloween 扮鬼比賽, 亞女得第一, 本星期六去馬


Rank: 3Rank: 3


286
760#
發表於 06-10-25 03:00 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa...
無校車...要自己帶女返學....今次真係倒塔咁早起身

hermanpapa 寫道:
真係好早!有冇校車架?


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖